28 Haziran 2014 Cumartesi

çiçekli pantolon daha ....

 bir pantolon daha dikmiş bulunmaktayım...geçen sefer diktiğim pantolonu kumaşın üstüne koyup kesip yaptım...insanın kendi diktiğini giymesi gerçekten çok hoş..burası hastanemizin arka tarafındaki bahçe kafemiz..yoğun bakımdan bunalınca hava almaya buraya gelip çay kahve yapıyoruz...bu da sabah nöbet çıkışı kendimize gelelim deyip bir kahve içiminden sonra çekilen fotoğraf...
burdan sonra eve gidildi...temizliğe girişildi...gözler kapanınca da uyundu...kalkıldı akşam yemeği yapıldı..yeni bir dikişe başlandı...
 hatta biraz kitap bile okundu...daha önce elime alıp okuyamadığım,tekrar başladığım kitabım şimdi bitmek üzere..herkese tavsiye ederim...aslında bu kitap şimdilerde yeni sayılan zero limit kitabının belki 30 yıl önce yazılmış versiyonu...

sevgiyle kalın

17 yorum:

  1. Çok da şık olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. CANIM KAHVEDEN SONRA GAYET KENDİNE GELMİŞSİN.ÇOK HOŞ BİR PANTOLON OLMUŞTAM YAZLIK.ELLERİNE SAĞLIK
    MUTLULUKLA...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.. ellerinize sağlık.. kumaşın desenine de ayrıca bayıldım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde giy Esracığım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş pantolonun ve görünüşe göre epey de kilo gitmiş çok güzel olmuşsun...Hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  7. Renklerine bayildim cıvıl cıvıl. İyi günlerde giy.

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş duruyor canım. Güle güle kullan pantolonunu. Bugün ben de biraz kitap okudum. Tembelliğimi aşmak güzel oldu. :)

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş tam yazlık pantolon ellerine sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
  10. Çok şık. Çok yakışmış,
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım çok yakışmış sğlıkla giy.
    ben de bu aralar dikişlerle haşır neşirim:)) gelin kızlarıma etek ,kimano bluz filan dikiyorum:))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel omuş elinize sağlık iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  14. Esracığım, ellerine saglık cok guzel gorunuyor pantolonun, desen ve renkler de cok hoş..

    YanıtlaSil
  15. helal sana valla.çok ama çok yakışmış.sana tüm işlerinde kolaylıklar diliyorum tatlım :)

    YanıtlaSil