4 Ekim 2013 Cuma

sürprizim...

sevincimi nasıl anlatsam bilemedim....http://nilgundengulucukler.blogspot.com/ sahibesi güzel insan bana bu sıkıntılı günlerimde yüzümü güldüren bu güzel hediyeyi yollamış...sabah işe gittiğimde dün gelmiş kargoyla ,beni bekliyordu serviste..bizim kızlar elime tutuşturunca ne güzel bir sürpriz oldu...çok çok teşekkür ederim insanın böyle dostları olması harika bir duygu..
ayrıca hediye benim için çok anlamlı aynı zamanda ..neden mi...annemin evine yerleşmeye hazırlanıyorum şu aralar..inşallah kısa zamanda yerleşirim...bazı eksikleri yaptırmam gerekiyor..işte bu güzel arkadasımın gönderdiği hediye ilk anneciğimin evine nasip olacak...tekrar teşekkürler Nilgün Hanımcım....harikasın... paketi de ayrı bir zevkliydi...her ne kadar içinde paşabahçe değiştirme kartı olsa da çok çok beğendim...keyifle kullanacağım...




dip not:beni gören herkes çok zayıflamışsın deyince seviniyorum...nasıl zayıfladığımı anlatmak için bu notu yazıyorum...kilocukları olan bayanlara yardımcı olmak için...
biliyorsunuz ben yoğun bakımda hemşireyim yani vereceğim bilgi dahiliye doktorundan bizzat aldığımız zayıflama yöntemi.hiç doymadığımı,çok su içtiğimi,ağzımın kuruduğunu,fazla lavaboya gittiğimi,devamlı kilo aldığımı farkedince dahiliye doktoruna ben şeker oldum diye gitmiştim geçen mayısta.bi de baktık tahlillere gerçekten şekerim...bu arada tüm tetkikler yapıldı yağ oranlarına kadar...trigliserit kolesterol tahlilleri.bunlar tabiki benim gibi göbek mide bölgesinden kilo alanlarda kalçadan ve bacakdan kilo alanlara göre daha yüksek çıkıyor...
sabah akşam glifor adlı şeker hapını kullanıyorum mayıs ayından beri..gliforun zayıflattığı kanıtlı birşey daha önceden...tabi annemin rahatsızlığında üzüntüden de bişey yiyemedim ama esas olay gliforda.
sonra bizim hemşire kızlar dahiliye doktorumuza esra zayıfladı biz de kullanalım glifordan dediler.tahlillerinize bakalım kullanın dedi şirin doktorumuz Halil bey çok tatlıdır kendisi..insülin direnci ve yağ oranları tahillerine bakıldı kızlar bizim sağlam ben gibi şekerli çıkmadılar.zayıflamak amaçlı gliforu sabah akşam yarım kullanarak başlayın 3 ay kullanın dedi.yani glifor sağlık amaçlı karın bölgesi yağlarından kurtulma yöntemi aynı zamanda..şeker olmaya gerek yok..doktor kontrollü ve tescilli bu bilgiyi vermekte tereddüt etmedim bu yüzden.
haa..3 ay kullanıp tahlileri tekrarlıyoruz devam ediyoruz glifora...
mayıs başı kilo 69
ekim başı kilo 58 nasıl iyi mi...

sevgiyle kalın....

52 yorum:

  1. canım hediyen çok güzel güle güle kullan :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm Amin inşallah..şansım açıldı

      Sil
  2. Hediyen çok güzel canım iyi günlerde kullan.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle, sağlıkla kullan:)

    YanıtlaSil
  4. mormenekşem hediyeni güle güle kullan.bende çok beğendim.anneciğinin evi sana uğur getirsin.güle güle otur şimdiden.bu arada kolaylıklar diliyorum.nilgün hanımında ellerine sağlık.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah alanaycım inşallah...sağol cnm

      Sil
  5. Hediyem gideceği en güzel yere gitmiş,bu nedenle ben de çok mutlu oldum.Güle güle kullanın:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten öyle..size nasıl teşekkür etsem az gelir...çok sağolun sevgiler

      Sil
  6. Bilgisayarın başına her oturduğumda bloğunuzu ziyaret etmeden geçemiyorum.Çok zevklisiniz.Saçınızın son hali harika bence böyle kullanın size çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler ne mutlu bana o zaman..her zaman beklerim.sevgiler

      Sil
  7. canim güle güle kullan ne kadar güzel böyle duyarli sevgi dolu insanlarla arkadas olabilmek gönderen de sag olsun sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  8. Seni mutlu edeni Allah da mutlu etsin arkadaşım..
    Zor günlerde tebessüm ettirmek elbet güzel bir şeydir gülümsemene mutlu olmana sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadasım..çok sağol sevgiler selamlar

      Sil
  9. Güle ,güle iyi günlerde kullan Esra'cığım hediyede çok güzel.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok hoş ve anlamlı bir hediye oldu bana sevgiler çok sağol

      Sil
  10. canım benim güle güle kullan çok da tatlıymış bu arada çok kilo vermişsin esra ama çokda iyi olmuşsun, sen evine yerleş bakalım bizde çam sakızı çoban armağanı hazırlayalım ;) öpüyorum yürekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can arkadasım çok sağol...senin varlığın yeter cnm çok öptüm

      Sil
  11. Merhaba hediyenin mutlu etmesine çok sevindim. Gliforla ilgili merak ettiğim birşey var dr a gidip tahlil yaptırmadan almak sakıncalı olur mu? İsteyen alıp kullanabilirmi?
    Tşkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neticede diyabet hapı tahlil şart doktora yazdırmak şart canım.sevgiler

      Sil
  12. Nilgün hanıma çok teşekkürler ederim, iyi günlerde kullan...
    Canım benim senin o güzel yüzünden gülümseme hiç eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  13. Hediyene bayıldım çok güzel güzel günlerde kullan inşallah... bu ilacı arkadaşım daha önceden söylemişti bana hatta bizim aile komple şekerli bizlerde çok büyük risk altındayız... öyleki kızımın kilosu biraz fazla diye bu yaz diyetisyene gittik bütün taramalar yapıldı ve diyabet çıktı ilk etapta ilaca falan başlamadık spor ve hafif diyetle birlikte üç ay kontrol atında bakalım.... ama bu ilacı 2. kez bir sağlıkçıdan duyduğum için kendime alayım hemen bugün....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen al canm madem risk altndasınız.ama arada tahlillerini ihmal etme.sevgiler arkadasım

      Sil
  14. Güle güle kullan canım .
    Benim eşimde glifor kullanıyor zayıflamak için :) 11 kilo verdi :))
    Sevgiler canım , mucx ;-)

    YanıtlaSil
  15. ben de 11 kilo verdim canm sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  16. hediyen harika evine çok yakışacak.
    canım kilo vermek iyi de korumak daha bir önemli . doğru beslenmeyide unutmamak gerekiyor.
    İnsanın morali çok süper oluyor ben de diyetle 10 kg verdim 4 aydır sabitlendi ama bakacağız artık bir 10 kilo daha gitsin istiyorum:)) ben 10 ayda verdim yavaş yavaş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun inşallah kororum bazen ipin ucu kaçıveriyor zaten en sağlıklısı yavaş kilo vermek...ayda 2 kilo vererek zayıflamışım ben de .sana da bana da kolay gelsin cnm

      Sil
  17. Yüzün ne kadar güzel gülüyor tatlımm
    işte hediyeler bu yüzden çok güzel ve özel
    şidi sen bu hediyeye her baktığında gülümseyeceksin depşl mi?
    bir insanı sebepsiz yere güldürebilmek gibisi var mı?

    çok güzel günlerin olsun...

    YanıtlaSil
  18. çok haklısın arkadasım gerçekten öyle.sevgiler çok sağol

    YanıtlaSil
  19. yeni evin hayırlı olsun.. hediyeni de güzel günlerde kullan.. zayıflaman tabiki güzel ama bize de olurmu bu yöntem baktırmamız lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canm..insülin direnci ve kolestrol ,trigliserit,t3 ve t4 tiroid tahlilerine baktırman gerek 3 ayda bir glifor kullanırken.hiç baktırmadan kullanılmaz arkadasım sevgiler

      Sil
  20. Hediyeni iyi günlerde kullan yüzünde ğülücükler eksik olmasın anneciğinin evi sana huzur mutluluk versin saçlarını çok begendim sevgilerimi yolluyorum :))

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzel insanlar ver şu yeryüzünde bu güzel paylaşımları duymak insanın içini açıyor ve harika bir hediye ile insanın yüzünü güldürebilmek ne hoş. Güzel günlerde kullanılsın bu şipşirin hediye, çok beğendim. Zayıflamanız, yeni saçlarınız ve artık birazcık da olsa yüzünüzün bu şekilde gülüşü mutlu ediyor insanı, insan arkadaşlarının da yüzünü böyle görmek istiyor doğrusu;) Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  22. çok haklısın arkadasım..inşallah ..sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Tatlım öncelikle bıraktığın içten yorumun için teşekkürler, rahatsızlığın için geçmişler olsun yeterki tedavisi olsun ne yapalım hastalıklarda bizler için.. bu arada süper zayıflamışsın çok narin ve hoş olmuş eski halinde çok abartılı ve şekilsiz bir kilo değildi zaten ama yaş ilerledikçe her kilonun vücuda daha fazla yük bindirdiği de bir gerçek tabiki.. Bu arada saç şekliniz size çok yakışmış bence bir süre çok takıntılı değilseniz kullanın. ben de saç konusunda biraz takıntılıyım sanırım zira kuaförden çıkar çıkmaz hemen o güzelim fönlü saçları kulak arkasına atacağım alnıma yüzüme hiç saç gelmeyecek son yıllarda çıkan alerjilerimden sonra bu daha da arttı çok önceleri kahkül bile kullanmışlığım var halbuki.. Neyse Nice sağlıklı bayramlar geçirmenizi dilerim, anneciğine hürmetler

    YanıtlaSil
  24. trioid ilacı kullanıyorum,glifor kullansam yan etkisi olur mu,ayrıca glifor u aile hekimiz yazabilir mi,bilgi verirseniz çok sevinirim,ben de sizin ilk haliniz gibiyim :( bir ay evvel yaptırdığım tahlilde trigliserid ve tiroid yüksek çıktı,ilaç kullanıyorum şimdi :(
    hediyenizi güzel günlerde kullanın bu arada,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  25. trioid ilacı kullanıyorum,glifor kullansam yan etkisi olur mu,ayrıca glifor u aile hekimiz yazabilir mi,bilgi verirseniz çok sevinirim,ben de sizin ilk haliniz gibiyim :( bir ay evvel yaptırdığım tahlilde trigliserid ve tiroid yüksek çıktı,ilaç kullanıyorum şimdi :(
    hediyenizi güzel günlerde kullanın bu arada,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  26. trioid ilacı kullanıyorum,glifor kullansam yan etkisi olur mu,ayrıca glifor u aile hekimiz yazabilir mi,bilgi verirseniz çok sevinirim,ben de sizin ilk haliniz gibiyim :( bir ay evvel yaptırdığım tahlilde trigliserid ve tiroid yüksek çıktı,ilaç kullanıyorum şimdi :(
    hediyenizi güzel günlerde kullanın bu arada,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  27. merhabalar adım özge bende kilo problemi yaşıyorum ilacı nasıl kullandınız aç karnınamı tok karnınamı cevap verirseniz çok sevinirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. tok kullandım sabah 1akşam 1 ama fazla geldi mide problemim oldu kusma falan.o yüzden şu an sabah yarım akşam yarım kullanıyorum

    YanıtlaSil
  29. merhabalar gliforu bıraktıktan sonra verdiğiniz kiloları geri aldınız mı acaba?

    YanıtlaSil
  30. gliforu bir dönem mide yanması yaptığı için bıraktım 3 ay kadar 2 kilo aldım şu an mideilacıyla beraber kullanıyorum dr öyle devam et dediği için şeker hastası olduğumdan dolayı bırakma gibi bir lüksüm yok gliforu.69 dan 58 e düşmüştüm şu an 61 kiloyum 1 yılı geçti aynı kilodayım.glifor malesef herkeste mide şikayetleri yapan bir ilaç.bu yüzden dönem dönem ara veriyorum.şekeri olmayanların yeteri kadar zayıflayınca bırakıp biraz yeme içme olayını kendileri dengelemesi lazım eğer kilo alma olursa tekrar başlanır mide ilacıyla beraber sevgiler

    YanıtlaSil
  31. merhaba,
    gliforu araştırırken buldum sitenizi. iyi de olmuş çok beğendim :)
    tatlı doktorunuz Halil bey, tahlilleri düzgün çıkan arkadaşlarınıza kaç mg glifor önerdi ?850 ?* 1000 ? ve de günde kaç adet ?
    bilgi için şimdiden çook teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1000 önerdi sabah yarımakşam bir fazla gelebiliyo bazen akşam da yarım oluyo o zaman teşekkürler

      Sil
  32. Meraba ben bu ilacı içsem nasıl olur cok kiloluyumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczaneden dr reçete etmeden veriliyo mu onu bilmiyorum zaten çok kilou olanlarda mide çevresinde biriken yağlar için drlar kendi öneriyo

      Sil
  33. Merhaba . Ben pko olduğum için doktorum glucophage vermişti 1000lik sabah akşam yarım. 2 ay kullandım 10 kilo vermişim. Bırakmıştım. Şimdi tekrar baslamak istiyorum . Glifor ve glucophage arasında fark var mı acaba? Ben de glifor başlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  34. dr size tahlilerinize göre vermiştir ilacınızı ,anladığım kadarıyla şekeriniz yok kilo önleme amaçlı karın bölgesinde yağ toplanmasın diye falan vvermiş işe de yaramış bence glifora gerek yok zaten arada pek bir fark da yok tahlillerden bünyemiz anlaşılıyor bize hangi şeker ilacı uygun görülürse o veriliyor benim yağ oranım kötü kolestrolüm çok ama çok yüksekti o yüzden glifor bana lipit ilaçlar kullanırken verildi , başka ilaçlar kullanıyorsanız her ilacın diğer ilaçla etkileşimi ayrıdır kötü sonuçlar doğurabilir o yüzden dr dediğini yapmakta fayda var

    YanıtlaSil