9 Nisan 2015 Perşembe

eflatun farem oldu...

fare patiği gelincikzamanlari.blogspot.com.tr  tıktık
arkadasımızın blogunda gördüm bayıldım.benim ki biraz denişik oldu pek olmadı gelincikzamanlari  gibi..ipin renginden mi artık örüşümden mi bilemedim açık kahve bir ip alınca tekrar denerim bu fare patiği ben...56 ilmek 18 sıra haroşo 4.5 şiş....ayağım 36 numara siz kendi ayak ölçünüze göre ilmek sayısını belirleyin...ipler kartopu ak-soft




bunlar da ben örerken kokoşun kucağımdaki halleri...


bu da face de açtığım huuuubakbi adlı sayfam beğenmeye gelirseniz hoşgeldiniz deriz memnuniyetle....tıktık
sevgiyle kalın....

9 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, sizinki de farklı bir karakter olmuş. güle güle giyin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte diyom ya benimki bi denişik oldu...:)) ama senin fareye hala takığım söylimmmmm..çok sağol

      Sil
  2. Ellerine sağlık :) Farklı ve şirin...

    YanıtlaSil
  3. Que zapatos tan simpáticos, me encantan.
    Besos.

    YanıtlaSil
  4. Very nice!
    Bonito e divertido!

    Um abraço!
    Rose

    YanıtlaSil