2 Kasım 2013 Cumartesi

puantiye aşkına... yeni mutfağım...

salona açık yeni mutfağımda dolaplar kırmızı gri olduğundan ve mobilyaları da beyaza boyadığımdan ötürü kırmızı üzerine beyaz puantiye olayına girmiş bulunmaktayım....
mutfak masam...kek fanusumu hatırlarsınız daha önceden...şeffaf kapağını boyayıp dekupaj ve hamur kabartma yaparak yenilemiştim..
masanın arkasındaki pencerede beyaz güneşlik kullanıp kırmızı puantiyeyle perde tutacağı yaptım..

 çaydanlık objem daha önce beyaz üstüne peçete dekupajdı.bu şekil yeniledim..

bunu çok sevdim.horozun içinde bulaşık süngerim var...



horozları mutfakta çok sevdiğimden bi hayli kullandım,her yer tavuk horoz doldu.. hi hi hi...
                                                                      
mandal magnetlerim ...

dolabın üstüne ne bulduysam yapıştırdım.kokoşluk olunca serde...
puantiyeli notluk magnetimi hatırlarsanız  http://mormenekselerr.blogspot.com/2013/06/buzdolaba-notluk-magnet.html kireç sökücü kutularından yapmıştım daha önce...
askı önceden vardı öbür evimde puantiyeli kurdela kullanmıştım gene buraya hazır geldi takıverdim...
 puantiye her yerde olunca koltuk üzerine de yine daha önce yaptığım puantiyeli yastıklarımı yerleştirdim,uyumlu oldu mutfak salona açık olduğu için...

resimde siyah beyaz görünen koltuklarımı verdim anneciğimin koltukları var nasılsa diye..bir de duvar kağıdıyla hiç uymazdı bunlar...


benden bu kadar...salon ve mutfak olayımın sonuna geldik nihayet...

sevgiyle kalın

46 yorum:

  1. Esracığım tek cümle..
    Sen bu işi biliyorsun..
    Diyecek başka söz yok..
    İnanılmaz güzel göz kamaştırıcı bir şıklıkta olmuş.
    Cidden maşallah diyorum..
    Hem de inanılmaz zevklisin..
    Ellerine kollarına sağlık diliyorum güzeller güzeli arkadaşım benim..
    Öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. ben de seni öpüyorum beğenmene çok çok sevindim...inşallah birgün gelirsin beraber kahvelerimizi içmek nasip olur.çok sevgiler cnm benm

    YanıtlaSil
  3. her şey çok güzel iyi günlerde sağlıkla mutlulukla kullan canım:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel şeyler bunlar!! :)) bir ara bzim mutfağa da uğramanı isterim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadetcim sağol cnm uğrayım valla sen iste

      Sil
  5. nefooo cum çok sağol arkadasım.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Cook beğendim özellikle caydanlik olana bayildim

    YanıtlaSil
  7. Cookk begendim özellikle caydanlik olan super olmuş ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş arkadaşım.
    İnşallah güle güle oturmak nasip olur.
    Sevdiklerinle bol bol kahve içmeler...
    Öpüyorum canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülaycım beraber içelim gel cnm bnm

      Sil
  9. Mutfakta kırmızı iştah açar derler dikkaaaat :) Şaka bir yana ben de kırmızıyı çok sever oldu her türlü dekorasyon fikrinde. Mutfakta da salonda da çok iyi durmuş , elinize sağlık güzel günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ..aman iştah açmasın

      Sil
  10. canım elinin değdiği her şey güzelleşiyor maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. gülaycım gl beraber içelim cnm benim..Amin

    YanıtlaSil
  12. Postu okuduyup basimi kaldirdigimda her yer puantiyeydi:)mutlu gunlerde kullancanim yeni mutfagini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma aslında bu kadar çok puantiye boğar mı ki dedim ama baktım abes olmadı devam dedim.çok sağol sevgiler

      Sil
  13. en güzel günlerde kullan inşallah canım....

    YanıtlaSil
  14. Canım ellerine sağlık bence çok hoş duruyor iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  15. Esracım çok tatlı bir mutfak olmuş.Dolu dolu.çok severim puantiyeyi ben de.çok yakışmış.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. puantiye gördüğümde hep puantiye aşkına diye bağırasım gelir çok seviyorum:)
    senin mutfak bana yine aynı duyguyu yaşattı:))
    sağlıkla kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cnm inşallah.evet puantiye doldu her yer

      Sil
  17. Cok hos ve zevkli olmus ellerine saglik arkadasim...bende severim evin suslu olmasini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm kokoş kokoş dolaşıyorum

      Sil
  18. Bayıldım:) İçim açıldı resmen . Maşallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ev dediğin iç açacak ama dimi...sğol cnm

      Sil
  19. Harika olmuş, cıvıl cıvıl ve çok sevimli, her şey uyumlu. Maşallah canım, güle güle otur evinde. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma her yer cıvıl cıvıl horozlar kuşlar ..sağol cnm

      Sil
  20. Kırmızı renk,puantiye ve horoz figürü benimde vazgeçilmezim oldular.Her şey harika iyi günlerde kullan Esra'cığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. severim senin puantiyeleriniii.her biri birbirinden güzel ve keyifli olmuş objelerin.maşallah sana yaaa.Rabbim nazarlardan korusun.ellerinde dert görmesin esracım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cnm sağol can arkadasım bnm öpüyorum kocaman

      Sil
  22. Çok güzeller . Güle güle kullan .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Harika olmuşlar. Keyifli yemekler yersiniz inşallah. Ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. puantiye dokunduğu her şeye çok yakışıyor... nefis olmuşlar...
    imzanın güzelliğine de ayrıca bayıldım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol rusyena cım haklısın çok seviyorum.önceden kedicikler koyardım imza yerine bu sefer puantiye postuna uygun olsun dedim.ben de senin imzalara bayılıyorum aslında ben senin herşeyine bayılıyorum..sevgiler

      Sil
  25. Blogger galiba yorumumu yedi. Tekrar yazalım, mutfak sizin sıcaklığınızı taşıyor.

    YanıtlaSil