25 Kasım 2013 Pazartesi

sabun keseleri...

anneciğimin evine geçtiğimden beri yapabilmek için bacağımın iyileşmesini beklediğim mevlidimi nihayet gerçekleştirdik,cuma günü...Allah kabul etsin..
bunlar okuma sonrası hatıra olsun diye dağıttığım sabun keseleri...sabunları anneciğim biriktirirdi,severdi banyosunda...ben de keseleyip gelen misafirlerime hediye ettim...tabi bunlar bir kısmı bayağı çok kese ördüm bu ara...
o hengamede çekemedim resimlerini ikramlarımızın,aklıma gelmedi ama sağolsun zaten herkes bişeyler yapıp ya da alıp getirmiş bana yardım olsun diye...bol bol oldu çok şükür ..Allah dualarımızı kabul etsin...
sevgiyle kalın

17 yorum:

  1. ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR CANIM.EMEKLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  2. cok güzeller canım ellerine sağlık ALLAH kabul etsin inş canım mevlidini

    YanıtlaSil
  3. Eline emeğine saglık cok guzeller. :)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok ince düşünmüşsün ve çok şık olmuşlarAllah kabul etsin canım

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin canım , keseler çok güpgüzeller .
    Bacağındaki sorunu bilmiyordum geçmiş olsun canım .

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin , keseler de çok iyi fikir çok güzel olmuşlar emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin canım. Çok güzel olmuşlar eline sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Allah kabul etsin canım yerine ulaştırsın inşallah.. keseler güzel fikir olmuş doğrusu eline sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Rabbim kabul etsin canım...
    izlemeye aldım seni...

    YanıtlaSil
  10. Keseler iyi fikirmis,cok güzel olmuslar canim ellerine saglik,Allah kabul etsin,bütün sIKINTIlarin sona ersin.

    YanıtlaSil
  11. canım benim Allah kabul etsin.ruhu şad olsun.
    keselere bayıldım.şeker gibiler..ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  12. hepinize çok çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çookkk beğendim.el emeği çok güzel olmuş.Ben de bloğuma beklerim.Sevgiler.

    http://meliscesusleme.blogspot.com/

    YanıtlaSil