21 Eylül 2013 Cumartesi

hayat devam ediyor olayını kabullenme...

hemen hemen 1 aydır anneciğimin vefatıyla ara verdiğim bloguma doğum günü resimlerimle dönüş yapayım dedim..
tabi ki acım çok taze olduğu için annemsiz geçen ilk doğum günüm buruktu,o yüzden o gece nöbette olmak çok daha iyi geldi...ama arkadaşlarım beni yalnız bırakmayarak sürpriz doğum günü hazırlayıp ;ellerinde pastayla hatta nöbeti bastılar desem yeri....sağolsunlar beni çok duygulandırdılar,yalnız olmadığımı hissettirdiler,tıpkı yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan sizler gibi...
buradan bu acı süreçte yanımda olan şifa üniversitesi camiasına ve siz blog arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum ,iyi ki varsınız....







sevgiyle kalın...

69 yorum:

  1. Canım benim.
    Mutlu , sağlıklı ve huzurlu yıllara inşallah.
    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım çok güzel görünüyorsun. Bir kanadın kırık olsa da yaşamaya tam gaz devam .Nice mutlu senelere .
    Bu arada 18 ini mi doldurmuştun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım benim çok sağol yaş 38 oldu...sevgiler

      Sil
  3. Sağlıklı, mutlu ve başarılı bir ömür diliyorum.Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  4. Tekrar başın sağolsun canım, Allah'tan sabır dilerim ve yaş gününü kutlarım, sevdiklerinle sağlıklı mutlu bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  5. tekrar başın sağolsun canım.mekanı cennet olsun.sanada nice nice sağlıklı mutlu seneler diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim, hoşgeldin. Bin kere acaba ben mi göremiyorum diye mail adresini arandım bloğunda. Seni çok merak ettim. Gülen yüzünü görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Hayata hep bu yüzle bakman dileğiyle yeni yaşın kutlu olsun arkadaşım. Kocaman öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay can arkadasım Allah razı olsun...inan içimden hiçbişey yapmak gelmiyor ama hayat devam ediiyor işte.Amin canm

      Sil
  7. Esracığım Allah sana kardeşine uzun ömürler versin Annen nurlar içinde yatsın inşaallah..
    Çok kilo vermişsin ama.. Çok çok güzel görünüyorsun her zmana ki gibi.. Mutlu ol ömrün boyunca kardeşim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ...evet 9 kilo verdim.gerçi iyi oldu...çok çok teşekkürler iyi ki varsın

      Sil
  8. Canım benim, hayat devam ediyor. Allah anneciğine rahmet eylesin. Sana da hep güzel günler göstersin.

    YanıtlaSil
  9. Yeni öğrendim ya bayadır girmiyodum bloga denk gelmedim demek ki habere.. çok üzüldüm gerçekten, ne desem anlamsızdır şuan da.Keşke teselli verilecilecek bi konu olsaydı..
    Allah rahmet eylesin inşallah, tüm günahlarını affetsin..
    Gülücüklerinin hiç solmaması dileğiyle, mutlu yıllarrr !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışmaya çalışıyorum çok zor.Amin canım

      Sil
  10. güzel arkdaşım benim, nice yaşlara ALLAH hayırlı,sağlıklı,uzunn ömürler nasip etsin anneciğin içinde tekrar başınız sağolsun nur içinde yatsın inş,çok öpüyorum seni sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  11. canım arkadaşım güzel yüzünü görmek ve daha iyi olduğunu bilmek iyi geldi.hep böyle gül ve mutlu ol inşallah.nice mutlu yıllara.sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. meneksecimm gozlerinde huzun yuzunde guzellik var masalh nurlar icinde yatsin cok uzuldum

    YanıtlaSil
  13. öncelikle başınız sağolsun annenin yerini gerçekten hayatta hiçbirşey dolduramaz... ama işte hayat devam ediyor sevdiklerimizden ayrı kalsakta... Ama ne mutlu size ki ne güzel dostlarınız var kotu gününüzde de iyi gününüzde de sizi hiç yanlız bırakmayan... Nice güzel seneleriniz olsun iyiki doğdunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın arkadasım çok teşekkürler

      Sil
  14. Canım başın sağolsun Allah rahmet eylesin. Bir kaç aydır düzenli takip edememiştim blogları yeni gördüm :(
    Doğum günün kutlu olsun sağlıklı ve mutlu nice senelere..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Canim Şu hayatta eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir! Yaşamın bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın, doğum günün kutlu olsun.sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  16. canım başın sağ olsun allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  17. Sen de mutlu kal..gülümse..
    Acısa da gülümse..
    İnadına..
    Yıkılma..

    Güzel yaşa..güzel yıllar güzel bir ömür dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım çok teşekkür ediyorum.ne güzel yazmışsın

      Sil
  18. Her şeye rağmen hayat devam ediyor,Sevdiklerinle nice mutlu yaşlar yaşamanı dilerim.Mutluluklar,Sevgiler sizinle olsun:))

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım biz geride kalanlar yaşamaya devam etmek zorundayız, gidenler tüm sevgileriyle kalbimizde.. doğum gününü ve yeni yaşını kutluyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Canım başın sağ olsun. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  21. Esra'cığım acı hafiflesede özlem hiç dinmiyor ama yaşamda devam ediyor Allah sana ve sevdiklerine uzun ömürler versin.İyiki doğdun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. Yıllar kayıpları da beraberinde getiriyor. Allah sabrını verir inşallah.
    Nice güzel yaşlara inşallah.

    YanıtlaSil
  23. Canım hoş geldin bloğuna ve aramıza.Döndün çok şükür.Gülen yüzünü görmek çok sevindirici.Acın taze elbet ama dediğin gibi hayat devam ediyor.Allah yaşını hayırlı kılsın hayırlı ömürler versin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin feyzacım çok eksiğim ama dediğin gibi eksik de olsam hayat devam ediyor çok teşekkürler cnm

      Sil
  24. Yeni öğrendim kaybını, Allah rahmet eylesin. Bir şekilde devam ediyor hayat, acını unutturmasa da dindirecek güzel dostların var... Yalnız değilsin .Tüm sevdiklerinle,mutlu, güzel yaşa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadasım çok şükür hepiniz iyi ki varsınız.

      Sil
  25. nice yıllara
    mutlu yaşayın ......

    YanıtlaSil
  26. Yeni yaşınızda herşeyin gönlünüze göre olması dileğiyle...
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  27. Nice mutlu yıllara.Doğum gününüz kutlu olsun . Ne mutlu sevinçler ve ne yazıkki acılar hep biz insanoğlu için.Elbet unutulmuyor ama alışıyor boşluğa yokluğa .allahım daha büyük acılardan esirgesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun arkadasım unutulmaz bir tarafım hep eksik kalacak biliyorum.Amin

      Sil
  28. sevdiklerinle nice senelere canım iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun hayat bi şekilde devam edecek canım acın cok taze daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle can arkadasım çok teşekkür ederim

      Sil
  29. Doğum günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  30. ne iyi yapmışlar arkadaşların:)
    hep mutlu ol canım. anneciğinde mutlu olmuştur illaki görüyordur bir yerlerden sen mutlu oldukça o da huzurlu olacaktır inş.
    yüzün hep gülsün sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa ki görüyordur cnm haklısın teselli buluyorum görüyordur diye hep.sağol

      Sil
  31. Nice guzel yillara diyorum sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorum sağol

      Sil
  32. Ne güzel dostların varmış senin için bu süpriz çok iyi olmuş acılarımızın eksikliğini içimizde yaşarken Rabbim güzel dostlarımızı etrafımızdan eksik etmesin nice yıllara canım...doğum günün kutlu olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol öznurcum gerçekten öyle..Amin cnm

      Sil
  33. Hayat acı-tatlı devam ediyor, mutlu yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  34. ALLAH RAHMET EYLESİN SANADA BOL SABIRLAR CANIM . GERCEK LER VARYA İNSANI YİYİP BİTİRİYOR. NE YAPACAKSIN ALIŞMAK ZORUNDAYIZ OLAYLARA . KENDİNE İYİ BAK CANIM .ALLAHA EMANET OL BYE

    YanıtlaSil
  35. Canım ayrıca blogumdaki çekilişime beklerim...

    YanıtlaSil
  36. sen çok güçlü bir kızsın, ve bu gücüne hayran oldum esra, Rabbim yüzünü her zaman güldürsün inşallah, seni seviyoruz canımsın..

    YanıtlaSil
  37. canımsın gülçincim can dostum benim...Amin..Allah gücünü de sabrını da veriyor yoksa dayanılmaz bir acı bu..sevgiler cnm

    YanıtlaSil