31 Ocak 2014 Cuma

dün kemeraltındaydık...

kemeraltına gittik...mehmet efendinin köftesini ne zamandır yemiyorduk çok güzel yedik...çok güzel alışveriş yaptık..



bu arada ojelerimi de ihmal etmedim kırmızı kırmızı yani...makyaj olmasa da o ojeler olacak arkadaş...


iki arada bi derede nihayet saçlarımı boyattım..çok kuru ve dalgalı saçlarım var ne denediysem nemlendirmedi ve çok da kabarıyor hep fön istiyor...çok gür olduğu için çoğu kez ara makas attırdım...kuaförümden aldığım şampuan, krem ve durulanmayan krem sprey hepsinden çok memnunum...kokuları ve işlevleriyle beni mest ettiler...




sevgiyle kalın....

17 yorum:

  1. Saclar cok yakismis hem rengi hem modeli cok hos Güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben alayim saclarindan biraz benimkiler cooook dökük. Ojeler de harika.iyi eğlenceler dilerim

    YanıtlaSil
  3. ya ne güzel izmirdeydiniz demek :)

    YanıtlaSil
  4. Keyfiniz güleryüzünüz daim olsun canım ,sevdim yeni menekşemi :))

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş saçların. Bu arada afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. yerimm seni ben yaa nasıl tatlı olmuşsun sen canıım olsunda ojeler kırmızı olsun yani çok yakışmış bu arada saçların güle güle kullan esracıım, konyaya gidersen imkanın olursa hz.şems'ide ziyaret etmeni öneririm canım hayırlı yolculuklarınız olsun inşallah öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülçincim inşallah cnm 2-3 güne ne sığdırabilirsek artık...sevgiler çok öptüm

      Sil
  7. keyfiniz ve mutluluğunuz daim olsun menekşem.Rabbim nazardan korusun sizi.makyaja gerek yok ki senin güzelliğin süper.
    bu arada saçlarımla çok oynattığımda saçlarım benimde kurudur.1 ay oldu argan yağı kullanıyorum inanılmaz memnunum.tavsiye ederim.birde doğal mayonez süper geliyor kurluluğa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanaycım çok tatlısın Amin cnm hep kuru cnm hep oynatmadan da böyleydi bunlar ...argan da kullandım bi ara ben de ..sağol arkadasım sevgiler

      Sil
  8. Bu sac modeli ve rengi kesinlikle cok yakismis. Mutlulugunuz daim olsun arkadasim.Hayirli yolculuklar .

    YanıtlaSil