12 Aralık 2013 Perşembe

kendimi hediyelendirdim...





bu yüzükler ve küpe kendi kendime münasip gördüğüm hediyelerim,yeni yıl geliyo ya...tabi bunlarla kalır mıyım puantiyeli takım aldım trendyol ve markafoni den ...şöyle ki....



bunu daha önce almıştım...takıma takım oldu..:))biliyoruz ki artık, bir puantiye hastası olan ben -ki benden çok var bu konuda- mutfağı puantiye doldurdum... 
bir haftadır boş durdum yeter deyip daha önce beyaza boyadığım taburelerimi minder ve kurdelayla süsledim..minderler ve masa örtüsü esra collection :))
bu küpeleri kızkardeşim hediye etti...çok da iyi oldu bu yüzüğüme uygun oldu ne güzel

 pofuduk un halleri...

benden şimdilik bu kadar sevgiyle kalın...

25 yorum:

  1. Ne güzel yapmışsın hepsi hayırlı uğurlu olsun puantiyeli takımlarına bayıldım çok güzelller güzel günlerde kullan inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm beğenmene sevindim Amin inşallah

      Sil
  2. Herşey çok güzel yüzükler ayrı güzel :) sevgiler canısı severek kullan.

    YanıtlaSil
  3. hepsi ayrı güzel. güle güle kullanın iyi günlerde.

    YanıtlaSil
  4. ojenin rengi çok jantii:)) kırmızılı puantiyeli takıma bayıldım örtüler minderler herşey ööle sevimli sıcacık olmuş kii tavuk inanılmaz komik:))çok şeker herşey güle güle kullan .. kardeşinin aldığı küpeler çok şık.. İyi günlerde kullan.. Öptüm çok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt ben de sevdim bu oje rengini,ışıkcım evt o tavuğa gelip geçtikçe gülüyorum komik gerçekten sağol cnm

      Sil
  5. Ooo hepsi çok güzel canım.
    Güle güle kullan hepsini.
    Allahım insan senin mutfakta kendini puanti cennetinde hisseder..
    Dah neler gelecek puantiyeli çok merak ediyorum ...
    Ama çok güzel yapacak bir şey yok.
    Puantiyelere devam..
    Çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan mutfak dolapları düz kırmızı da pek boğulmuyor etraf puantiyeden ,gene de bikaç küçük şey hariç fazla da yapmıyım almıyım artık cannnımmm..çok öptüm ben de sağol

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel gözüm gönlüm açıldı

    YanıtlaSil
  7. canım herşey çok güzel.puantiyelere bayıldım ayrıca.

    YanıtlaSil
  8. Oh ne güzel insanın kendisini hediyelerle şımartması. Tek taşımı kendim aldımı bende yaparım sık sık
    Hepsini çok begendim Kırmız olsun üç kuruş olsunlarını da yüzüklerini de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm beğenmene sevindim tabi kırmızı olsun

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzel! Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
  10. günaydın canım, iyi günlerde kullan hediyelerini, hepsi birbirinden şık ama kırmızı puantiyeli takımın bir başka güzel... pofuduk hepsinden güzel. çok şekermiş o... hayırlı cumalar sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür cnm pofuduk çok tatlı çok mülayim dir..

      Sil
  11. harika şeyler almışsın puantiyeli takımlara bayıldım iyi günlerde kullan selamlar..:))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel yapmışsın Esra'cığım arada kendimizi ödüllendirmemiz lazım.Hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullanırsın inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. Kendimi hediyelendirmek,,,hep yaptığım bir güzellik))
    Neşeyle kullan ,hepsi de çok hoş,,sevgiler)))

    YanıtlaSil
  14. harika armağanlar seçmişsin kendine:)

    Pofuduk pek bir yorgun:)

    YanıtlaSil
  15. her biri birbirinden güzel ve şık.güle güle kullan canım.pofuduğuda kocaman öpüyorummm.

    YanıtlaSil