10 Mart 2014 Pazartesi

çarpı işi kedicik...aşk yeniden...


kedileri çok sevdiğimi bilen bilir..kediler her ortama her yere yakıştığı gibi etamine de çok yakışıyor..
yapmak isteyen olursa bu da örneği...
vintage bayanlar panomu da çerçevelettim..

bu arada sevgili arkadasım gülay ın blogunda paylaştığı Aşk Yeniden isimli filmi keyifle izledim...film izleyeceğim zaman genelde gülayımın tavsiyelerine bakıyorum memnun da kalıyorum ama ne yazık ki fazla vaktim olmadığından çok sık yapamıyorum bu güzel olayı......sağol tatlı arkadasım...

sevgiyle kalın

27 yorum:

  1. Keyifle izlediğine sevindim canım. Bu ara kitap okumaktan filme fırsat kalmıyor.
    Kedi çok güzel prenses ve bezelye tanesinden esinlenmiş sanki....
    Ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm hıı doğru diyosun ..öptüm

      Sil
  2. What a lovely pattern !!!!!!! Thank you !!!!!!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş kedicik:)

    YanıtlaSil
  4. Etamin şablonlarda çok güzel modeller var buda onlardan biri olmuş.
    Ellerinize ve emeğinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kedicik kumaş yığınlarının üstüne de çok yakışmış doğrusu. Ellerine sağlık, neşeli, esprili bir çarpı işi daha..

    YanıtlaSil
  6. Πολύ όμορφο σχέδιο η γατούλα και πολύ ωραία η δουλειά σας !!!
    Χαίρομαι που σας βρήκα ....
    Χαιρετίσματα από Ελλάδα !!!

    YanıtlaSil
  7. Şahane olmuş canım ellerine sağlık. çerçevelenince emeğin ayrı bir havası olmuş ,çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. Esracığım, yine çok güzel çarpı işleri işlemişsin. Güle güle kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. benimde aynı motiften bir işlemem var çerçevelenmeyi bekliyor:)elinize sağlık güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa...çok hoş ama benim çok hoşuma giden bir model oldu bu

      Sil
  10. Çarpı işini öğrenmem gerek en kısa zamanda benim.. Yine mükemmel ellerine sağlık..:))
    Gülay tavsiye etmişse mutlaka güzeldir.. Hele bir de Meryl Streep oynuyorsa...
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun hem çok zevkli sevgiler

      Sil
  11. maşallah sana:))) çok güzel olmuş eline sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sana da cnm sadece bana değil...maşallah maşallah

      Sil
  12. bu da diğerleri gibi çok güzel olmuş, eline emeğine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  13. Herzamanki gibi cok cok guzeller..elinize saglik..

    YanıtlaSil
  14. gülayım benden önce yazmış ilk bakınca bezelye tanesi ve prenses filmi geldi benimde aklıma :)
    çok cici ve şık olmuş.ellerine sağlık menekşem.
    bu arada filmi bende seyrettim ve keyifliydi cidden.tavsiye olunur :)

    YanıtlaSil