5 Ocak 2014 Pazar

parmaksız eldiven...açıklamalı...


evet..çok sevdim bunları yapmayı..çeşit çeşit yapıp çevremde kim varsa hediye ediyorum..çok sevildiler...
http://minikmini.blogspot.com/ arkadasım geçenlerde tarif etmemi istemişti bu eldivenleri...resimleyerek anlatmaya çalıştım yapmak isteyenler için...
 46-47 zincr çekip birleştirdim
 2 zincir çekip bir zincir atlayarak 2 kerede çektiğim trabzanlarla devam ettim.



 5 sıra yaptım.6.sırada başparmak için delik açmak üzere 11 zincir çektim.boşluk oluşturup kapadım

 başparmak deliğinden sonra 8 sıra örüp bitirdim süsleme için fiyonk yaptım.renkli iplerle sık iğne geçtim.


sevgiyle kalın...

21 yorum:

  1. Ellerine sağlık... oje de harikaymış bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm geçen yaz annecim almıştı bu ojeyi..segiler

      Sil
  2. Çok güzel. Fiyonkunu severim :)
    Ellerine sağlık canım. sevdiklerin güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah. Çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hep denemek istiyordum .süper olmuş bu yazı.hem çok açıklayıcı hemde çok kolay göstermişsin.teşekkür ederim menekşem.ellerine sağlık.ve eldivende çok şık olmuş güle güle kullan.çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım yapması da çok zevkli hemen de bitiyor..sağol alanaycım

      Sil
  5. çok teşekkür ederim arkadaşım,çok güzel olmuşlar,ellerine kollarına,açıklamalarına sağlık,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar kolay olduğu aklımagelmezdi ellerine sağlık arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık bana da 5 parmaklısı hediye edilmişti bu şeklide çok hoş olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok sağol arkadasım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Esracığım. Böyle bir eldiveni bir arkadaşımda görmüştüm, ona da bir arkadaşı hediye etmiş, nasıl yapılacağını bilmiyordu. Senin açıklaman çok iyi oldu artık ben de yapabilirim. Teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Esracığım renklerde ne kadar güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmene sevindim örmesi çok zevkli

      Sil
  12. bende deneyeceğim bu boşluğa bu anlatım çok iyi oldu kış geçti ama olsun :D

    YanıtlaSil