28 Ocak 2014 Salı

kuşlu çarpı işi panomu bittirdim...

 bu panoyu çok olmuştu başlayalı ama araya örgüler girince kaldı...nihayet bitti..çerçevelenmeyi bekliyor.etamine el atmışken bırakamadım yenilerini başladım.
pazar sabahı için yapmıştım kurabiyeleri..
genelde bilinen bir tarif ama gene de vereyim...
250gram tereyağı
Bir su bardağı pudra şekeri
Aldığı kadar un
1 tane yumurta
1 tatlı kaşığı tarçın
reçel
Öncelikle tereyağını oda sıcaklığında eritiyoruz ve üzerine yumurtayı kırarak yoğuruyoruz. Daha sonra pudra şekerini ilave edip karıştırıyoruz tarçını ekliyoruz..merdane ile hamuru açıp bardakla şekil kesip ortalarını bir ilaç şişesi kapağıyla deliyoruz.üstüste kapatıp yağlı tepsiye diziyoruz çukur yerlere- ben böğürtlen reçeli kullandım- reçeli döküyoruz. fırında hafif pembeleşinceye kadar pişiriyoruz ...
mehmet pastanedekilere benzemiş dedi dedi yedi...


kendisi  80 yaşındaki halim olur ...

sevgiyle kalın....

28 yorum:

  1. kanaviçe ilkokul yıllarında annemin yaz tatilleri için bana sunduğu en keyifli uğraştı :)
    en son resimde şimdiki jenerasyon çocukların hali geldi gözümün önüne ,o kadar teknolojik bir dünyaya doğdular ki ;yazın falan hiç onları kendim gibi kanaviçeden keyif alırken düşünemedim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de öyle ...çok haklısın inan ..sevgiler cnm

      Sil
  2. Çok güzel olmuş kuşlu etamin eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..hem pano hem kurabiyeler..:))

    YanıtlaSil
  4. panoçok hoş olmuş, ellerine sağlık, kurabiyeler de nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm kurabiyeleri afiyetle yedik ..sevgiler

      Sil
  5. çok cici olmuş ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  6. panoyu çok beğendim,şirin olmuş yine diğerleri gibi :)
    kurabiyeler de enfes görünüyor,ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Pano çok cici olmuş canım eline sağlık, kurabiye tarifini alıyorum. Bu hamaratlıkla 80ninde de sen elinde yaparsın örgünü. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ilaç kapagı mı :)saglıkçı oldugunuz nasıl belli genelde gazoz kapagı derler .pano çok güzel olmuş bu arada sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha ha ..güldüm vallahi...çok haklısın sağol sevgiler

      Sil
  9. çok güzelolmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. pano harika olmuş kurabiye enfes görünüyor ellerine sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
  11. Hi, I am a new follower from Greece - your blog is very interesting !!!!!
    I like your little bird and the cage !
    Your cookies look very delicious !!!!!!
    Niki

    YanıtlaSil
  12. thanks...ı like little bird too

    YanıtlaSil
  13. :)) son resim gülümsetti beni.çok şeker :)) pano enfes olmuş ellerine sağlık canım.ve kurabiye tarif içinde :)

    YanıtlaSil
  14. harikaaa ellernize sağlık keşke bana da bunları öğreten birileri olsaydı yakınımda ama geç değil herhalde öğrenmem için,müthişler

    YanıtlaSil