8 Kasım 2013 Cuma

yine patikler örüyorum...




geçirdiğim sıkıntılı günlerimde en kolay yapılabilen iş patiklerdi bana göre..hem elim boş durmasın anneciğime yardımcı olurken,hem terapi olsun diye yaz sıcağında iplerle uğraşmıştım anlayacağınız...yayınlamak bu güne denk geldi...zira şimdi de menüsküs ameliyatımdan sonra dinlenirken yine örüyorum...kah hediye veriyorum,kah bekliyorlar kullanılacakları zamanı..
bu pembişli de yeni ördüğüm..bu gece bitti...ama yünlerim hala bitmediiiii...
arada profiterol de götürdüm yani ...doping olsun da şekeri netcez...hadi bir seferlik kaçamak olsun..

bunlar da netten beğendiğim patik,çorap,terlik modelleri...


link http://www.liveinternet.ru/users/5022427/rubric/3583398/




  (485x698, 79Kb)


















































 
sevgiyle kalın

44 yorum:

  1. tam zamanı arkadaşım patik örmenin, mevsim çok müsait:)) şu anda ayağımda bir çift var. kışın inanılmaz rahat oluyor. resimlerdeki modeller de harika bu arada:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun ilk resimdekini anneme bakarken yapmıştım pembeyi de dizimden kalkamayınca yaptım.zaman geçiriyorum işte cnm..sevgiler çok sağol

      Sil
  2. Ördüklerin çok güzel :) Ayrıca çok farklı olmuş... Bende patik örmekteyim, henüz bitmedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin cnm bitince paylaşırsın...teşekkürler sevgilr

      Sil
  3. geçmiş olsun, kıa zamanda eski haline dönersin inşallah, her iki patikte çok hoş, cıvıl cıvıl, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah sana. Hasta yatağında bile duramayan arkadaşım. Öpücükler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay duramam canım ben ya ..yat yat nereye kadar...sağol öpüyorum yeldacım

      Sil
  5. Ördüğün patikler çok şirinler . Örmek insanı hem dinlendiriyor , hem de terapi gibi .
    Ellerine sağlık , iyi dinlenmeler .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun ve emeklerinize sağlık, sıcacık ve çok ciciler :)

    YanıtlaSil
  7. Canım öncelikle nasılsın biraz daha iyisin inşallah :)
    Sonrada elcağızlarına sağlık beya :)
    Bir ara bizimle yapılışlarını da paylaşda bizde yapalım :)
    Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim cnm çok şükür...sağol gülaycım ben de seni öpüyorum...

      Sil
  8. Çok güzel örmüşsün patikleri, en üstteki puf puf çok beğendim, diğerleri de güzel. Geçmiş olsun tekrar, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çk sağol cnm beğenmene sevindim..

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun, az kaldı, kurtuluyoruz şu fena seneden, göreceksin önümüzdeki yıl her şeyi ile çok farklı olacak, çok pırıltılı...

    Ya beni de özendirdin, pek giymem evde patik falan ama, bunlar biblo gibi, dur biraz araştırayım şu işi...Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm patik çok giyerim ben ama bu tarz olanları.ince yünle olanları giyemiyorum böyle pofuduk olacak..sevgiler

      Sil
    2. inşallah cnm gerçekten şükür ama bu yıl çok acılar yaşadım...

      Sil
  10. çok güzeller ellerine sağlık pembe olan çok cici olmuş çok beğendim.... umarım daha iyisindir sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Esra'cığım ördüğün patiklerin hem modeli hem rengi çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel ve şirin patikler yapmışsın, paylaştığın resimler de ayrıca güzel. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun canım, inşallah bir daha görmessin...
    patiklere bayıldım hepsi birbirinden güzeller ama ilk fotodaki senin ördüklerinde ayrı güzel olmuş, iyi günlerde kullanasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bacak geçene kadar yapar dururum bu patiklerden galiba ben cnm çok sağol Amin

      Sil
  14. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş patikler.

    YanıtlaSil
  15. canım benim cokk gecmiş olsun duyduğumda üzüldüm inş daha iyisindir ama varya patiklere terliklere bittim ben ya böyle güzellikleri bayılıyorum ben ah ah birde vakit bulup yapabilsek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm iyiyim biraz daha şükür

      Sil
  16. hepsi birbirinden güel emeğine saağlık ve çok geçmiş olsunnn.

    YanıtlaSil
  17. öncelikle geçmiş olsun.. patik cenneti gibi olmuş ne kadar da ciciler :)

    YanıtlaSil
  18. seveyim senin patiklerini.çook güzeller yaa.ellerine sağlık mormenekşem.özellikle birincisine hasta oldum.güle güle kullan canım.çook öpüyor kocaman sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  19. Hola, gracias por hacerte seguidora de mi blog. He venido a conocer el tuyo y ya me quedo aquí para no perderme tus entradas. Tienes unos trabajos estupendos.
    Saludos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ..canm gelirim ziyaretine..sevgiler

      Sil
  20. çok geçmiş olsun yüzünden gülücükler eksik olmasın patiklere gelelim hepsi süüper ellerine sağlık sevgilerimi yolluyorum...))

    YanıtlaSil
  21. Elinize sağlık ilk paylaştığınız rengarenk cıvıl cıvıl olmuş ikinciside çok güzel güle güle giyiniz inşaAllah selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. hepsi çok güzeller ellerine sağlık
    güle güle giy sıcacık

    YanıtlaSil