6 Şubat 2014 Perşembe

konya dan döndük...

selamlar herkese..bu sabah döndük konyadan çok güzel iki gün geçirdik orda...kısa bir süre kaldığımız için daha çok akraba ziyaretiydi bu gezmek amaçlı değil ...yine de ılgın kaplıcalarına gittik ve tabi ki mevlanaya... ama yetişemedik kapısında kaldık gecikmişiz ne yazık ki..inşallah bidaha ki sefere...

konya ılgına gittiğimizde sabah 6-7 arasıydı ve bu güzel kahvaltıyla karşılanmak çok hoştu...

sevgiyle kalın...

1. ılgında benimde akrabalarım var:)) hem de kaplıcalarda:)))
    umarım etli ekmekte yemişsindir. Ben ilk defa orada yemiştim. Rahmetli hasan amcam elleri ile yapmıştı..
    sevgiler

1. aaa öyle mi ne güzel vaktimiz olmadı ama çok güzel şeyler yedik...

2. ılgında benimde akrabalarım var:)) hem de kaplıcalarda:)))
    sevgiler

3. ILGIN' da benimde akrabalarım var:)) hem de kaplıcalarda:))

4. hoşgeldin canım, kahvaltı nefis görünüyor :))

1. hoşbuldum cnm daha ne yemekler vardı ama o kalabalıkta unuttuk gitti çekmeyi..

5. hoşgeldiniz. konya benim için çok özeldir. babamın ilk öğretmenlik yılları, benimde hayatımın ilk dört yılı orada geçti. hala görüşürüz oradaki dostlarımızla. sevgilerimle

6. Çok sıcak fotoğraflar... Seyahat etmek, hele Mevlana'nın şehrine! Çok güzel...

7. Güzel memleketimi sevdoniz mi ? :)

1. 2 gün kaldık sadece ama çok sevdim yine gitmek nasip olur inşallah

8. Biz de her sene tatile giderken Konya dan geçiyoruz mutlaka kısa bir tur yapıyoruz. Mevlana ne güzel söylemiş, bütün sözleri gibi :)

1. ebrucum en üzüldüğüm şey vakit yok zaten mevlana kapanmış yetişemedik ..ama diğer herşey çok güzeldi

9. Hoşgeldin canım.Ne güzel.. sılay-ı rahim(akraba ziyareti) yapmak çok sevaptır.İyi etmişsin.
    sevgiler.

1. sağol feyzacım çok haklısın sevgiler cnm

10. Konya geziniz iyi olmuş ben de çok niyetleniyorum nasip olmuyor... Oraya kadar gidipte Mevlana hz. lerini ziyaret edemeyince ben de üzüldüm açıkçası ama neyse başka sefere nasip olur inşaAllah. kahvaltı şahane bu arada.. afiyet şifa olsun. sevgiler canım. :)

11. sağol arkadasım sorma nasıl üzüldüm kapanmıştı biz gidesiye vakit de yok dönmek zorundaydık Amin