3 Ağustos 2014 Pazar

bu aralar beeeennnnn.....

yazı hastanede geçiriyorum vallahi...bu ne yoğunluk yarabbim blogumla bile ilgilenemedim...fırsat bulunca da güzel havadan yararlanmaya çalışıyoruz böyle olunca çok verimsiz bir yaz geçiriyorum hobilerim bakımından..neyse sağlık olsun da..bloguna uğrayamadığım arkadaşlardan çok çok özür diliyorum..bu cicişler arkadasın bebeğine ....
 çiğdoşla bir balık yiyelim dediydik fırsatını bulduk yaptık pişirdik yedik...

bu pasta çiğdoşcuğuma....
güzel insan can dostum denizliden bizi ziyarete gelmişti..elbisemi kendim diktim bu arada...
bu ne derseniz göz makyajına fena sardırdım...o bakımdan yani....
sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. elbisen çok yakışmış harikada olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. patikler çok sevimli. iyi günlerde giyilsinler..

    balık için de afiyet olsun... Göz farı da çok yakışmış... renk uyumu süper...

    YanıtlaSil
  3. Esracığım afiyet olsun yaz sıcak birde yoğun geçince el işlerini yavaşlatıyoruz ben de ufak tefek işlerle oyalanıyorum hastanedeki işlerine kolay gelsin selamlar...:))

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş.... bende bu yazı çok yoğun çalışarak geçiriyorum:(((( ne yapalım sağlık olsun... nlogumdaki son cicileri görmen için bekliyorum sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  5. canımm merhabalar bende bu aralar azıcık uf oldum banada bakarmısın bir hastanda ben olayım :) şaka bir yana sanırım yoğunluk koşuşturma derken gerçekten ihmal ediyoruz sağlığımızı, her işin başı o halbuki,patişlerin çok tatlı,sizler zaten öylesiniz balıklar , ve pasta muhteşem gözüküyor finaldeki o kaş göz ne be arkadaşım MAŞALLAHHHHHH :) çok öpüyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. patik harika
    ama o gözler süper yaaa...maşallah.

    YanıtlaSil
  7. Elbisen ve patik çok güzel olmuş, eline sağlık. Pasta çok şeker görünüyor ve gözler için söylenebilecek tek şey Maşallah
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. hepinize ayrı ayrı teşekkürler çok öptüm çokkkkk

    YanıtlaSil