5 Haziran 2014 Perşembe

deniz sezonunu foça da açtık

 sessiz sakin güzel bir gün geçirdik foçada...henüz kalabalık olmadığından her yer bizimdi yani...

 bu 1 günlük kaçamak bile iyi geldi iş yoğunluğundan kurtulduk biraz rahatladık...
 mehmet biraz sitem etti onsuz gittim diye ama işleri yüzünden gelemedi ne yapayım..bir daha ki sefere artık

 foçanın tatlı sakinleri sahil boyu bize eşlik ettiler...kendileriyle çok iyi anlaştık....elimdeki poşet deniz kabuklarıyla dolu..bakalım neler yapıciiiiz bunlarla....

 şu gamgam ne çekti benden yahu
üstümde görülen tişört mehmetin kısa kollu gri tişörtüydü.kollarını kesip askı yapınca benim olduuuu:)
sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. güzel bir gün olmuş,sevindim adına :)
    bir poşet deniz kabuğu,tıpkı beenn,ben de tatilde deniz kabuğu toplarım
    evde bir kutu deniz kabuğu ve taşlarım var,iyi ki hatırlattın
    ben de bişiler yapayım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar:)
    Ne güzel gezip eğlenmişsiniz mutluluğunuz daim olsun.
    Burada daha yağmur dinmedi evlerin içi buz gibi.Tişörtünüz de güzel bir geri dönüşüm olmuş,güle güle giyin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. güzel bir zaman ne çok sıcak nede kalabalık iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. size yaz gelmiş ne güzel. mutluluğunuz yansımış resimlere...

    YanıtlaSil
  5. Tekrarı nasip olsun canım bluz de bu fikir on numara :))) çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fotolar... biz burada hasret kaldık güneşe... gök yere incekmiş gibi yağıyor...

    YanıtlaSil
  7. Deniz olur da güzel olmaz mı...canım istedi yaa

    YanıtlaSil
  8. çok sağolun arkadaslar şu ara o kadar yoğunum ne olur dolaşamadığım blogger ler kusura bakmasın çok özür..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. oh ne güzel yapmışsınız bakınca imrendim :) tişört süper olmuş sana da çok yakışmış ne iyi yapmışsın menekşem ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Esra'cığım ne güzel bir kaçamak olmuş, oh, mutlaka iyi gelmiştir ben de şu sıralar öyle çok ihtiyaç duyuyorum ki, umarım bir fırsat yakalarım;)) gri tişört gözlerden kaçmadı hamarat arkadaşım, çok yakışmış daha görür görmez bunu Esra yapmış olsa gerek demiştim;)) eline sağlık. Ben de gri tişört üzerinde çalışıyorum şu sıra ondan birazda algıda seçicilik oldu sanırım. Foçaya bu sene belki ben de gideceğim, fırsat bulursam,çok şirin bir yermiş herkesten duyuyorum, inşallah görme fırsatım da olur, sevgiler canm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm haklısın ..çok şirin bi yer sessiz sakindi böyle daha çok hoşuma gitti..sevgiler cnm

      Sil
  11. Fotografları görünce yaz sezonunda olduğumuz aklıma geldi. Hala İstanbul'da sanki kış başı gibi. Sessizlik daha iyi aslında dinlenmek için. Bence tam zamanı oraların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bura da yağmurlu çok...doğru..selamlar

      Sil
  12. Köpeklerle samimi pozlar... çok sevdim.

    YanıtlaSil