2 Aralık 2013 Pazartesi

çantalandım...

 simli ipler kullanarak ördüğüm bu cüzdanı davette düğünde bile kullanabilirim diye düşünüyorum.bunların diğer adı portföy müş ama bana söylemesi zor geliyor bu kelamı....
 bir ara uygun taşlı bir süsle hareket katmayı planlıyorum,ya da fiyonk kullanabilirim...şimdilik bu şekil bekleyecek...

gördüğünüz de siyah renkten ördüğüm ...krokodil örneğini oluştururken  pul kullanarak yaptım.ancak bu kadar belli oldu resimlerde...



bu da menüsküs ameliyatı geçirmeden önce aldığım kalpli çantam..eee...bayanız işte çanta ayakkabı görünce dayanamıyoruz...
sevgiyle kalın...

27 yorum:

  1. Mükemmel ötesi olmuş.. Mükemmel ötesi Esracığım. Simliye ve siyaha bayıldım. Motif olarak da çok çok güzel durmuş.. Söylenecek söz yok yok inan ki..:))

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş canım, eline sağlık. güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  3. Çok şık çantalar. iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ço güzel olmuşlar ellerine sağlık canım aynen öyle çanta ayakkabı tüm kadınların tutkusu...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar canım. İyi günlerde kullan.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. İlk çanta çok hoş olmuş bence, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok şık :) eline sağlık, tığ işini hiç beceremiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  9. Maharetli olmak bu işte!

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım benim de ilk çantanın ipi gibi ipim var . Çok değil ama ancak böyle bir şey çıkar :)
    Çok öpüyorum canım....

    YanıtlaSil
  11. canım çok beğendim çantalarını.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok güzel canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. Yine çok güzel işler çıkarmışsın. Ellerine sağlık Esracığım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. cantalara bayildim,hepsi birbirinden güzel.ellerine saglik arkadasim güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  15. Qué trabajos tan bonitos, son unos bolsos preciosos.
    Besos.

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım cok güzellerrr

    YanıtlaSil
  17. MaşaAllah sana canım hepsi ayrı güzel.Güle güle kullan Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Hepsi cok hoslar fakat siyah olana bayildim, ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  19. canımmmmmmm ben geldımmm:))ayy gecmıs olsun amelıyat olmussun kuzumm...simdi nasılsın ??cantalaarada bayıldım dogrusuu:))

    YanıtlaSil
  20. iyiyim asıl sen nasılsın hoşgeldin iyi ki geldin çok sevindim

    YanıtlaSil
  21. sagol tatlımm...ıyı olmana sevındım...aslında daha taöm donemedım blog alemıne ama senı cok özlemıstım bı bakayım dedım neler yapıyosun:))

    YanıtlaSil
  22. öncelikle başsağlığı ve geçmiş olsun diliyorum size. Anneciğiniz nurlar içinde yatsın İnşeAllah. yeni tanıdım bloğunuzu ve çok beğendim el işlerinizi. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. tatlım sagol...aslında daha tam dönemedım blog alemine:))senı ozledım bı bakayım dedım...

    YanıtlaSil
  24. canımcım çok güzel olmuş çantaların her ikiside.harikasın.saten kuurdele ile de süsleme yakışır ne dersin?

    YanıtlaSil
  25. Esracığım çantalara bayıldım simli çantan çok başka harika ellerine sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil