22 Mart 2016 Salı

tığ,örgü,kokoş,huzur










10 yorum:

  1. Esracım şahanesin. Zaten yaptıklarını çok beğeniyordum ama sen iyiden iyiye profesyonel olmuşsun. Bu arada youtube kanalındaki videoları inan başkasının sanıyordum. Beğendiklerini paylaşıyorsun diye düşündüm. Üstün körü bakınca öyle oluyor. Sonra geçenlerde bir şey merak edip baktım ki "Allahım" sensin. Yaaa nasıl kızdım kendime, dikkatsizliğime :( Çok öpüyorum seni. Kokoşa zaten lafım yok. Yakında olsaydı da sevseydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülaycım çalışırken vakit bulamıyordun yapabildiğim kadar oluyodu işte şimdi artık vakit var iş de var :) biz de seni öptük kokoşla

      Sil
  2. Harikasınız tığ işinde ve diğer ürünlernizde çok güzel tebrik ederim.Mor menekşelerinize bir umut benim menekşeler açsada nispet yapsam sizlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç mor menekşe yetiştiremedim çok severim ama olmadı bi türlü o yüzden blogun adını koydum öyle nispete de çok sevinirim sağol

      Sil
  3. ellerine sağlık canım . kokoşşş ekmek mi yiyorsun koca göbek olursun amaaa:))

    Arada ki beyaz örgü şu iki renkli selanik örgüde kullanılan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hatice abla bunda örneğin arkasında tersleri arkadan alıyosun öünde düzleri arkadan alıyosun öyle bu şekil oluyo çok sağol

      Sil
  4. Aaa videolar senin miydi? Ben de tereddüt etmiştim. Hatta son yazını önce okudum. Bunu sonra. O yüzden buraya yazayım dedim. Ellerine, emeklerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil