4 Ocak 2015 Pazar

amigurumi sigaralık

 aslında sigaralığım bikaç gün önce bitti.yayınlamak bugüne kaldı..tabi içmesek iyi de işte, sigara kendi sevimli değil ya kutusu sevimli olsun bari dedim...:))
 tabi içmeyenler bozuk para cüzdanı olarak yapabilir bu şirin şeyi..
bu arada çok yorulduğum için bir süre çalışmayı düşünmüyorum... artık tekrar çalışmaya karar verene kadar evde dinlenerek,hobilerimle uğraşarak vakit geçirmeyi planlıyorum inşallah..hastanedeki işim çok yorucu olduğundan rahatsızlıklarım artınca bu kararı aldım...evde olmak gibisi yok:))musmutluyum anlayacağınız..

 kokoşla zaman geçirmek de işin cabası diyelim

bunlar da bugün yaptığımız pazar mamacıklarımız ...
sevgiyle kalın

12 yorum:

  1. Çok şirin olmuş güle güle kullanın:) Hayırlı olsun yeni yaşamınız da.

    YanıtlaSil
  2. Ben cüzdan olarak çok beğendim elinize sağlık. Ayrıca afiyet olsun :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. fazlasıyla cici güzell ellerine sağlık ...keşke sigara kullanmasamda para cüzdanı olarak örsem ama sıkiğne ellerime çok zarar veriyor rahatsızlığımdan dolayı selamlar cnm.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım. eminim çok güzel işler çıkarırsın bu arada. örgün güzel olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ben bu tarz şeyleri bozuk para koymak için kullanıyorum
    çok şirin olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hayırlısı olsun, aramıza hoşgeldin canım:))) en önemlisi sağlık ama ben bu sigaralığa da bayıldım laf aramızda. kokoşu da yerim ben, adını hakkıyla taşıyor kesinlikle. kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok çok teşekkürlerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. uzun zaman olmus girmeyeli,haliyle güzel ugrasilarini da kacirmis oldum. sigaralik degilde yesil kiz diyeyim adina izninle, cok sirin olmus. pazar mamaciklari enfes görünüyor. ellerine emegine saglik.yeni kararin hayirli olsun,iyi dinlenmeler arkadasim.

    YanıtlaSil
  9. Çok şirin olmuş,ellerinize sağlık,bozuk para cüzdanı kullanmak güzel olur bence.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Ben de sizin gibi sağlık sorunlarım nedeniyle bıraktım işimi. 2009'dan beri evdeyim. Ama bir gün bile pişman olmadım. İnanın insan hobileriyle, çocuklarıyla uğraşırken hiç sıkılmıyor. Ben de bankacıydım. O yoğunluktan sonra evde olmak iyi geldi. Sigaralığa bayıldım. Güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Evde olmak gibisi varmı? :) eşime artık ev kadını olmak istiyorum diyorum. Emekliliğime daha 10 yıl var dusundukce afakanlar basıyor. Cenem dustu oysa senin guzelliklerini konuşacaktım :) sigaralık cok seker modeline bayıldım. Güle güle kullan canım. Kokoşu öp yerime

    YanıtlaSil