1 Ekim 2013 Salı

bende zaman nasıl geçiyor

dün sabah nöbet çıkışı can arkadasım feriha ile kahve keyfi yapalım,hem nöbet yorgunluğunu atalım hem moral olsun dedik,soluğu kemeraltında aldık.malum fincanda pişen türk kahvesi ünlüdür....şansımıza hava da güzeldi,bugün çok yağışlıydı izmir...

bu arada saçımı boyadım ,kestirdim...ama ilk kez böyle bir model kullanıyorum.memnun musun derseniz...HayıR..


üstteki resim 1 yıl önce...eski hali yani bu sarı renk ve model daha iyiydi ya..of...

en son halim..açıkçası merak ediyorum fikrinizi...ay ben zayıflamıştım ya ..bu resimde gene kilolu çıkmışım ama...

annemle gittiğimiz tatilde topladığımız taşlarım bunlar...şimdilik bakışıyoruz..bişeyler yaparız elbet diyorum ama.. içimden gelmiyor...yazdan kalan anılarımı sonra değerlendirmek üzere bir köşeye kaldırdım bakalım..

 
 bir fırsatını bulup pasta yaptım...ama pastabanla bu sefer..zira vaktim olmuyor..sütle ıslattığım kekin kat arasına kakaolu kremşanti ve çikolata sosu sürdüm hindistan cevizi döktüm.üste de aynı işlemi tekrarlayıp buzdolapta beklettim...bu şekil yani...zaten herkes biliyordur ama dimi..

bu saati çok sevdim..görünce dayanamadım hemen aldım...
bu da bana anneciğimin hastalığını öğrenmeden aldığı çiçek zekiye sultan adı..yani annemin adı.bir türlü olmuyordu..küçücük yaprak açıp soluyordu...şimdi biraz daha iyi...sevindim böyle yeşillenmesine...
 kedişim pofu nun halleri...


bende zaman işte böyle geçiyor...sevgiyle kalın...


59 yorum:

  1. mormenekşem, öncelikle saçlarını çok beğendim, sapsarı saçtan daha iyi durmuş çünkü ten rengin çok soluk, saçın sapsarı olunca yakışmıyor, saçının koyu olması daha iyi. Hatta biraz daha koyultabilirsin..pofu'yu öpüyorum çok tatlı maşallah..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok sağol canım...biz de seni öptük burdan çok çok

    YanıtlaSil
  3. Bence eski hali daha iyi ama bu hali de güzel üzülme, özellikle kahküllerini beğenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahkül olayını ilk kullanıyorum fadişcim.sağol cnm

      Sil
  4. Sari rengi cok yakistirdigim sayili kisilerdensin meneksem..moralindir sacini degistirmeye iten..bu donemde kendine baski yapma bitanem,gulmek isteyince gul aglamak isteyince agla,duygularini sakin bastirma can.elbet ayni olmayacak lakin tum dogalligiyla gecmesine musaade et..minik saati bende cok sevdim..minik guzel umut dolu anlarla gununu guzellestirmeye devam etmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can arkadasım annem gitti gideli toparlayamadım ama yavaş yavaş silkinme zamanı dedim saçla başladım ..biz kadınlar işte..moral verdin Allah razı olsun can arkadasım çok sağol

      Sil
  5. Canim masallah manken gibisin saclarinin her háli güzel ne pasta bayilirim cikolatali pastaya ellerine saglik canim kedin cok tatli sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangimiz bayılmayız dimi ama...ay canım sağol ne mankenliği öpüyorum gügücüm

      Sil
  6. Bence yeni saçların çok hoş:)))

    YanıtlaSil
  7. sarıda güzel ama bu renkte yakışmış bence..poyu öperimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pofu da seni öper canım..çok sağol

      Sil
  8. tatlım saçlarını çok beğendim çok da doğal duruyor bence uzun bir süre kullanmaya değer.
    kilolu filan görünmüyorsun gayet iyi koruma bak.
    tüy yumağı pofu çokkkkk öpüyorum, kendine iyi bak canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol can arkadasım yıllardır sarı alışamadım kesime ve renge...korucaz kiloyu azimliyim bakalım ama arada kaçırıyoruz...sorma o tüylerşe başıız dertte..yavrum temizlene temizlene bitiremiyor pofu da seni öptü cnm

      Sil
  9. günün aydın olsun arkadaşım, saçını çok beğendim, yakışmış, arada değişiklik iyidir, kedin çok şeker bu arada, bende bayılırım hayvanlara... sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm alışamadım ben bu saça ya neyse bakalım... pofu gerçekten çok şekerdir...sevgiler cnm

      Sil
  10. günaydın canım sana da gnün güzel geçsin...sağol arkadasım

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşım, renk ok ama eski kesimi daha hoşmuş. Kökü sende istediğin gibi oynarsın, hiç takılma :)) Bu arada kahveyi Hisarönü' nde mi içtiniz? İçim kaldı ya... Kısmetse bayramda içerim ben de... Öpüyoruuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle biraz kullanayım bakalım sağol cnm evet hisar önü...sevgiler arkadasım

      Sil
  12. Canım yanında seni seven ve destekleyen insanların olması çok güzel ...
    Saçlarına gelince kötü değil ama seni sarı saçla tanıdığım için birden alışamadım sanırım :)
    AMa alışacağım .
    Önemli olan senin beğenmen canım :)
    Pasta harika , sen harika pou çoook tatlı.
    Kocaman öpücükler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle..sağol cnm.ben de alışamadım...tekrar sağol sevgiler gülaycım

      Sil
  13. 1- Çiçek yanlış bilmiyorsam yaprağı güzel.Güneş ışığını seviyor. Tabi İzmir sıcağı başka olur, yakabilir. Ama Afyon'da ne kadar güneş görürse yaprakları o kadar kızarıyor.
    2- Saçlar tamamdır bence:)
    3- Nedense İzmir değil de İç Anadolu veya Doğu Anadolu'da bir yerdesin zannediyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yaprağı güzel.yşar inşallah annecim almıştı ondan çok istiyorum canlanmasını.sağol canım.kendim çanakkaleliyim aslında izmirde yaşıyorum arkadasım.sevgiler

      Sil
  14. Esracığım saçlarının rengine bayıldım ben de yakında bu renge döndüreceğim..
    Modeli de çok spor olmuş ilk etapta alışamaışsın ama uzayacak alışırsın hemencecik..
    Ama cidden çok çok zayıflamışsın. Tabii koşuşturmaca artı üzüntü..
    Ama inanılmaz güzel olmuşsun. Darısı başıma diliyorum keşke ben de zayıflasam..
    Evet hayat devam ediyor..
    İnşallah mutlu huzurlu hayatın olsun kardeşim..
    Seni çok çok öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın canım benim nelere alışılmıyor ki.koşuşturma dersen çok ,vefat işlemleri,eksik mesai tamamlamam gerekince ardı arkası kesilmeyen nöbetler,annemin banka işlemleri için aşınan banka yolları,noterler,sorma nereye yetişeceğimi şaşırdım aslında.şükür ne yapalım hayat böyle işte
      beğenmene sevindim darısı başına..annene de çok çok selamlar sevgiler

      Sil
  15. Bencede yakışmış bu saçlar sana ama içine sinmezse biraz kullan sonra değiştirirsin:))) bu saçların biz kadınlardan çektiğini kimse çekmemiştir herhalde ....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznurcum çok sağol cnm..haklısın valla...sevgiler

      Sil
  16. saçlar bence bu hali ile güzel olmuş daha havalı!

    YanıtlaSil
  17. Bence çok güzel olmuş bu hali, çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol esencim yaptık bakalım köklü değişiklik

      Sil
  18. Saçını da formunuda beğendim,değişiklik iyidir.Moral verir.Bu yaz ben de tiroidimin bana getirdiği fazlalıkları üzerimden attım.Tam 8 kilo:))Devam edeceğim,ta ki eski halime dönene kadar.Bu arada geçen yazmış olduğunuz yoruma verdiğim cevabı okumadınız:))))))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sevindim kilo olayı rahatsız da ediyor fiziki görüntüden ayrı..ancak dolaşabiliyorum çok yoğunum inan bugün sabahtan girebildim gördüm nasıl sevindim çoksağol.sevgiler

      Sil
  19. Canıım ,hangi birini yorumlasam ki...
    1.Yeni saçın seni daha bir çıtır göstermiş (zaten gençsin de)
    2.Kemeraltına gidip karşılıklı kahve keyfi yapmak Cafe Mola ile hayalimiz,kıskandım
    3.Fotodaki tatlıyı sadece fitler görebilir,şahsen ben diyetteyim,baktım baktım hiç bir şey göremedim:)) Canım ben de fitim şimdi sadece 1-2 kg için savaş veriyorum,kendime de haksızlık etmeyeyim yani:)170cm boy,59kg. kilo daha ne olsun ,Allah çarpar valla:)
    4.Kedicik çook tatlıymış. Tebrik ediyorum ,sadece bir kez çocuklarımın ısrarıyla bir kedi edineyim dedim ama beceremeyip anneciğinin memesine geri gönderdim.Allahtan şu anda harika bir şekilde bakılıyor.
    5.Son olarak taşları boyayıp cam vazonun dibine koyabilirsin mesela ...
    İyi olmana sevindim ,sevgiyle kal arkadaşım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inaşallah hayaliniz olur canm ne güzel yazmşın yorumu böyle çok sağol.fitsin fit daha ne olsun ...hayvan bakımı zor canm evet ,taş fikrin için çok sağol ev değişikliği yapacağım annemden kalan eve geçeceğim Allahın izniyle orada düzenlemeler yapmam gerekecek tabi..bu da aklımda olsun sevgiler cnm

      Sil
  20. canııım :) ya ama zaten senin o gülen yüzün saçının rengi ne olursa olsun aydınlatıyor üstelik ben çok beğendim sadece kendimden biliyorum kızıl genelde çok akıtır ve sürekli gel beni boya der saç..onun haricinde tenin beyaz olduğu için çok da güzel gitmiş güle güle kullan can esram :) kahvelerde yalnız süper görünüyor Afiyet olsun çok iyi yapmışsınız, öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülçinim kızıl öyle evet ..inşallah birgün beraber içeriz cnm

      Sil
  21. Ben saçlarınızın yeni halini de beğendim. Ayrıca saç bizim değil mi beğenmezsek hemen değiştiririz zaten. Kedinize de bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmene sevindim arkadasım.kedim çok tatlıdır çok çok da sakindir

      Sil
  22. saçın yakışmış bende böyle bir sarı bir karamel dolanıyorum
    Moralini yüksek tut çiçeğinede gözün gibi bak sabrın daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çiçeğim olur ya kış da geliyor ya korkuyorum solcak falan diye..,sağol cnm

      Sil
  23. Saçların çok güzel olmuş arkadaşım gençsin güzelsin zaten de bu saç şekli seni daha bir gençleştirmiş gözün alışacaktır bir süre sonra emin ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm iyi bakalım kalsın böyle uzasın hem biraz çok kısa kestiler omuzlarımdan bayağı dökülmüştü...sevgiler cnm

      Sil
  24. Hoş geldiniz, ben de sizden epeydir ses çıkmayınca üzülüyordum. Sizi böyle değişiklik yapmış görünce sevindim, kolay değil elbet bazı şeyler.. Çok yakışmış saçınız bence tamam sarı da güzel ama ben bu halinizi çok yakıştırdım. Bir de kesinlikle çok zayıflamış görünüyorsunuz ki eminim kameradan kaynaklı hafif bir kilo fazlası da görünüyordur ona rağmen çok çok iyi görünüyorsunuz. Pofuyu da öpüyorum buralardan. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm sen de hoşgeldin yavaş yavaş hayata dönüş belirtileri bunlar nelere alışılıyor bende de durumlar böyle biryanım hep eksik ama hayat devam ettikçe yaşanıyor işte...teşekkür ederim canm sevgiler pofuyla benden

      Sil
  25. maşallah canım cok yakışmış modeli ve rengi güle güle kullan zaman canım zaman cokk cabuk geciyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle arkadasım sağol cnm sevgiler

      Sil
  26. oh afiyet olsun canim ,malesef ben bu sefer gidemedim izmir kemer altina mutlaka icerdim kahveden,saclarin bence böyle harika olmus güle gülle kullan

    YanıtlaSil
  27. sehercim canım çok sağol inşallah birgün denk geliriz beraber içeriz...canım ya ben senin sayfana giremiyorum geldim özel olarak paylaşıldı bu yayın diyor beni içeri almıyor arkadasım

    YanıtlaSil
  28. Bazen ufak degisiklikler iyi geliyo insana, cok tatli olmusun yakismis bu model sana...Sevgiler canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptım bir değişiklik ama bu kadar kısa kesmesine sinir oldum kuaförün çok uzamıştı saçlarım neyse artık...sağol cnm

      Sil
  29. Saçların çok güzel olmuş çok beğendim. Ne güzel kilo vermişsin bende aksine durmadan kilo alıyorum :(
    Taşları çok iyi değerlendireceğine eminim.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülyacım çok sağol almasam tekrar bari

      Sil
  30. Postunu görünce çokk sevindim.. Her doğan güneş biras daha beğendirecek sana kendini gün be gün biraz sabır.. Saçlarını çok sevdim.Enerjik olmuş.. Rengi sana çok gitmiş..Kilo vermişsinn çokkk.. Çok beğendim seni.. Işık bu kızı çok beğendi:))) öptüm seni çok..PonPondan pati ve fıstıktan gaga:))selam babındaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yorum çok sağol arkadasım.yerim o şirinleri ben

      Sil
  31. Esra'cığım ben saçının renginide formunuda çok beğendim çok yakışmış güle güle kullan.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  32. kendine haksızlık yapıyorsun saçların çok yakışmış.ben beğendim mornekşem.pofuyu öpüyorum çok tatlııı.çiçeğin sen böyle sevgiyle baktıkça kurtulacaktır tabiki pofu rahat veriyorsa(sebo çiçeklerimi hep halletti o yüzden vedalaşıp hepsini kayınvaldeme verdim:( )

    YanıtlaSil
  33. sağol Alanaycım ben de alışcam napcan mecbur uzayana kadar..benim pofunun dünyadan haberi yok yesin içsin yatsın mıçsın.pek mülayimdir Allahtan o yüzden herşeyim yerli yerinde durur hiçbişeye dokunmaz ağır hayvan ağır diyorum bazen kızıp...ama iyi ki de böyle sakin yoksa çalışan biri olarak nasıl bakardım pofuya..çiçek pek nazlı canım ya çok üzülüyorum

    YanıtlaSil