3 Şubat 2014 Pazartesi

yeğenimin doğum gününü kutladık

dün gece kızkardeşimin oğlu rüzgarın doğum gününü kutladık hem yemek yedik.,hem pasta kestik...çok güzel bir akşamdı...nice yeni yaşlara inşallah...


 doğum günü pastamız ..kendisi benim elimden çıktı...



 iki hafta önce mehmetin kardeşleri geldiğinde kullandığım puantiyeli takımımdan vazgeçemiyorum...menüde fırında tavuk,bıldırcın yumurtalı sütlü çorba ,yine bıldırcın yumurtalı sarımsaklı yoğurtlu meze,bulgur pilavı ve çiğ köfte vardı...bu bıldırcın olayı ne derseniz damadımız vehbi üretiyor o yüzden bolca bulunuyor elimde ...çorbanın tarifini bi ara yayınlıcam..zira çok beğenilir etrafımcak efenim..





rüzgarı mum üflemeye zor ikna ettik...anneannesi de olsaydı görseydi dediysek de bizleri uzaklardan görüp mutlu oluyordur nur içinde yatsın...
sevgiyle kalın....

20 yorum:

  1. rüzgara hayırlı ve uzun ömür dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Amin arkadasım herkesin çocuğuna Allah ömürler versin sevgilr

      Sil
  2. mutlu yıllar, mutlu yaşlar olsun küçük yavruya. pasta çok güzel, ellerinize sağlık. hayırlı yolculuklar....

    YanıtlaSil
  3. pasta çok güzel görünüyor,ellerine sağlık
    mutlu yıllar diliyorum rüzgar'a
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nice yaşlara yeğeninize

    YanıtlaSil
  5. Muhabbetiniz bol olsun sevdiklerinizle hep birlikte nice kutlamalr dilerimmm Delikanlınında doğum günü kutlu olsun ...

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar, benim için Mevlana şekeri ye bol booolll...

    YanıtlaSil
  7. Rüzgârın doğum günü kutlu olsun canım. Size hayırlı yolculuklar...

    YanıtlaSil
  8. Rüzgara sevdikleriyle sağlıklı mutlu hayat dilerim. Konya için yolunuz açık olsun canım :)

    Canım senin beyaz takımları gördükçe sana bugün bir kez daha brova dedim. Bugün bir dolap boyadım, aklım başımdan gitti bana göre ne zormuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tabi boya konusunda çok kolay diyemeyeceğim arkadasım ama sonuç için katlanılıyor işte cnm

      Sil
  9. Pasta cok güzel görünüyor,ellerine saglik.Mutlu ve uzun ömürler diliyorum yavruya.

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar, puantiyeli takım harika :)

    YanıtlaSil
  11. Allah sağlıklı uzun başarılarla dolu bir ömür nasip etsin inş Rüzgar'a....

    YanıtlaSil
  12. nice nice mutlu sağlıklı yıllara inşAllah :)

    YanıtlaSil
  13. nice mutlu yılları olsun rüzgarın sizlerede hayırlı yolculuklar canım

    YanıtlaSil
  14. Çocuklarla beraber vakit geçirmek çok güzel, mutlu seneler diliyorum Rüzgâr'a. Konya'yı benim için de gezin henüz hiç gitmedim ama en çok merak ettiğim yerlerden. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Nice mutlu yillar dilerim ruzgara, bol kahkahali sevgi dolu bir omru olsun
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil