25 Ocak 2014 Cumartesi

küçük şeyler...hoş anlar...


zero limit adlı kitabı okuyorum çok çok beğenerek devam ediyorum..gerçi beğensem de kitap okuma olayında çok yavaşım çok...
bu arada patili ojelerimi de göstereyim...yapmaya yaptım da kuruyana kadar çok sıkıldım ama...

mehmet bana bu şirin gece lambasını almış çok hoş her renk oluyor yanarken...bi de bu saati...
taşlı saat istiyordum...çok beğendim...
bu sigaralığı kardeşime yapıp hediye ettim...bu eldiveni de yeğenim tatlım elçinime hediye edeceğim...
bu da pudingim...
evet bu hafta da böyle geçti.

sevgiyle kalın

4 yorum:

  1. Esracığım ne güzel bir kalbin var, etrafındakiler de çok şanslı böyle güzel hediyeler veriyorsun onlara. Ama senin aldığın hediyeler de çok hoş. Güle güle kullan canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel canım. Hem sen hemde sevdiklerin güle güle kullansınlar :)
    Ojeler de çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. hepside cok güzel canım hediyelerini güle güle kullan gece lambandan bendede var yiğenim oğluşuma hediye almış bendekide fil herrenk yanıyor banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. o oje kurutma olayına ben kurdeşen döküyoru resmen o yüzden oje kullanmıyorum çok :)) hep batırıyorum napim.
    lamba çok şirin saat ise çok şık!güle güle kullan canım.hediyeleri ise yine döktürmüşsün.harikasın.Rabbim hep gönlüne göre versin.çok öpüyorum.

    YanıtlaSil