27 Ekim 2013 Pazar

ben mi...neler mi yapıyorum...

selamlar herkese ....yaklaşık 15 gündür anneciğimin evinde tadilat yaptırıyordum bayramı bile bu işlerle geçirdim...sonunda yerleştim daha yapılacak bir yığın işim olsa da zor olanlar bitti çok şükür,internetim de bağlanalı 2 gün oldu...bayramını kutlayamadığım tüm arkadaşlarımdan özür dilerim..bu arada menüsküs yırtığı oldu dizlikle geziyorum ,ilaç kullanıyorum,raporluyum istirahat ediyor musun derseniz taşınma aşamasında dizim daha kötü oldu ama ameliyat olmamak için savaşıyorum anlayacağınız....
neyse ...içim buruk bir tarafım eksik de olsa anneciğimin evinde yaşamak güzel,işte bir kaç kareyle bu akşamı noktalayayım şimdilik...resimlerin devamı gelecek...
 daha sonra taşınma aşamasında neler yaptığımı,anneciğimin kahve rengi mobilyalarını beyaza nasıl tek başıma boyadığımı,ve daha bir çok şeyi nasıl hallettiğimi ayrıntılı anlatacağım...eee...bu kadar işten sonra dizimdeki bu yırtığa ve dayanılmaz ağrıya hiç şaşırmamalı...

sevgiyle kalın....

43 yorum:

  1. Tahmin ettiğim gibi...Ama niye kendini parçaladın arkadaşım:)) Geçmiş olsun. Dizin için üzüldüm. Harika işler yaptığına eminim, paylaşımlarını merakla bekliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yapacan parçalamıcan da canım arkadasım ah ah tek başıma herşeyi halletmeye çalışıyorum mecbuuuuurrr ...sağol cnm sevgiler

      Sil
  2. duvar kağıtlarımız aynı:)ama ben artık yeni evimde onlarsız günlerimi devam ettiricem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni evinde sana da güle güle oturmalar canm sevgiler

      Sil
  3. Oooo inanamıyorum sana. Yeni postlarını merakla bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm ay bazen ben de inanmıyorum kendime..ha ha...sevgiler

      Sil
  4. geçmiş olsun... inşallah tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.. ev de harika görünüyor. özellikle duvar kağıdı muhteşem... sağlıkla oturun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol eminecim.inşallah çok zormuş topallaya topallaya ev toparlıyorum.Amin

      Sil
  5. ev çok güzel görünüyor ama sağlığını da es geçme canım çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ama işler hep bna bakıyor cnm ya..sorma...sağol sevgiler cnm

      Sil
  6. Canım kolay gelsin ve çok geçmiş olsun. Bu arada müzik ben lise yıllarıma götürdü. Harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeldacım çok sağol.aynen beni de lise yıllrıma götürürhep bu şarkı o yüzden bloga koydum...

      Sil
  7. günaydın canım, çok geçmiş olsun umarım daha ciddi bir durum oluşmadan atlatırsın... ne kadar değişikliğe gidersen git orada annenin sıcacık hatıraları seni saracak eminim, güle güle mutlulukla otur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm haklsısın değişiklikler oldu ama herşeyi duruyor, kendi eşyalarımı verdim anneminkileri yeniledim anılarımız var diye..Amın cnm

      Sil
  8. Canım yeni evinde mutluluk ve huzurla otur inşallah ve çok geçmiş olsun kendini çok yorma dikkat et şu hayatta en önemli şey sağlık sen bunu hepimizden çok iyi bilirsin:)))) sevgiler çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah öznurcum terzi kendi söküğünü dikemez hesabı işte...çok sağol cnm sevgiler

      Sil
  9. bu ağrıyı bilirim, geçmiş olsun, paylaşımlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle otur mutluluk getirsin o ev sana
    Eminim aneciğinde mutludur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canm eminim mutludur beni görüyordur dimi

      Sil
  11. GECMİŞ OLSUN .MERAKLA BEKLİYORUZ. HADİ BAKALIM

    YanıtlaSil
  12. Diziniz için çok geçmiş olsun. Ama ortaya nefis şeyler çıktığına eminim :) Dört gözle bekliyorum yeni postlarınızı :)

    YanıtlaSil
  13. cok gecmiş olsun canım evde tadilat zor bende temmuz ayını o güzel ayı tadilatla gecirmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm çok zor hem de mahvoldum vallahi..

      Sil
  14. Evet sen:))Ben de nerelerdesin diye merak ediyordum canım.Ama maşallah olmadığına değmiş bu zamanda.Hatıralarla dolu ama yenilenmiş bir ev..Çok güzel canım.Bekliyorum ayrıntılarını.Mükemmel olmuş.Güle güle otur huzurla:))sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ya anılarla dolu.anneciğimle yaşadığımız herşey gözümün önünde.Amin cnm

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun bu arada.Dikkat et canım

    YanıtlaSil
  16. Saglikla ve huzurla otur yeni evinde arkadasim,anneciginin ruhu sad olsun.Gecmis olsun,dizini cok ihmal etme,herseyin basi saglik..

    YanıtlaSil
  17. ses verdiğine sevindim.. Buruk da olsa ev güzelleşmiş güle güle otur canım.. Dizin için üzüldüm.. Zaman ters olmuş .. İnşallah çarçabuk iyileşirsin.. geçmiş bayramın kutlu olsun bayramlaşmış olduk:))) Yarın bayram bayramın kutlu olsunnn..:)) Sevgiler çok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam iş zamanı olacak iş miydi beterinden korusun rabbim.topal topal işleniyorum napayım nm...çok sağol

      Sil
  18. seninde geçmiş bayramın kutlu olsun mormenekşem.dizinde yıtığa çok üzüldüm.sen sağlık sektörünün içindesin.hangi karar daha iyi araştırman daha kolay yani ne olması gerekiyorsa yaptır ilerde daha büyük sıkıntılar yaşamaman için.geçmiş olsun canım.
    yeni evinde güle güle mutluluk ve sağlıkla otur inşallah.her yerde sana ait izler var.maşallah sana.hele o mobilyaları nasıl boyadın tek başına helal yani sana.çok şık olmuşlar.iyi günlerde kullan canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah cnm..vallahi gördüğüm bulduğum herşeyi beyaza ve altın rengine boyadım gitti.görenler inanamıyor değişikliğe..eski halini çekemedim o karışıklıkta resmini kahverengiydi herşey nasıl yaptığımı anlatcam canm bi ara..çok sağol

      Sil
  19. Canım benim çok ama çok geçmiş olsun .
    Ne güzel şeyler yapmışsın sen öyle. Yeni postlarını merakla bekliyorum :)
    Bu arada dinlen biraz da toparlan canım ...
    Kocaman kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah dinlenmek kim ben kim canım...dur azcık biraz yatayım diyorum tam uzatıcam ayağımı yok aklıma bişey geliyor hadi kalkıyorum can çıkmadan huy çıkmaz hesabı....ben de öptüm cnm

      Sil
  20. iyi günlerde oturun , mobilyalarda pek güzel olmuş boyanınca.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun Esra'cığım,yeni evinde çok güzel günler geçirirsin inşallah.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağol inşallah Amin..sevgiler

      Sil
  22. Evinizde güle güle oturun eminim her köşesinde anne kokusu vardır.Herşey harika gözüküyor.Mobilyaları boyamada çok başarılı olmuşsunuz.Benimde bir orta sehpam var koyu renk beyaz boyamak istiyorum.Hangi marka boya kullandığınız öğrenebilirmiyim mümkünse....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renksan endüstriyel yağlı boya canım.çok teşekkürler

      Sil