6 Ağustos 2013 Salı

puantiyeli pano

tatilden dün döndük...yastık için yaptığım motiflere ve aynı zamanda kitap okumaya devam ediyorum...ve aynı zamanda işe de tabii...
 ama araya sıkıştırdığım bu panoyu paylaşmak istedim.

kare karton kesip pc den çıktısını aldığım resmi bu kartona dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.resmin üstünden tekrar tutkal geçtim kuruyunca vernikledim.kenarlarına delikler açıp pembe iple oyaladım.asmak için zincir çekip puantiyeli fiyonk kondurdum.
oldu oldu...çok şirin oldu...
bu arada her gününü 4 saat uykuyla geçirmeye alışmış olan ben yorgunluktan bayılacak hale gelsem de arada,yine ayaktayım çok şükür..bu resimler de  tatilden döner dönmez yoğun bakım hallerimizden bikaç anı...kızlarımız yeni mezun hemşirelerimiz...düşünsenize 89-90 doğumlu var aralarında..ah ah ben 94 de hemşirelikten mezun olmuştum.yani onlar 4-5 yaşlarındayken ben yeni hemşireymişim..yıllar ne çabuk geçiyor....




bunlar da isteyenler için puantiyeli dekupaj kağıdı ya da arka plan ...










ramazan bayramınızı kutlarım





dilediğiniz kartı kullanabilirsiniz...
sevgiyle kalın...

32 yorum:

  1. Vallahi 10 parmağında on marifet desem azdır canım arkadaşım. Nasıl düşünüp buluyorsun böyle orijinal fikirler.. Gıpta ediyorum ve maşallah diyorum..
    Allah aşkına 4 saat uyku ne demek yaa. Ben günde 14 saat uyumaz isem hastalanıyorum..:))
    Arka plan puantiyelerini hemen kopyalıyorum bilgisayarıma ve çok teşekkür ediyorum. Bayram tebrikleri süper olmuş. Müsaden ile en sonuncu olanını bloğumda kullanmak istiyorum ellerine sağlık maşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım.alıştı galiba bünye bu duruma benim.neyi istersen kopyala kullan blog senin canım benim.annenin senin bayramınızı kutluyorum çok öpüyorum sizi

      Sil
  2. pano harika olmuş ellerine sağlık güzelim, kendini de bu kadar çok yorma olur mu , kocaman öpüldün hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni kocaman öptüm canım.çok sağol.hayırlı bayramlar

      Sil
  3. Canım hayırlı bayramlar , bayıldım panoya , süpsüper olmuş , ellerine sağlık , çok şipşirin çok şıpşık ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bebeğinle sana ailene kocaman güzel bir ömür dilerim çok teşekkürler

      Sil
  4. puantieli pano çok hoş olmuş,resimlerde harika çıkmışsın,Mutlu ve huzurlu Bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. motiflerin renklerini çok begendim dekupajları hemen kopyaladım teşekkürler.annenle birlikte saglıklı mutlu bayramlar dilerim.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol arkadasım.anneciğim moralli olsun diye elimden geleni yapıyorum.hayırlı bayramlar arkadasım

      Sil
  6. puantiyeli panon çok şık olmuş canım, mutlu bayramlar diliyorum bende sana sevdiklerinle... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım Amin hayırlı bayramlar arkadasım

      Sil
  7. İyi bayramlar Esra hanımcığım.Pano çok şık ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgiler iyi bayramlar

      Sil
  8. çok şirin olmuş gerçektende. ellerine sağlık :)
    Hayırlı bayramlar güzel hemşireler, her biriniz ayrı güzel hanımlarsınız maşallah !!
    Sağlıklı ,huzurlu ,tatlı bir bayram geçirin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlı arkadasım.hayırlı bayramlar cnm

      Sil
  9. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    467. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım sefalar getirdin.mutlu bayramlar

      Sil
  10. Size de iyi bayramlar:)

    Pembe puantiye yi bloguma uyguladim,tesekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  11. Canım ne güzel olmuş bu.Çok şirin bişey.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. harika bayıldım.Bu arada şu da geldi aklıma .kartonun üzerine keçe yapıştırıp sonra dekupaj yapasak daha sağlam olmazmı? Neden diyorum çünkü karton ısıdan deforme oluyor zamanla.Hatırlarsan bende plastik kapaktan saat yapmıştım.ŞU an biraz çarpıldı da .Ama bu haliyle çok güzel sadece sonradan bozulunca çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  13. doğru diyosun canım hani bende kalın karton diye başıma gelmedi belki ama daha sağlam olur tabi.emek verip yapınca bozulursa insan üzülür ,fikir için sağol canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldiniz, geçmiş bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  15. pano ne kadar şirin olmuş!çok beğendim.ne güzel işler yapıyorsun ellerine sağlık canım.bu arada bakan aradaki farkı imkan yok anlamayacak zira hem çok genç hem çok güzelsin.koca bir maşallah sana!

    YanıtlaSil
  16. ay canım çok tatlısın çok sağol şimardım ama

    YanıtlaSil
  17. Canım harikasın vallahi nasıl buluyorsun bu enerjiyi. Bu arada hiç hayıflanma kızlarla aynı duruyorsunuz. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil