13 Şubat 2014 Perşembe

melekli çarpı işi panolar bittiiiiiiiiiiiii....

kuşlu çarpı işlerimden sonra meleklilere başlamıştım bitince hemen paylaşayım dedim...

bu melekçikleri mini mini şirin şirin beğenince işledim ama nerde kullanılacaklar belli değil şimdilik...


 çerçeve olayını şu metreyle satılan süslerle hallettim bu sefer...etaminin etrafına dikerek çevreleyince sonuç bu oldu.kokoşluk olunca serde bu kadar yaldız da yetmedi bi de yaldızlı süs sallandırdım iyi mi...
o küçük şirin melekleri belki melekli heykelimin altından sallandırırım kalp şeklinde dikip.. kimbilir
sevgiyle kalın...

20 yorum:

  1. Çarpı işini nasıl öğrenmek istiyorum bir bilsen.. Senden imreniyorum çok ama çok güzel yapıyorsun Esracığım..Maşallah diyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım bi kere işlesen vazgeçemezsin inan öyle zevkli..aslında çok kolay...çok öpüyorum selamlar

      Sil
  2. hepsi birbirinden hoş görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. Ben de elimdeki işleri bitirince çarpı işi kitap ayraçları yapmak istiyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm kitap ayracı çok hoş oluyor etaminden sevgiler

      Sil
  4. Aaa cidden kokoşluk zirvede :) ama çok hoş olmuş bu melekler bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sorma kokoş kaldı adım zaten:)

      Sil
  5. Etaminde minicik işleri ben de çok seviyorum Esracım, ellerine sağlık :) Şans getirsin meleklerin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabuk biten işler herzaman tercihim çabuk sıklıyorum çünkü sevgiler cnm

      Sil
  6. ÇOK ŞIK OLMUŞLAR CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuşlar,bayılıyorum melekli etamin işlemeli şeylere :)
    ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok ciciler:)
    Minik çerçevelerde de hoş olurlar .Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm doğru diyosun şimdilik böyle kullanayım bakalım minik beyaz çerçeve düşünüyorum cnm

      Sil
  9. ellerine sağlık canım minik beyaz çerçeveler çok yakışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol evet cnm biraz kullanayım beyaz çerçeveye ....selamlar

      Sil
  10. Unos trabajos muy bonitos.
    Saludos.

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzeller.hele melekli olunca ayrı keyifli ve güzel oluyor.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil