19 Şubat 2015 Perşembe

saçaklı patikkkkkkkkkkkk


 4 zincir çekip yuvarlağı 9 adet 2li trabzanla doldurdum.2.sırayı 18 trabzanla ,3.sırayı 24 trabzanla 4.sırayı 28 trabzanla devam edip 15 sırayı tamamladım..siz ayak genişliği ve uzunluğuna göre ölçerek trabzan sayılarını ayarlayabilirsiniz...ölçülerim 2 kat iplik 0 no tığ a göre...

 15 sıra bitiminde ön ortadan 10 trabzan açık kalacak şekilde arka kısmı topuk kısmına kadar 7 sıra yaptım birleştirdim.

 bilek kısmını da döne döne 5 sıra yapıp bir sıra saçak örerek bitirdim.
tığla saçak yapımı diye video aratıp öğrenebilirsiniz...bir de ben blogcudayken yayınlamıştım bir tane http://loonywoman.blogcu.com/tigla-sacak-yapimi/9496401   


sıraaaaa bacak uzatıp dinlenmedeeeeeeeeee....

sevgiyle kalın...

15 yorum:

  1. Esracığım iyi ki ayrıntılı fotoğraflamışsın. çok kolay görünüyor. ancak saçak kısımlarını da bir ara anlatabilirsen çok iyi olur. çok sevdiğim ama hiç bilmediğim bir model ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şu saçak pek anlatmakla değil de video takibiyle kolay olur http://loonywoman.blogcu.com/tigla-sacak-yapimi/9496401 burdan bakarsan hallolur sanırım sevgilertığla saçak yapımı diye diğer videolara da bir bak istersen ben öyle öğrenmiştim,

      Sil
  2. canım şu saçak pek anlatmakla değil de video takibiyle kolay olur http://loonywoman.blogcu.com/tigla-sacak-yapimi/9496401 burdan bakarsan hallolur sanırım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok havalı olmuş güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  5. Esracığım güle güle giy, çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  6. Tam İstanbul havasına uygun olmuş, malum kar altındayız. Sıcak ne görsem üzerime almak istiyorum. Bir de şık olmuş ki, ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. sıcacık görünüyor. ev botu olarak da güzel olur bu model. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ..

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler hepinize beğenmenize sevindim.sevgileer

    YanıtlaSil
  10. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. canımmmm cok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. şahane olmuş,tarif için çok teşekkür ederim meleğimmmm :)

    YanıtlaSil
  14. Bloğunu takipteyim canım ziyarete beklerim sevgilerle...

    YanıtlaSil