25 Mart 2016 Cuma

tığ eldiven ve tencere kekim

 aslında eldivenleri çok oldu ama yapalı; anca yayınlayabildim
 türkçe video bu face sayfamda you tube kanalıma yüklemeyi unutmuşum videoyu neyse artık..
 kekimi beğendim sevgili nilgün komar a tarif için teşekkürler tencere kekini ilk kez sayesinde denedim çünkü tatlılarla hiç aram iyi değildir merak bile etmem;yapılışına ilgi bile duymam o derece ama bu harika oldu tavsiye ediyorum ..
Tencere Keki
2 yumurta, 1su bardağı tozşeker, 1çay bardağı süt,1çay bardağı sıvıyağ,yarım çay bardağı su,2 yemek kaşığı kakao, 1 pkt vanilya, 1 pkt kabartma tozu, 1,5 su bardağı un. yağlanan unlanan Teflon tencerede kısık ateşte 55 dk pişirdim üstüne muzlu puding ,çikolatalı puding,hindistan cevizi ,az biraz bitter rendesi gezdirdim ..


sevgiyle kalın

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok hoş görünüyor eldiven sağlıkla kullan canım.
    ben tencerede fincan da kek denedim ama böyle bütün kek denemedim yarın fırsat bulursam bir deneyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de fincanı denemedim çok sağol

      Sil
  2. eldivenler çok güzel görünüyor. renk de model de bir harika.tencere keki hep rast geliyorum bloglarda ama bir türlü deneyemedim. tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene cnm çok güzel oldu çok sağol

      Sil
  3. ellerıne saglık ıkısıde cok guzel gorunuyor eldıvenın rengınede bayıldımm

    YanıtlaSil
  4. Eldivenler çok güzel ve değişik olmuş. Ellerine sağlık.Keke gelince... Beni benden aldın :)) Malum, diyetteyim. Bilgisayardan uzanıp, bir dilim kaçırdım haberin olsun :) Sevgiler...

    YanıtlaSil