24 Ağustos 2013 Cumartesi

mini manken ve süs tabaklara arkalık


anneciğimi yoğun bakıma yatırdık artık...bir gün anneme hemşirelik etmek de varmış kaderde..eve geldiğim zamanlarda hobilerim yetişiyor imdadıma,her zaman söylüyorum ya bunlar terapi...dayanmak çok zor tabi ama Allah gücünü veriyor...

dikdörtgen şekilde iki kesilmiş köpüğü üstüste koyup yapıştırdım.model hamurundan yaptığım mankenin gövde kısmını çubuğa geçirip en uca inci geçirdim.hamurum biraz kurumuş pek düz olmadı yüzeyi ,mankene dantelden elbise giydirip kırmızı kuşak yaptım.köpükleri beyaz akrilik boyayla boyayıp peçete dekupaj yaptım.vernikledim..


 gördüğünüz tabak da şeffaf mika bir tabaktı.beyaza boyayıp pc den aldığım bayan resminin çıktısını  tabağa dekupaj yaptım.tabağı oturttuğum arkalığın yapımını bir sitede görmüştüm linki almamışım ne yazık ki..ben arkalığı kartondan yaptım.kartonu gördüğünüz biçimde kesip nota desenli kağıtla kapladım.
siteden gördüğüm arkalık

notalı kağıtla dekupajladığım kalın kartondan kendi yaptığım arkalık.
bakın;tabağı gayet rahat tutabiliyor bu tabak arkalığı...yalnız tabak tekrar belirteyim mika...

http://www.liveinternet.ru/users/4853216/post233474711/  burada çok daha güzel elbiselerle giydirilmiş mini mankenler var.benim elimden bu kadarı geldi..sevgiyle kalın...

36 yorum:

  1. Esracığım canım arkadaşım sabah sabah ağlattın bizi.. Annem de çook acil şifalar diliyor kardeşim..
    Metanetli ol.. Allahım annene de sabır şifa ihsan etsin.. Allah a emanet ol..

    YanıtlaSil
  2. Canim cok gecmis olsun Allah sifa versin insallah tez zamanda iyilesir,yaptiklarin hepsi birbirinden güzel ellerine saglik canim♥

    YanıtlaSil
  3. Canım benim anneni öyle görünce çok üzüldüm Rabbim tez zamanda şifasını verir inşallah.... benimde geçen yıl geçirdiğim kötü günlerde hobilerim olmasaydı herhalde kafayı yerdim, o zamanlar amigurumiyede yeni merak salmıştım deli gibi örüyodum ve gerçekten unutuyodum her zaman diyorum bu uğraşlar benim için terapi:))) inşallah sende bu kötü günlerini en yakın zamanda atlatırsın sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun annenize,sizi tebrik ediyorum.Çünkü ben böyle durumlarda hayattan,kendimden kopuyorum,hiçbirşey yapamıyorum,yaptıklarınız çok güzel olmuş,çok beğendim,ellerinize sağlık.Sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. CANIM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
    ANNE OLUNCA İŞLER ZOR TABİ
    HİÇ BİR ŞEYE BENZEMEZ
    RABBİM ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  6. allah şifalar versin,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Canım benim .
    İnşallah anneciğin en kısa zamanda iyi olup çıkar.
    Ama en azından annenin şu anda emin ellerde olduğunu biliyorsun...
    Bebek çok şirin olmuş.
    Allahtan böyle el becerilerin varda kafanı dağıtabiliyorsun.
    Tekrardan acil şifalar canım.
    Kocaman öpüyorum....

    YanıtlaSil
  8. Hobiler her durumda imdada yetişiyor, ellerinize sağlık
    Anneciğinize acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  9. allah sabır ve şifa versin....

    YanıtlaSil
  10. Canım allah annene acil şifalar versin. Yaptıkların çok güzel olmuş. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Allahım acil şifalar versin inşallah bir an önce sağlığına kavuşur anneniz ...

    YanıtlaSil
  12. Annen şanslı ki, böyle bir kızı var, hemşire olsa da, olmasa da hep yanında olacak olan bir kızı...Acısı, ağrısı sızısı olmasın inşallah, Allah sana da güç kuvvet versin...

    YanıtlaSil
  13. Oncelikle cok gecmis olsun Allah sifasini versin anneciginizin tez zamanda sagligina kavusur insallah. Yaptiklariniza bayildim guzel degerlendirmisiniz cok guzel olmuslar ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun. Umarım iyi haberlerini alırız annenin. Zor zamanlarda hobilerini bırakmaman ayrı bir güzellik bence. İnsanın sıkıntısını dökmesi lazım...

    YanıtlaSil
  16. Çok çok geçmiş olsun. Rabbim yardım etsin.

    YanıtlaSil
  17. Tüm dualar anneniz için. Geçmiş olsun ve dilerim kısa zamanda şifaya kavuşsun.

    Size de kolaylıklar diliyorum.

    Böyle zamanlarda iyi ki imdada yetişen hobiler var. Her ikisi de çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Canım annene acil şifalar diliyorum.Haklısın hobiler terapi oluyor.Yine harika işler yapmıoşsın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Annenize acil şifalar diliyorum. Evet, zordur bilmez miyim:(( Hobilerinizle kafanızı dağıtmanız iyi bir yöntem. Allah dayanma gücü ve cesaret versin. Anneciğiniz inşallah atlatır.

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık canım yaptıklarının hepsi çok hoş..
    anneciğine de Allah'tan acil şifalar dilerim canım.. Allah'ım tez zamanda gönlünü feraha çıkarsın..

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun:( nefes almak için tutkallara, kumaşlara, boyalara ihtiyacımız var, yaşasınlar!
    mika tabak kadınına bayıldım.ben de mi yapsam ki?

    YanıtlaSil
  22. ALLAH sabir versin.Harikasiniz,hepsi çok cici. iyi olur INSALLAH.görünce çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  23. Annenize acil şifalar dileyeyim önce, size de güç versin rabbim...
    Çok güzel olmuş bu tabak, bayıldım, deseni çok güzel seçmişsiniz ve çok şık bir şekilde de sergilemişsiniz, manken de, tabak da çok güzel, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  24. çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.ALLAH annelerimizi başımızdan eksik etmesin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Çok acil şifalar dilerim Esra hanım... inanın çok üzüldüm... rabbim sabır versin... Tüm Dualarım anneniz için...

    YanıtlaSil
  26. Bütün olumlu enerjilerimi sevgili anneciğine ve sana gönderiyorum.
    İşlerin çok farklı ve özel.Durmak yok hobilere devam:)

    YanıtlaSil
  27. Rabbim acil şifalar sana da güç kuvvet versin canım.. anneciğine dua edelim inşaAllah!

    YanıtlaSil
  28. Allah annenize acil şifalar versin dualarımız sizinle zaman en iyi ilaçtır her şey düzelecektir siz böyle güçlü olun. Rabbim annenizi size bağışlasın sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Geçmiş olsun anneniz için. Ellerinize sağlık ne güzel işler çıkarmışsınız ortaya .

    YanıtlaSil
  30. Çok geçmiş olsun, anneniz en kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.

    YanıtlaSil
  31. canımmm çok çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin inş anneciğine:((dualarımız sizinle ALLAHA emanet olun

    YanıtlaSil
  32. esracığım kaç gündür yoktum haberim olmadı.nasıl üzgünüm .ne yazayım.Allah sana sabır versin birtanem..

    YanıtlaSil
  33. kardeşim gözümün önüne geldi esra, aynı poz :( offff Allahım sana çok sabır versin, mekanı cennetin en güzel yeri olsun inşallah :(

    YanıtlaSil
  34. annenize şifalar dılıyorum allah acısını yasatmasın ben annemı 3 yıl önce ani kalp kriziyle kaybettim daha 45 yasındaydı bır an cok duygulandım allah sifalar versin anne acısını kımse yasamasınnnnnnnn

    YanıtlaSil