29 Nisan 2014 Salı

bir yastık daha....

geçenlerde başlarken resimleyip paylaşmıştım,bu da bitmiş hali.ben çok sevdim kendisini...
daha beyaz yastık yapmam gerek salona...daha önce işlediklerim için
tıktık

bu  arada izlediğim filmlerden birini de paylaşayım gitmeden..
Victoria ( Emily Blunt ), Britanya tarihinin en uzun süre tahtta kalan kraliçesidir. Film’de Victoria’nın genç yaşında iktidara yürüyüşünün öyküsü anlatılmaktadır.Kraliçe Victoria‘nın kraliyet ailesi içindeki iktidar kavgalarının nesnesi olmaktan,Prens Albert ile yaşadığı romantik yakınlaşmaya ve dillere destan evliliğine de değiniliyor. Ayrıcca bu film bu yıl Oscar’da en iyi kostüm ödülünü almıştır.
konusu böyle; tekdüze heyecandan yoksun film olsa da izlenir...
bunlar da yoğun bakım anılarımızdan....
sevgiyle kalın

14 yorum:

  1. Maşallah sana canım. Hiç boş duruyorsun. Yastık güzel sen güzel ;)
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş eline sağlık.)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş yastık elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok zarif olmuş ellerinize sağlık selamlar......:))

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş canım eline sağlık, bence de bunlardan bol bol yapsan, yumuş yumuş ne keyifli olur. Biri başının, biri kolunun, biri bacağının altına. Birini de sırtına :)))

    YanıtlaSil
  6. Maşallah canım ya.ne güzel örgüler yapıyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık güzel olmuş iyi günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım.
    rabbim çalışma gücünüzü sabrınızı bol eylesin

    YanıtlaSil
  9. hepinize ayrı ayrı teşekkürler hanımlar sevgiler

    YanıtlaSil
  10. günaydın arkadaşım çok şeker olmuş yastığın, ellerine sağlık... işlerinde de kolaylık versin Allah'ım, işin çok zor...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş filmide izlemek lazım Y.bakım içinde Allah güç kuvvet versin...

    YanıtlaSil
  12. Çok şeker olmuş kırlent ellerinize sağlık,çalışma hayatınızda kolaylıklar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Amin arkadaşlar ,hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  14. oyyy yastık çok güseelll olmuşş,anlamıştım zaten öncesinden bu kadar güzel olacağını :) ellerine sağlık
    film tam benlik gibi,izlerim ben bunuuu :)
    sevgiler

    YanıtlaSil