24 Eylül 2013 Salı

öznurdan çekilliş ve neler yapıyorum...


http://znurundunyasi.blogspot.com/ sevgili öznurcuğumun güzel çekilişine katılayım dedim..
hediyeleri çok hoş bi bakın derim...
bu arada köşe yastığım kışa hazır...
arkası başka önü başka motifli.kalmış yünlerim değerlenmiş oldu ama hala bitmediler,ne çok yün varmış ..
kitap okumaya çalışıyorum..bitirdiğim kitaplar http://kediminhobidefteri.blogspot.com/ sevgili özlemciğimin gönderdiği gecenin çobanları..

ve karabasan..
 okumaya başladığım  az biraz nane likörü eşliğinde ihanet...ama bu ara kitap bile okurken çabuk sıkılıyorum...haaa..bu arada karabasan adlı kitabı hiç beğenmedim ..
arada kakaolu puding yapıyorum iyi oluyor....önceden annecim yapardı bana....şimdi yerken onu anıyorum..
beğendiğim fikirleri yaparım diye arşivliyorum...


işe gidiyorum,nöbet tutuyorum,kilo vermeye devam ediyorum..
gülmeye çalışıyorum....
şimdilik benden bu kadar...sevgiyle kalın....

13 yorum:

  1. yastığın harika olmuş yeniden dönmen güzel
    kader bunlar yaşanıyor malesef toparlaman lazım
    Ben her gece annem için dua ettiğimde senin annnende geçiyor aklımdan merak etme...hoşçakal

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar kilo vermişsi,n Esracım maşallah.Ya bu kitap ayracını nasıl yapıyorsun?harikalar.yastığı ayrı bir evdim.ne güzel rengarenk öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feyzacım ayraçlar öznurun çekilişinden.ben de yaptım bi ara beğendiğim dekupaj resimlerine fotoğrafları monte ediyorum diyelim phote scape proramında çıktısını alıyorum pc den ,ince kartona dekupaj tutkalıyla yapıştırıp vernikliyorum delik açıyorum ucundan ipe boncuk sallandırıyorum..annemin hastalığında iştahım yoktu doğal olarak verdim kiloları.sağol cnm.tekrar aranızda olmak güzel

      Sil
  3. Kilolar gitmiş, çok yakışmış, en az gülmek kadar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can arkadasım çok sağol..9-10 kilo verdim iyi oldu cnm dediğin gibi .inşallah almam bir daha.

      Sil
  4. Senden bir hareket görmek ne güzel tekrar hoşgeldin.
    Bende de çekiliş var beklerim ,bol şans.
    Bu arada kilolar gitmiş çok yakışmış sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. enerjin yansıyor güzellik harika olmuşsun. Bu arada ben de 10 kilo verdim inş bi o kadar daha hedefim ama yavaş yavaş:)) keyfin neşen bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canm ver ver cnmkilo rahatsız ediyor gerçekten çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  6. Merhaba, blogun çok şeker. Hele en baştaki kedicikler yok mu, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  8. o güzel yüzün daima gülsün menekşem.yastığın süper olmuş bravo demek istiyorum zira bu tür projeler bana çoook zor geliyor:) keyifli okumalar diliyorum ve çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. can arkadasım çok sağol..ben dee ççokkk öptüm

    YanıtlaSil