26 Şubat 2015 Perşembe

aktüel...

tuğbişim gelmişti geçen gün...eksik olmasın sık sık uğrar...anılarımıza ekleyelim dedik bugünkü yayınımızda...

kokoş bir misafir gelmesin hemen sevgi gösterilerine başlıyor.gidenin arkasından bir de ağlama huyu olmasa...

 mamacıkları yedik..şimdi resimler olsun bir ara tarifleriyle ekliyim ben bunları dimi ama..

geçen mehmet yumurta istediydi...önüne böyle götürünce yüzünde oluşan gülümsemeyi hiç unutamıcam yani...burda paylaşmadan olur mu hiç...
 bu da yeni biten tığ işi bebek yeleği...bakalım nasılsa buluruz bir bebek hediye edecek...
sevgiyle kalın

7 yorum:

  1. O yumurta bana da gelse çok mutlu olurdum yani :) ellerine sağlık canım, herşey çok güzel görünüyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yumurta yemem de bunu yiyesim gelmedi değil hani sağol cnm

      Sil
  2. Ellerine sağlık sevenlerin eksik olmasın tatlım.
    amanın ağlarmıymış fıstığımmm öperim o burnunu:).
    Melodi dinliyorum her geldiğim de bitsin sonra ayrılacağım:))
    (normalde bloglar da müziği yadırgıyorum ama bu parçaya hastayım:) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ...ağlıyo sorma...müziğe gelince bazen saatlerce dinliyorum dinlendriyor sevindim beğenmene

      Sil
  3. kokoşu yerim ben çok tatlı..yumurtaları görünce bende gülümsedim çok şirin yemeye kıyılır mıki.yelekde çok şirin olmuş ellerine sağlık esracım.

    YanıtlaSil