16 Şubat 2014 Pazar

cupcake çarpı işi

al sana cupcake çarpı işi pano.nihayet yaptım.çünkü geçen yıldan beri aklımda... ama fırsat olmadı.al bu da puantiyeli...puantiye doldurdum her tarafı ben yahu..

 bu küpeleri de kendime hediye ettim...yoğun bakımda olunca en rahat takılan aksesuar küpe ,çoğu zaman diğerlerini takmaya hasret kalıyosun,yüzüktür ,bilezik bilekliktir unutuyosun yani.
saat kutumu atmamıştım..süngerine kesikler atıp yüzüklerime kutu yaptım 
 ama böyle siyah kalması hoş mu oldu bilemedim.boyayıp süslesem mi ki...
sevgiyle kalın...

23 yorum:

  1. hepsi çok güzel özellikle yüzük kutun çok kullanışlı olmuş ellerine sağlık canım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ama ben çok kıskandım bu cupcakeyi.harika olmuş canım.ben de yapmak istiyorum çarpı işi cupcake.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap cnm sen de ...çabucak bitirirsin sen onu..çok öpüyorum

      Sil
  3. Merhaba canım,
    Cupcake e bayıldım. Takılara iyi fikir olmuş. Ben de saat kutusunun içine kızımın minik saç lastiklerini dolduruyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm evet bak o lastik tokalar hep kayboluyor iyi olmuş

      Sil
  4. pek cici olmuş, puantiye güzel şey, gayet de hoş durmuş. ayrıca aklından bir parça daha çıkmış gitmiş. küpelerini de iyi günlerde kullan:)) eminim çok yakışacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm evet hap yapcam yapcam araya başka şeyler girdi kaldı...sevgiler

      Sil
  5. Eline sağlık güzel olmuş pano küpelerin de çok şık güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Pano cok seker olmus ,emegine saglik.Yüzük kutusunu cok tuttum,emegine saglik.Küpelerini de güle güle kullan yaratici arkadasim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim beğenmene canım çok sağol

      Sil
  7. Ellerine sağlık pano çok hoş olmuş.
    Küpeler çok hoş.
    Bence sen o kutuyu puantiyeli yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülaycım çok sağol cnm bu ara gene çok yoğunluk var yoruluyorum ne zaman süslemeye frsat bulcam bakalım :))

      Sil
  8. Çok sevimli olmuş,küpelerde çok hoş iyi günlerde kullan Esracığım..

    YanıtlaSil
  9. ne şirin olmuş.ellerine sağlık canım benim.kimbilir başka ne güzellikler yaptın hepsine bakmaya çalışacağım.takıların çok şıklar güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok cici olmuş ellerinize sağlık.
    Cupcake olunca daha da güzel...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. pano süper olmuş,yüzük kutusu şahane,bence siyah kalsın,çok asil duruşu var
    çok beğendim,güsel günlerde kullanın inşallahhhh :)

    YanıtlaSil