9 Kasım 2014 Pazar

ben miiii?

herkese selamlar....maalesef bloguma çok ara verdim yoğunluktan ...hobilerimle de çok ilgilenemiyorum...arada ufak tefek şeyler yapıyorum ama eskisi gibi değil ne yazık ki...merak edip soran arkadaslarıma ayrıca teşekkürler..
 patiklerimi geçen hafta ördüm..ben pek terlik kullanamıyorum evde kokoş da olunca terlikler sağlam durmuyor zaten...bu durumda benim için patik en iyisi..hem sıcacık...ayaklarım çok üşür de:)
hastanemiz üniversite olduğundan beri gözümüzü açamıyoruz desem yeri iş yükünden...ancak küçük işler geliyor elimden..o da ara sıra..yani anlayacağınız bloguma ara vermem bu sebeplerden...
herkese güzel bir kış mevsimi diliyorum inşallah ...

                                                       sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. Patiklerin cok hoş, gule gule giy Esracığım, işinde kolaylıklar canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Arada ses ver arkadaşım, yoğunluğunu anlıyorum, Allah kolaylık versin. Patikler çok cici olmuş, güle güle giy. Güzel gülüşün eksik olmasın yüzünden, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ara ara uğra ama
    özlüyoruz yoksa...

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Esra'cığım yokluğun hissediliyor ,patikler şahane ellerine sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler selamlar saygılar

      Sil
  5. Esracım :)Evet sen?nerelerdesin.Gel yine de arada bir selam çak:)pek bir kokoş patiklerin.ellerine sağlık:)Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil