6 Mart 2014 Perşembe

süt saati...vintage pano..


niye süt saati diyorum...zira çayla hiç aram yok..ben kahveciyim..ayda 2-3 bardağı geçmez içtiğim çay...o da şöyle ince belli çay bardağında olacak ,yine de hep yarım kalır...kektir kurabiyedir şekersiz soğuk sütle gider bende...5 çayı değil 5 sütü yani...keki de klasik bilinen tariflerden yaptım...
bu arada şu bilgiyi de vereyim hanımlara...30 yaşlarından sonra menopoz olayı için süt yoğurt yani kalsiyum almak çok önemli hepimiz biliyoruz...bu ürünleri sevmeyenler Dvit ampulü yarım çay bardağı süte kırıp içsinler 15 günde bir yapsınlar...3 ay dolunca 3 ay ara verip tekrarlasınlar.kemik erimesi için önlemde birebir...ve sütün tadında hiçbir değişiklik yapmadığı gibi çok ucuz fiyata alıyorsunuz eczaneden...

bu arada vintage bayanlar çarpı işi panom bitti ..çerçevelenmeyi bekliyor bakalım...ama çok birikti çerçevelenecekler....
bir hobi odası hazırlama olayına başlamış bulunmaktayım...bayağı uzun süreceğe benzese de hadi hayırlısı bakalım....
sevgiyle kalın

21 yorum:

  1. öncelikle verdiğin güzel bilgi için teşekkürler. bu hepimiz için çooook önemli. hatunlar süper olmuş, ellerine sağlık:)) kekin kokusu da burnuma geldi ve canım çekti. gidip bir çırpıda atayım fırına, ılık ılık yemeği de pek severim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun cnm teşekkürler sevgiler

      Sil
  2. Canim ne kadar guzel cay yerine sut icmen bende sut icemiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sütü sıcak şekerli ben de hiç içemem ama soğuk şekersiz harika

      Sil
  3. afiyet olsun, nöbetli bir işte çalışmak ve çay içmemek ilginç valla diğer ilginçliğe gelince sütü soğuk ve şekersiz içen sadece kendim sanırdım.peki bir şey sormak istiyorum :keki siyah zeytin ve beyaz peynirlede yemeyi severmisiniz ?ben çok severimde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi haklısın nöbetli çalışan çay içmeyen kaç kişi var dimi....keki zeytinle beyaz peynirle hiç denemedim ama denicem merak ettim...canım ne tesadüftür ki soğuk ve şekersiz süt içen sadece eşime denk geldim şimdiye kadar bi de sana..sevgiler

      Sil
  4. Afiyet olsun :-) hobi odası sart bu kadar cok cesitli isleri birada gormek guzel olur ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Allahtan süt ve süt ürünleri ile hiç sorunum yok :)
    Bende senin gibi hiç sevmem çay. sadece işte öyle davetlerde hamurun falan yanında içerim.
    Çarpı işi yine her zamanki gibi çok güzel olmuş :)
    Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol gülaycım ...ne güzel ,gerçi ben de yoğurt yiyemiyorum pek...

      Sil
  6. kekinde maşallah kabarmış da kabarmış afiyet olsun canım
    bayanlarda çok güzel olmuş eline sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm ben kekte hem kabartma tozu hem karbonat kullanıyorum ondandır gerçi belki herkes öyle yapıyodur bilemem...sevgiler

      Sil
  7. pano harika olmuş eline sağlık. dvit adı mı ampulün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ampulün adı...sağol sevgiler

      Sil
  8. çok güzel pano olmuş hobi odanın çalışmalarına kolay gelsin şimdiden merak ettim çok güzel olacağını düşünüyorum selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadasım...verdim bakalım çerçevelenmeye yarın alcam...inşallah...

      Sil
  9. son cümlede hobi odası deyince çok merak ettim. ne güzel evi uygun olanlar için. işleme çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bi odayı yapmaya başladım cnm ama bayağı uzun sürer dediğim gibi nöbetli çalışınca çok vakit olmuyor

      Sil
  10. bilgi için teşekkürler menekşem hemen ablama söyleyeceğim.
    panoya bayıldım çok şık olmuş.çerçeveli halinide gördüm ve çok beğendim.ellerine sağlık.hobi odası nasıl olacak merak ediyorum ama sen yapınca güzel olacağından eminim.ağır gitsin,geç olsun ama güç olmasın ve içine sinsin önemli olan o sanırım :)

    YanıtlaSil