18 Kasım 2013 Pazartesi

şeker kutusu ve kavanoz


tuğba kuru yemişin kutularından...bizim kızlar şekerler bitince atmayıp bana getiriyorlar sağolsunlar...ben de böyle boyayıp,dekupaj yaparak değerlendiriyorum bu mika şeffaf kutuları....
bu da kardeşime yaptığım kavanoz mumluk..ayağımdan dolayı yatarken bana bişeyler getirmişti içinde...ben de mumluk olarak geri vereceğim kavanozunu....
boyamadan önce maskeleme bandıyla yaptığım kalpleri yapıştırdım üstüne.boya bitince de bantları çıkardım, vernikledim,süsledim...
 simli ip doladım bağladığım yerden yine kalpli bir aparat sallandırdım zincirle...
 mum koyup yaktım içinde hoş oldu,ama bendeki mumun biraz boyu uzun.daha kısa mum gerek..ya da küçük mumlardan...kalplerin kenarlarını bordürlesem mi ya da simlesem mi acaba....
sevgiyle kalın

17 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel değerlendirmişsin çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  5. Bordür ya da sim olmadan da güzel görünüyor,ellerine saglik arkadasim.Maalesef boyama marifetim yok,keske olsaydi..Kardesin cok sansli , iyi günlerde kullansin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağl cnm sade bıraktım ben de verdim kardeşim beğendi sağol sevgiler

      Sil
  6. senin bu yaratıcılığına bayılıyorum gercekten cok seviyorum seni banada beklerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyorlar.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Bloğunuzu tesadüfen buldum.Yaptığınız herşeyi çok beğendim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuşlar ve kesinlikle bordür sim yap derim.ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil