1 Kasım 2013 Cuma

altın yaldızlı boya iyi ki varsın...

eveeett...geldik bir önceki postumda  http://mormenekselerr.blogspot.com/2013/10/evim-sahane-beni-ise-alsno-dereceyim.html   bahsettiğim beyaza boyadığım mobilyalardan sonra altın yaldızlı duvar kağıdına uydurmak için varakladığım aksesuarlara...


hatırlarsanız evin duvar kağıdı böyleydi...mobilyaları beyaza boyayınca bişeyler eksik kaldı ,tamamlamadı gibi bişey olunca renksan altın yaldız isimli boya yetişti imdadıma.iyi ki bu boya varmış..yoksa hep yeni aksesuarlar almak gerekecekti..ilk olarak mobilyaların kapak ve çekmece kulpları altın renklendi...
annemi hastalığı sırasında moral olsun diye götürdüğüm tatilde beraber topladığımız taşlar,kozalaklar ve dal parçalarını masa üstünde bir sepet içinde kullandım.tabi ki önce kozalakları ve dalları altın yaldızla boyadım...diyorum ya herşey anı kokuyor bu evde... 
 şamdan mavi renkte taş görünümlüydü...

konsolu süsleyen bu atlar daha önceden kahve renkteydi,annem hediye etmişti bana,bu eve geçmeden beyaz boyamıştım,diğer evimde her yer beyazdı çünkü,alt tarafına biraz sarı sim kondurdum....mücevher kutusunun gülleri rengarenkti,onları da altınladım....
bunlara bişey yapmama gerek yoktu,zaten böyleydiler...tabak benle yaşıttır yani 37...
burada da el attığım gene benle yaşıt olan çizme biblo..güllerini  altınladım,gümüş rengi çerçevenin kabartmalarını yaldızladım...feneri ve makarnalardan noel çam ağacını daha önce beyaza boyamış ve postunu yayınlamıştım...http://mormenekselerr.blogspot.com/2012/12/makarna-ylbas-agac.html bu linkte..fiskos üstü bu şekilde anlayacağınız...
 bu da aynalı konsoldan bir görüntü..buradaki vintage ayakkabıların çerçeveleri altın yaldızlı...çok eskiler....şişeleri ve şekerliği  yine eski postlarımdan hatırlarsınız.. peçete dekupaj olayı...link http://mormenekselerr.blogspot.com/2013/07/siseye-mavi-guller-ve-mavi-takntm.html  mavi herzaman vazgeçilmezdir bende..burada da vazgeçmedim yani...

duvarın bu kısmında kuşevlerimi ve meleklerimi kullandım..hem beyaz hem altınlı şekilde...

heykelleri de altın yaldızladım...
fincanlar ve çay bardakları tesadüf uyum oluşturdu.yok artık onları da boyamadım canıııımmmmmm.
çerçevelerimi hatırlarsınız eskiden...beyaz olarak duvarda kullandım.. 



bu iki görüntü de vitrin içinden...

mutfakla ilgili bir diğer postumda görüşmek üzere

sevgiyle kalın

15 yorum:

  1. altın rengi herşeyde güzel duruyor gerçi tercih meselesi ama ben çok seviyorum özellikle ev dekorasyonunda

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık nasıl herşeyi birbirine uydurmuş ve tamamlamışsın :)
    O kozalaklar , taşlar , dallar hep anı dolu değilmi.
    Onu bile çok güzel bir şey haline getirmişsin ki değeri paha biçilmez...
    Vallahi vitrindeki bardak ve fincanlarıda boyadım deseydin kimsenin bir şey diyeceğini pek sanmıyorum :)
    Seni çok seviyorum canım . Sana yorum yazdıktan sonra namaz kılacağım hem anneciğine hemde senin ameliyatının iyi geçmesi için dua edeceğim canım ...
    Kendine çoook iyi bak canım arkadaşım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm anneciğimin eviyle tekrar nefes almaya başladım buruk da olsam eksik de olsam..Allah dualarını kabul etsin cnm ben de çok seviyorum seni.haftaya ameliyat olcam çok sağol can arkadasım benim

      Sil
  3. Tek kelimeyle harikasın hepsi çok uyumlu güzel olmuş mobilyaların boyanmış halini çok beğendim defalarca inceledim Esracığım boyadığın beyaz boyayı yazman iyi olmuş en kısa zamanda aynı boyayı denemek istiyorum iyi günlerde kullan sevgilerimi yolluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm zaten yapacak olanlara fikir olsun diye kullandıklarımı yazıyorum.canm benim gibi önce kçük bişey de dene ben fiskosta denedim hızlı olmak gerekiyor çok ..sevgiler

      Sil
  4. Canım çok güzel olmuş hepsi de.Hareket katmışsın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. canım ne kadar zarif vede şık olmuş ben bayıldım :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. O kuş yuvasının kuşu olayım :)
    Menekşem gülüm güzelliklerin artsın duam hep aynı anneciğine de tekrar Allahtan rahmet ve merhamet nasip etmesini diliyorum arkadaşım desteğin için ayriyetten teşekkür etmek isityorum,zor bir gün geçirdim.
    Sevgiler..
    Gülümsüyorsun değil mi :)

    YanıtlaSil
  7. can arkadasım selamlar...Amin nur içinde yatsın annecim çok sağol.üzülme sen dediğim gibi bizler senin usralığını bilmiyor muyuz sanki.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  8. Hangi altın yaldızlı boyayı kullandınız acaba bende mobilyalarima uygulamak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Hangi altın yaldızlı boyayı kullandınız acaba bende mobilyalarima uygulamak istiyorum

    YanıtlaSil