27 Ağustos 2013 Salı

canım annem...mekanın cennet olsun....

anneciğimi kaybettik...1,5 ay önce sadece mide bulantısı şikayetiyle doktora gidip karaciğer kanseri olduğunu öğrendiğimiz anneciğim artık yok.onu çok ama çok özleyeceğim.o kadar kısa sürede olup bitti ki hala şoktayım.tek tesellim aylarca yıllarca  acı çekmemiş olması..nur içinde yat annecim...mekanın cennet olsun...Allah rahmet eylesin.
bu zorlu süreçte beni duaları ve yorumlarıyla yalnız bırakmayan tüm blog arkadaşlarımdan Allah razı olsun...hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim derdime ortak oldunuz.sağolun....

80 yorum:

  1. canım başınız sağolsun allah rahmet eylesin allah sabır versin

    YanıtlaSil
  2. çok üzüldüm ne denilebilir ki, ölümün çalmadığı kapı yok..rabbim nur içinde yatırsın cennetinde buluştursun bizleri...Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  3. başınız sağ olsun allahım mekanını cennet etsin. ben de 25 gün önce kayınvalidemi kaybettim çok gençti daha.kanserdi her yerine sıçramıştı 4 yıl çekti.

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun mekanı cennet olsun nur içinde yatsın sizlere de Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  5. Ayyy, canım benim Allah rahmet eylesin çok şaşırdım sanki kısa bir süre yatıp iyileşir gibi gelmişti okurken :( Yattığı yerde rahat etsin toprağı bol olsun, Allah sevenlerine yakınlarına sabır versin...çok üzüldüm çok...

    YanıtlaSil
  6. Allah sabırlar versin, dayanma gücü versin. Çok zor :( Annenizin mekanı cennet olsun, rahat uyusun...

    YanıtlaSil
  7. Canım arkadaşım.Başın sağolsun.Mekanı cennet olsun,Allah sana sabırlar versin.Herkese senin gibi hayırlı evlatlar nasib etsin.Elinden geleni fazlasıyla yaptığına hepimiz şahidiz.Gel gör ki Allah'ın takdiri...

    YanıtlaSil
  8. :'( başınız sağolsun...mekanı cennet olsun,nur içinde yatsın,Allah sizlere sabır versin (amin)

    YanıtlaSil
  9. Ah be can..kumanda panelinde başlığı görünce bloga girip girmemekte tereddür ettim..
    Rabbim taksiratlarını affetsin..
    Başın sağ olsun bitanem..
    Ölümden gidenden ibret almamız ona göre yaşamamız dileğiyle,sabırlar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Sabırlar diliyor,üzüntünü olabildiğince paylaşıyorum...
    Anneannemi kaybettiğimizde annem şöyle demişti: 'İşte şimdi büyüdüm ben'
    Bir evlat annesini kaybedene dek çocuktur......
    Sevgiyle kal.....

    YanıtlaSil
  11. başın sağolsun , allah sabırlar versin mor menekşeler...

    YanıtlaSil
  12. Mekanı cennet olsun. Teselliye eş hiçbir söz olamaz. Allah rahmet eylesin, sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Çok üzüldüm, huzur içinde yatsın... Başınız sağolsun... :(

    YanıtlaSil
  14. Canım başın sağolsun Rabbim sabırlar versin. :(( Anneciğinin mekanı cennet olsun, Allah taksiratını affetsin.

    YanıtlaSil
  15. Mekanı cennet olsun allah rahmet eylesin başınız sağolsun :(

    YanıtlaSil
  16. :( Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Çok üzüldüm :(Sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  17. Esracığım, anneciğine allahtan rahmet sana da sabırlar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. canım benim çok üzüldüm. blog dünyasından ayrıyım kardeşimin evlilik telaşı yüzünden . çok üzüldüm.
    mekanı cennet olsun anneciğinin. Allah, sana güç, sabır, metanet versin.

    YanıtlaSil
  19. Canım başın sağolsun mekani cennet olsun nurlar içinde yatsın inşallah....

    YanıtlaSil
  20. başınız sağolsun mekanı cennet olsun


    YanıtlaSil
  21. başınız sağolsun, anne kaybı hiçbir şeye benzemiyor... :(

    YanıtlaSil
  22. Çok üzüldüm. Mekanı cennet olsun, Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  24. yaş kaç olursa annesini kaybeden biri için nasıl teselli cümleleri kurulur bilemiyorum inanın :(

    Allah sabırlar versin,mekanı cennet olsun!

    YanıtlaSil
  25. Sabır diliyorum. Çok üzgünüm. Allah (c.c.) rahmet eylesin. Nur içinde yatsın inşallah.
    Biz de 3 gün önce görümcemi kaybettik, akciğer kanserinden. Sevdiklerimizi sonsuzluğa uğurlamak zor ama tek tesellimiz ahirette birlikte olacak olmamız.

    YanıtlaSil
  26. Canım başın sağ olsun mekanı Cennet,komşuları melekler olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Başınız sağolsun.Ne diyeceğimi bilemiyorum.Dün geçmiş olsun mesajı yazmıştım bugün başsağlığı. Elbet alışılıcak yokluğuna allah sabrını veriyor ama hiç unutulmuyor. Bende 7 ay önce babamı kaybettim. Tekrar başınız sağolsun :((

    YanıtlaSil
  28. Allah mekanını Cennet etsin, Nur içinde uyusun :(

    YanıtlaSil
  29. Anneniz için çok üzüldüm,daha geçenlerde tatil resimlerinizi görmüştüm.Başınız sağolsun,Allah geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin,Sabırlar versin.Üzgünüm:((Sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Canım benim. Allah rahmet eylesin ...
    Mekanı cennet olsun.
    Allah sana da sabır versin.
    Ne güzel demişsin tek tesellim uzun süre acı çekmemiş olması.
    Bu senin hem sağlıkçı hemde mantıklı bir insan olmandan kaynaklanıyor.
    Kimleri tanımadımki keşke daha çok yaşasaydı da ben o na bakarım diyenleri....
    Canım bizler hep buradayız yanında olmak elini tutmak sarılam gibi olmaz ama nolursun sakın içine atma konuş bizimle. Ne kadar karamsar ne kadar saçma olursa olsun sakın içine atma canım benim.
    Allah sana güç kuvvet versin canım.
    Allaha emanet ol ....

    YanıtlaSil
  31. ekrana bakıp duruyorum ,imleç yanıp sönüyordu.ne yazacağımı bilemedim.şok oldum.ve çok üzüldüm.hangi sözüm cümlem seni teselli eder bilmiyorum ki.sabır versin sana yüce Rabbim mormenekşem.yazmışsın ya uzun süre çok acı çekmemesi tesellin olsun.
    mekanı cennet ,ruhu şad olsun.keşke derdine daha fazla ortak olup elden gelen bir şeyler yapabilsem.ama bol bol dua edeceğim hem sana hem anneciğine.çok öpüyorum seni esracığım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. canım başınız sağolsun. Rabbim size sabır nasip etsin. Anneciğinin mekanı cennet olsun Rabbim taksiratlarını affetsin inşallah.

    YanıtlaSil
  33. Canım başın sağ olsun.Mekanı cennet olsun.Çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
  34. Allah Rahmet eylesin
    Sizlere sabır versin
    Onada rahmetiyle muamele etsin
    Neler hissettiğini anlıyorum.

    YanıtlaSil
  35. Şok oldum şu an, ne kadar güzel tatil fotoğrafları paylaşmıştınız :( Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Bol bol sabır diliyorum

    YanıtlaSil
  36. Canim basin sag olsun Mekani cennet olsun Allah raymet eylesin Allah kalanlara da sabir versin..

    YanıtlaSil
  37. Başınız sağolsun. Anneciğinizin mekanı Cennet olsun..

    YanıtlaSil
  38. Canım Esra anneciğinin mekanı cennet olsun.Acını paylaşıyorum.Sabırlar diliyorum sana.Dua ile...

    YanıtlaSil
  39. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Size de sabır diliyorum

    YanıtlaSil
  40. Başınız sağolsun... Nur içinde yatsın Anneciginiz...Sizlerede sabırdiliyorum...

    YanıtlaSil
  41. Allah rahmet eylesin. İnşaallah size de sabır versin.

    YanıtlaSil
  42. Şoktayım. Gelir gelmez acı haberi gördüm. Allah rahmet eylesin canım, sana da sonsuz sabır versin. Acını yürekten paylaşıyorum. Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  43. Başınız sağolsun,Allah mekanını cennet etsin inşallah,tesellisi yok ama en azından uzun süre acı çekmemiş.

    YanıtlaSil
  44. Basınız sağolsun Allahım sabırlar versin inşallah... Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  45. Rahat uyusun, oradan, bulutların arkasından seni izleyip, hep gurur duyacak, Allah sana da sabır versin, Anneciğine de rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  46. mormenekşem...çok üzüldüm senin adına, asla senin hissettiğin acıyı hissedemem ama ben de annemi, babamı kaybettiğim için tahmin edebilirim, ateş düştüğü yeri yakar çünkü bilirim...:( kimse kimsenin acısını aynen çekemez ama yaşayan anlar:( ilk günlerin şoku geçince aylar, yıllar yıllar sonra bile her an yanımda gibi annem...6 yıl olmuş oysa..demem o ki hiçbir zaman eski sen olmayacaksın artık anne acısı hiçbir şeye benzemiyor:( Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, çok mutlu olsun öteki dünyada...sana da çok çok çok sabırlar diliyorum arkadaşım..:(
    acı çekmemiş olmasına da sevindim bu gerçekten çok önemli...
    sevgiler sabırlar:(

    YanıtlaSil
  47. Allah gani gani rahmet eylesin. Nurlar içinde yatsın, mekanı cennet olsun.

    Sizlere de sabır ve metanet dilerim.

    Başınız sağolsun, çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
  48. Başınsağolsun güzel arkadaşım Anneciğinin mekanı cennet olsun Allah sizlere sabırlar versin

    YanıtlaSil
  49. Başınız sağolsun..Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun..Allah sizede büyük sabır versin..

    YanıtlaSil
  50. yaaa mormenekşem ben, ben şoktayım şu an gözlerim dolu dolu yazıyorum bu satırları çok çok üzgünüm:((başın sağolsun canım ,ALLAH rahmet eylesin inş sabırlar diliyorum sana arkadaşım nurlar ışıklar içinde yatsın anneciğin inş:((

    YanıtlaSil
  51. Kuzummmm:((( sabırlar diliyorum mekanı cennet olsun inş.

    YanıtlaSil
  52. CANIM RABBİM CENNETİNDE KAVUŞTURSUN İNŞALLAH
    ÇOK ZOR NE DESEK BOŞ BİLİYORUM AMA,
    EN AZINDAN DUALARIMIZ SİZİNLE
    ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  53. Allah sabır versin ,başınız sağolsun arkadaşım.Çok büyük acı.Bizde bu kanser illetinde mücadele ettik iyi bilirim.

    YanıtlaSil
  54. Başın sağolsun çok üzgünüm Allah annenin mekanını cennet etsin sana sabır versin.

    YanıtlaSil
  55. Basiniz sagolsun,mekani cennet olsun.Sizede sabir ve dayanma gucu versin Allah.

    YanıtlaSil
  56. başın sağolsun canım benim mekanı cennet olsun inş ne söylenirki cok üzücü bi durum birde anne olunca acını anlıyorum canım

    YanıtlaSil
  57. Soyleyecek soz bulamiyorum, basiniz sagolsun, mekani cennet olsun..uzgunum:(

    YanıtlaSil
  58. Başın sağolsun arkadaşım,aynı acıyı çok yakın zamanda yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum.Acısı hafifliyor belki ama özlem hiç dinmiyor Allah'tan sabırlar diliyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  59. Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun sizlerede sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşım başın sağolsun böyle bir durumda söyleyecek bir söz bulamıyorum mekani cennet olsun.

    YanıtlaSil
  61. başın sağolsun arkadaşım .. çok üzüldüm..Allah sabırlar versin.Mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  62. Kelimeler kifayetsiz... Keşke elimde olsa da acını paylaşabilsem... :(

    YanıtlaSil
  63. başın sağolsun canım mekanı cennet olsun inşallah sanada rabbim sabır versin

    YanıtlaSil
  64. anneciğinin mekanı cennet olsun canım, siz geride kalanlarında başı sağolsun, okuyunca şok oldum, Yarabbim sabırlar versin..

    YanıtlaSil
  65. Başın sağolsun:((( Ne denirki sana sabır dilemekten başka.....

    YanıtlaSil
  66. başınız sağolsun, allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  67. Başınız sağolsun. Rabbim mekanını cennet eylesin.size sonsuz sabır diliyorum.çok üzüldüm inanın. Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  68. tek tesellim aylarca yıllarca acı çekmemiş olması... diye yazmışsınya çok haklısın canım.neredeyse yıllar geçti blogla adam gibi ilgilenmeyeli,geldimde gördüğüm haber içimi burktu arkadaşım :( yüce rabbim cennette kavuşmayı nasip etsin nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  69. Tesadüfen ulaştım blogunuza ve çok üzüldüm. Başınız sağ olsun. Allah sabır, güç, kuvvet versin dayanmak için. Bende babamı 7 Ağustos ramazan bayramı arefe günü kaybettim. Haziran ayı sonuna kadar yinede fena değildi. Önce felç sonra bir toparlanma süreci derken en son hastaneden çıkamadık. Kalp yetmezliğine, böbrek yetmezliği eklenince kaybettik babamı. Bende yaşlı ve hasta olmasına rağmen şoktayım. İnanamıyorum. Onun olmadığı bir dünyada yaşadığımı algılayamıyorum hala. Sanki hala evinde, annemin yanında sanki akşam gelecekmiş gibi. Çok acı. Allah sabırlar versin.
    www.calisananneolmak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  70. sözlerin kelimelerin tükendiği anlar işte..
    rabbim sizlere sabır versin ...

    YanıtlaSil
  71. mormenekşem merhaba.nasılsın diye merak ettim.umarım daha iyisindir.lütfen kendine dikkat et.sevgiler..

    YanıtlaSil
  72. Blogları dolaşırken karşılaştım sizinle ...Öncelikle başınız sağolsun.Kendi annemdede bunu yaşamamdan dolayı çok etkilendim postunuzdan. Annemi de benzer şekilde kaybettim hızlı ve birden ama hayat devam ediyor.Allah sabır versin annenizde nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  73. sabirlar diliyorum canim mekani cennet olsun allah rahmet eylesin
    nurlar icinde yatsin insallah.

    YanıtlaSil
  74. Başınız sağolsun
    Annenize Tanrıdan rahmet sizlere de sabır dilerim

    YanıtlaSil
  75. mekanı cennet olsun biz sadece derdi ile başedemiyoruz sen bu hazin son ile nasıl başediyorsun bilmiyorum :(( allah sabır versin....

    YanıtlaSil
  76. Canım şimdi gördüm. Rabbim mekanını cennet eylesin. Başın sağ olsun. İnan öyle şaşırdım ki anlatamam. Blogunda ne var ne yok diye uğramıştım ama bu yazıyı görünce gerçekten çok şaşırdım. Allah sabır versin. :(

    YanıtlaSil
  77. Başınız sağolsun Allah sabır versin.. Mekanı cennet olsun inşaAllah..

    YanıtlaSil
  78. başınız sağolsun Allah sabır kuvvet versin

    YanıtlaSil
  79. ahhh kuzummm
    mekanı cennet olsun inşallahhhh
    çok çok üzüldümmm :((((

    YanıtlaSil