10 Şubat 2014 Pazartesi

kuşlu çarpı işine devam...

 örgülerime ara verdim etamin işlemeye devam ediyorum ..kuş evlerine hasta olunca çarpı işim yine kuşlu oldu...ama melekli bir desene başladım bu kez...bitince paylaşırım..
bu mamacıklar geçen hafta yaptıklarımdan...

şekerli kurabiye klasik bir tarif..portakal rendesi kullandım hamuruna...mukaddesciğimin vedası için yapmıştım
ıspanaklı börek ..afiyetle yedik..
etli patates yemeği..patatesin herşeyini çok severim..
bu yayla nın patatesli çiğ köftesi...fena değil....hazır harca sıvıyağ salça ekleyip yoğuruyorsunuz ama öyle uzun süre değil.pratik ...yapmak isteyenlere tavsiye edebilirim şipşak çiğ köfteniz oluyor ama bana göre biraz fazla baharatlı..acılı değil de yoğun bir baharat olayı var...
sevgiyle kalın...

27 yorum:

  1. etamini çok beğendim elinize sağlık...bende işliyorum fakat nereye kullanırım sorusu beni zorluyo:)

    YanıtlaSil
  2. işlemeler de mamalarda çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık döktürmüşsün gene çarpı kuş evinde çok güzel olmuş merakla bekliyorum melekli modeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm bakalım bitmek üzere melekkliler

      Sil
  4. ellerine sağlık canım harika görünüyor bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel yapmışsın.ben de etamin yapıyorum bu ara.paylaşırım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. İşte on parmakta on marifet bu olsa gerek, yemekler, börekler, kaneviçeler.... Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm bişeylerle uğraşmam gerek iila ki

      Sil
  7. çok güzel görünüyor.. çook sevimli. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Kuş evlerin çok hoş olmuş, tabi ki mamalarda..Ellerine sağlık canım :)

    Geçen arkadaşımda o çiğ köfteden almış yapmıştı, harikaydı ve bende aldım deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Beautiful embroidery,perfect!!!
    Cat <3 !!
    Please translate.:)
    Happy week.:*

    YanıtlaSil
  10. Kuşlu çarpı işi çok tatlı olmuş, çok sevimliler:) her zaman ki çalışmaların gibi güzeller. Mamacıklara gelince; damak zevklerimiz benziyor gerçekten;))). Yayla çiğköfte ile ilgili ben de aynı şeyi düşünüyorum çünkü.. Baharatı çok fazla, içine mutlaka taze soğan ince kıyıyorum ya da normal soğan rondodan geçirip ilave ediyorum. Salçayı da ekleyince, çok pratik. Ama söylediğin gibi baharatı böyle nasıl desem fazla iç bayıyor. Kendi yaptıklarımız daha iyi sanki, bu da acil durumlarda güzel;))! Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ben de soğanlı yaptım 2. kerede ...dediğin gibi acil durumlarda iyi..çok teşekkürler

      Sil
  11. ooo döktürmüsün yine,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakit buldukça yapıyorum işte cnm terapi terapi:)

      Sil
  12. merhabalar.ellerinize emeğinize sağlık.etamin gerçekten çok keyifli gelir banada.ne güzel olmuşlar.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler evet gerçekten çok keyifli sevgiler

      Sil
  13. aa bak bu desene bayıldım çok güzellll! bende işlemek isterim bundan.ellerine sağlık canım.bu arada sandalyedeki kediş var ya yerim ben onuuu :)

    YanıtlaSil