23 Aralık 2013 Pazartesi

yeni yıl hediyelerine devam

 hem dostlara hem de kendime hazırladığım hazırlarken de çok keyif aldığım hediyelerime devam ediyorum...diğerlerini geçenlerde paylaşmıştım tıktık bunlar da devamı...


parmaksız kırmızı eldivenlerimle pofuyu seveyim biiii....

bizim kızlar çok kitap okuduğu için ayraçlara bayılacaklar...


kavanoza yeni yıl elbisesi giydirdim süsledim...artık içine bişeyler konur ne de olsa...olmadı küçük mum yerleştirilir dimi ama...
 küpeler kendime....

 sevgiyle kalın...

19 yorum:

  1. Herkeste aynı telaş:)))) ayraçlarına bayıldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. küçücük güzellikler, büyük mutluluklar getirsin, dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzeller ama ben o pembe file bayıldım. Ellerine sağlık Esracığım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. en çok patiklere bayıldım elinize sağlık,şimdiden mutlu yıllar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. :))arkidişlerin çook ama çok şanslı yine yazmadan duramayacağım.çok sevimli ve güzel olmuşlar menekşem.harikasın cidden.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi anlaşan 25 kişilik yoğun bakım ekibiyiz canm çok şükür çok sağol sevgiler çokçok öptüm

      Sil
  6. Hepside çok güzel ellerine sağlık.
    Ayraçlara ayrıca bayıldım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel. Ktap ayracı fili bende yapacam ama ne zaman :)
    Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  8. el emeğinle yaptığın şeyi
    sevdiklerine hediye etmek kadar güzel bir hediye yok :)
    ayraçlar çok şirin olmuş
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzel
    sevgiler mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  10. Sağlıklı mutlu bol kazançlı yıllar diliyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil