11 Nisan 2014 Cuma

bahara yakışır ...

 diktiğim yastıklara bir de motifli yastık eşlik etsin dedim aldım tığı elime...alize yünlerle bişeyler örmek çok rahat ve zevkli oluyor...
motif bu isteyenlere..bitince yastığı da paylaşırım bakalım...
dönem filmlerini özellikle 1600-1700 lü yıllar arasında geçiyorsa çok severim...örgümü örerken bir yandan da film seyredeyim diyerek büyük hevesle karşısına oturduğum  the duchess filmi benim için tam anlamıyla hayal kırıklığı oldu..hiç beğenmedim...ne konusunu ne kendisini...

bahar geliyo ya yavaş yavaş çiçeklerimi hazırladım bu arada...bazı saksıları daha önceden elimde kalan yapışkanlı kağıtlarla kapladım..bazılarını da boyayıp dekupajla süslemeyi,bazılarını da kumaşla kaplamayı düşünüyorum....gelgelelim pek çiçek yetiştiremem ya...inşallah bunlar olur....
salondaki herşeyi beyaza boyayan ben;
bu arada oturma odamdaki fiskosu da bir boyayıp süslesem diyorum da hangine birine yetişeyim ama dimi...
sevgiyle kalın...

21 yorum:

  1. YASTIĞIN BİTMİŞ HALİNİ MERAKLA BEKLİYORUM.
    EVET O FİLM BENİ DE HİÇ MUTLU ETMEMİŞTİ. NE YALAN SÖYLİM GERÇEKTEN HAYAL KIRIKLIĞI.
    AH ÇİÇEKLER BENDE HİÇ BECEREMİYORUM. O YÜZDEN KAKTÜS BESLEMEYE KARA VERDİM :)
    EVET BÜTÜN HER ŞEYİ BOYADIN SEHPAYA DA DEKOPAJLI BİR ŞEYLER YAPABİLİRSİN. AMA DEDİĞİN GİBİ HER ŞEYE NASIL YETİŞECEKSİN :)
    ÇOK ÖPÜYORUM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ya gülaycım beni de hiç mutlu etmedi dediğim gibi hiç beğenmedim..kaktüs evet evet ben de istiyorum.öptümcnm

      Sil
  2. Çok hoş olacak yastığın
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Güzel,bahar gibi bir yastık olacağı şimdiden çok belli ellerine sağlık Esracığım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Kim bilir ne güzel bir yastık çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah zira aynı motifleri tekrarlamak bi süre sonra sıkıyor beni feyzacım bir an önce bitse demeye başlıyorum başlarken bihevesle başlayıp sonra sıkılıyorum aynı motif tekrarından.ben battaniye falan öremem bak yani ondan.küçük iş olacak motifliyse.

      Sil
  5. ohh maşallah hiç boş durmuyorsun :) yaptıkların yine her zaman ki gibi yine çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm tv izlerken bile elimde iş olacak olmazsa izleyemem o derece yani.sağol arkadasım sevgiler

      Sil
  6. esra modelin ve çiçeklerin çok güzel. o yılların filmlerine de kitaplarına da ben de bayılırım. hele o kıyafetler, at arabaları ile yolculuklar. ( tabi ben o zahmete katlanabilirmiydim bilmem ama ) çok hoş gelir bana. kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cnm o kıyafetlere saçlara eşyalara herşeye hastayım...ama bir o kadar da zorlukları var yani...sevgiler

      Sil
  7. ah ben öremiyorum daha ama annem örüyor sağolsun. ben de ne zaman
    el atacağım bilmiyorum. sizinkiler çok güzel . film, örgü, çiçekler , işte mutluluk :)

    YanıtlaSil
  8. motiflerin çok güzel renklerini de çok beğendim bitince harika olacağına eminim çiçeklerine bayıldım bende çiçekleri çok seviyorum insana huzur veriyor selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim cnm az kaldı bakalım biter yakında sevgiler cnm

      Sil
  9. beyaz gül ve menekşeye bayıldımmm :)
    inşallah kurumazlar da uzun süre yaşarlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah cnm ya çünkü bu çiçek olayında çok beceriksizim malesef...şimdilik iyiler..sevgiler

      Sil
    2. çiçek coşturan diye bir sıvı var,bir dönem kullanmıştı annem,iyi geliyor
      ondan almanı tavsiye ederim,inşallah işe yarar

      Sil
    3. teşekkürler cnm deniyim ben bunu çok çok öptüm

      Sil
  10. filme bende baktım ama tamamlamamıştım. saksıların ve çiçeklerin ne güzel! tıpkı senin gibi...

    YanıtlaSil