7 Ocak 2014 Salı

çok hoş bir sürpriz....yeni yıl tebrik kartım...


sevgili http://kediminhobidefteri.blogspot.com/ sahibesi güzel insan özlem....arkadasım,ablam,akrabam can insan...sana ne diyeceğimi bilmiyorum..nasıl güzel bir duyguydu yeni yıl tebrik kartını almak bu gün...o ne harika o ne ince düşünce ve o ne zevk...kartın şirinliği...beni taaa tebrikleştiğimiz eski günlerime de götürdün sevincimin yanında yüzümde şaşkınlık ifadesi...karta bakakaldım...o kadar çok yıl oldu ki kart almayalı...tekrar tekrar teşekkür ederim ,çok sevindim..ne desem az kalır ...hele bizim kızlar iş yerinde aaaaa diye diye bir hal oldular...çok hoşumuza gitti...Allah seni de tez zamanda böyle sevindirsin can dostum...

sevgiyle kalın


8 yorum:

  1. sevinclerin bölüsülmesi ne güzel bir duygudur :-)) yeni yilin hep mutlu gecsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle cnm..sağol sevgiler

      Sil
  2. Bana da yollamıştı. Keşke bir de yüz yüze görüşseniz. Denecek kelime çok Özlem için :)
    Çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok can ya gerçekten...haklısın sevgiler cnm

      Sil
  3. cok güzelmiş canım güzsüpriz olmuş

    YanıtlaSil
  4. ne güzelll! unutmamamız sahip çıkmamız gerekiyor böyle güzel eylemlere.senin adına çok mutlu oldum mormenekşem...

    YanıtlaSil