5 Mayıs 2014 Pazartesi

hobi malzemelerimi zevkle saklamaca....

hobi odam için hazırlamaya başladığım organizerlerimi paylaşayım dedim bugün de...havalar ısındıkça dekupaj ,süsleme,boyama işlerine daha çok zaman ayırabiliyorum...iplik,kurdela,iğne tığ,yün,boyalar vb birçok malzemem için bir sürü kavanoz ,kutu hazırlıyorum bakalım...
kutuların bir kısmını yapışkanlı kağıtla bir kısmını pc den çıktısını aldığım resimlerle kapladım...kavanozları yoğurt kapları ve konserve kutularını da öyle...
sırf bu malzemelerim için edindiğim beyaz açık raflarımda yerlerini aldılar ama tamamlanınca tekrar paylaşacağım sizlerle


sevgiyle kalın

17 yorum:

  1. ah ne güzel, çok keyifli olsa gerek:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel görünüyorlar. Renk renk çiçekli herşey yerli yerinde. :)

    Ellerine sağlık.

    Son hali nasıl olacak bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Rengarenk çok güzel olmuşlar .Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar canım.
    Bana da ilham oluyorlar.
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Canımm.hepsi de çok tatlı olmuş.güle güle sakla malzemelerini:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok sevimli görünüyor, tamamlanınca nasıl olacak merakla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşlar tamamlanınca harika görünecekler hem düzenli hem sevimli...

    YanıtlaSil
  8. çok sevimli olmuşlar... iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  9. benim de yapmam lazım üşenmesem iyi olacak:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar hoş olmuşlar. Malzemelerin hepsi derli toplu olacak ne güzel. Ellerine sağlık canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. rengarenk çok hoş olmuş hobi odasını merak ediyorum selamlar...:))

    YanıtlaSil
  12. Unos trabajos estupendos y muy bonitos.
    Bss.

    YanıtlaSil
  13. hepinize çok teşekkürler beğenmenize çokm çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Renkli ve cıvıl cıvıl olacak belli :))

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım ne kadar güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  16. komşu komşu,hu huuu
    uzun zamandır yoksuuun,özledik amaaa :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşlar menekşem.malzemeleri elden geçirmek toparlamak bile zevk verip aşka getiriyor.bu arada bu üçüncü yorumum umarım sorunsuz yayınlar.internet sorunlu.

    YanıtlaSil