19 Mart 2015 Perşembe

bileklik devam...









bunu çok sevdim....pirinçli ıspanak mücver
yarım kilo ıspanak,1 fincan haşlanmış pirinç,rende kuru soğan ,taze soğan,1.5 çorba kaşığı un,1 yumurta,karabiber,tuz,tatlı toz kırmızı biber,silme çay kaşığı tozşeker,kimyon,tuz,dere otu
haşlayıp sıktığım ıspanaklara malzemeyi ekleyip kızgın yağda kaşıkla döküp kızarttım havlu kağıda çıkardım,tarifte kimyon toz biber şeker yoktu ben koydum çünkü bana göre bunlar olması gerekir,denemeyenler denesin derim...


bacak uzatma vaktiiii.....sevgiyle kalın....

5 yorum:

  1. Esracığım ne güzel bu bileklikler, yaz geliyor rengarenk takınırsın artık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm yapmayı çok sevdim bunları

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık her kıyafete bir tane :))

    YanıtlaSil
  4. Bileklikler..patikler ispanak mucveri hepsi ne guzell

    YanıtlaSil
  5. Bileklikleriniz çok şık duruyor emeğinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil