15 Aralık 2013 Pazar

mika kutulara devam...


mavi olanı daha önce yapmış ve yayınlamıştım hatırlarsanız...
 bunlar tuğba kuruyemişin şeffaf mika  badem şekeri kutuları... akrilik boyayla boyayıp dekupajladım...
yeni yıl yaklaştığından bu kutuda yılbaşı teması kullandım süslemesi için...
bu günlerde hastanedeki arkadaşlarıma yeni yıl hediyeleri hazırlamam gerek zira az bir zamanım kaldı ancak bitirebilirim..
pazar sabahı kahvaltım..şeker hastası olarak bu kadarı fazla bile....iyi pazarlar...
sevgiye kalın...

18 yorum:

  1. Ne güzel değerlendirmişsin ellerine sağlık Esra'cığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol beğenmene sevindim sevgiler

      Sil
  2. The boxes are beautiful !
    Have a nice week !
    Anna

    YanıtlaSil
  3. mika kutu olduğuna kim inanır çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben inanırım ben yaptım ya o yüsdennnn:))sağol cnm

      Sil
  4. ellerine sağlık o şeffaf kutu şimdi çok daha mutlu Tuba kuruyemiş yeni halini mutlaka görmeli:)))

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuşlar ellerine sağlık.... bende harıl harıl hediyeler hazırlıyorum şu günlerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bi sürü hediye hazırlamak gerek sevgiler

      Sil
  6. ellerine sağlık canım bu arada şeker hastasıymışsın cok gecmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hııı cnm ya o da var çok şükür 1 yıl olcak şekerliyim ne yapalım sevgiler sağol cnm

      Sil
  7. Çok tatlı olmuş bunlar...

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel ve zarif olmuşlar menekşem.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil