2 Haziran 2014 Pazartesi

neler.. yapıyorum...

bir süre ara verdikten sonra bu kadar ayrı kalmak yeter dedim..de pek bişeyler üretemedim ona yanıyorum..ama  şu pratikten dikiş olayına hani kalıpsız falan pek bir merak saldım...kumaşların üstüne giysilerimi koyup kesip dikiyorum boş zaman bulduğumda..zira nöbetler çok bu aralar...pantolon bile diktim ya bu yöntemle daha ne olsun ama dimi...kursa falan gitmedim ki...
nasıl olmuş....bizim kızlar çok beğendi yani dikip hastaneye bile gittim düşünün..hemde perde yaptırdığım kumaştan artanla...hani yastıkları da bundan dikmiştim ya tıktık


bu arada tatile de gittik bir günlüğüne:))foça görüntülerimizi de bir daha ki sefere yayınlarım..sevgiyle kalın..

33 yorum:

  1. Özlemişiz seni canım.
    Ellerine sağlık. Pek güzel olmuş.
    Perdelik olsun boş ver. Dışarsı dolu bu kumaşlar ve desenlerle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülaycım ben de özledim sevgiler cnm

      Sil
  2. pek hoş olmuş arkadaşım pantolonun, çiçek gibi. iyi günlerde kullan.. ne güzel hem değerlendirmişsin hemde pratik yapmışsın dıkme işinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm pantolonumu kumaşüstüne koyup öyle yaptım sevgiler

      Sil
  3. çok güzel olmuş esra. özlettin. sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. pantolon müthiş olmuş,ellerine sağlık,bi de ben becerebilsem
    özlemişim aklım kaldı... :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm beğenmene sevindim

      Sil
  5. Harika olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullan..Kursa bile gitmeden dediğine göre, bak ne cevherler varmış sende..Belini nasıl yaptın? Lastik mi geçirdin? Ben de özendim, bir kumaş bulup diksem evdekilere göre de evde giysem serin serin dedim ama, belini bilemedim, nasıl yapsam ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orta kalınlıkta lastik kemerlerden geçirdim cnm o kemerlere hasta kaldım tam bir kurtarıcı hiç fermuar dikmediğim için bana çokiyi geldi bu kemerler eteklerde falan kullanıyorum hep

      Sil
  6. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık ve güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle çok güzel olmuş,beli lastikli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lastikli cnm kalın kemer lastiklerden sevgiler

      Sil
  8. Canım çok güzelmiş kumaşı.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Canım, hatırlasana bir zamanlar dikiş dikebilir miyim? diyordun. Hatta yok dikemem diyordun. Maşallah bak ne güzel dikmişsin. İnsanın kendi diktiğini giymesi de çok güzel oluyor. Güle güle kullan. Hem çok güzel olmuş hem de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet haklısın bikaç denemem olmuştu ama bu pantolon olayıyla yaptım oldu diyebilirim dimi artık..çok çok sevgiler

      Sil
  10. aa ne güzel olmuş.sen zoru yapmışsın zaten menekşem .çok yakışmış.güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm dikiş dikmek çokzevkli keşke daha çoğunu becerebilsem zamanla bakalım sevgilercnm

      Sil
  11. ellerine sağlık çok güzel olmuş kumaşı değerlendirmen çok iyi fikir yeni paylaşımlarını göremeyince merak etmiştim mutlu resminizi görünce sevindim selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm nöbetler yoğun havalardan bi uyuşukluk üstümde zaman böyle geçti sevgiler

      Sil
  12. pantolonlar pek güzel olmus arkadasim emegine saglik iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  13. Ben de dikiş öğrenmek istiyorum, bu yaz annemden biraz ders alayım diyorum. Sen gerçekten bir gösteren olmadan çok iyi iş çıkarmışsın, devamı gelir artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım vallahi dediğim gibi kurs falan yok zaten vakit de yok öyle gidip gelmeye evde internetten bakıp yapmaya çalışıyorum dikiş aşkım geldi gitmiyor...bi kız var pratikten dikip video yayınlıyor onu seyrederek yapıyorum.
      .http://www.vidivodo.com/video/straplez-elbise-dikimi-kadinca/577825

      Sil
  14. Güle güle kullanın gayet güzel olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Emeğine sağlık iyi günlerde giyin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel omuş elinize sağlık iyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  17. canım ellerine sağlık cok güzel olmuş

    YanıtlaSil