31 Temmuz 2013 Çarşamba

vintage foto ve vintage dekor


 pc den çıktısını aldığım vintage tarz resmin üzerine yine çıktısını aldığım fotoğrafımı dekupajladım.zeminde de karton kullandım...
kenar kısımlarını istediğim şekilde süsledim...
sizler de isterseniz resimlerinizi vintage tarz yapabilirsiniz bu şekilde..
siyah ferforje mumluğumu beyaza boyadım ve paris yazılı dekupaj kağıdı kullanarak süsledim vernikledim...

vintage dekor gezelim mi biraz da...



pembiş çerçeveye bayıldım...


Assiettes anciennes Longwy Mignon



Pelotes de laine posée sur un vieux radiateur en fonte

49.96 KB
aynaları ne güzel asmışlar...
214,30 KB


bu köşe sade ve şık...

bu köşe de öyle....






link
 


sevgiyle kalın....

25 yorum:

  1. Çerçeveni çok beğendim canım. Zerafetine diyecek yok. Bir kere içine sen girmişsin:)O alttakilerden de pembe güllü olan 4. resmin içindekileri olduğu gibi bana gönderir misin? Pek hoşmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göndereyim canım al hangini istersen senin olsun ne demek.sevgiler

      Sil
  2. Canım mumluğu beyaza boyayarak çok güzel bir sonuç elde etmişsin.Vintage resim de çok güzel fikir.ellerine sağlık.dekorasyon harikası görseller paylaşmışsın.Çok mersi:)
    Anneciğin nasıl canım.Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın feyzacım böylesi daha güzel oldu..anneciğim iyi değil cnım şimdilik kendini gezdirebiliyor zor da olsa.ama gidişat kötü hergün ağlıyorum gözlerim şişi hiç inmiyor elim kolu bağlı kaldı canım.Amin feyzacım amin cnm

      Sil
  3. ah canım çok çok teşekkürler.hangi resmi istersen burdan al arkadasım.gönder dediğin hangi resim anlamadım.hangini istiyorsan gönderirim ne demek.hepsi daha güzelleri senin olsun sağolasın

    YanıtlaSil
  4. tu tarz dekorasyonu ve aksesuarları çok seviyorum..
    kesinlikle insanın ruhunu dinlendiriyor..
    mumluğun beyaz halineyse bayıldım..
    benimde var perforje mumluklarım boyasam mı ne:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet idilcim ben de çok seviyorum bu tarz moda olmadan önce dergilere falan bakar objeleri bulmaya yapmaya çalışırdım şimdi kolay bulabiliyoruz ..çok sağol

      Sil
  5. Vintage olan herşeye bayılıyorum Esracığım yaptığım çerçeve mükemmel olmuş.. ben de siyah beyaz vintage yapmaya çalışmıştım senin kitap ayracına bakarak malesef çok başarısız oldum şimdi tekrar deneyeceğim ama..:))
    Ellerine sağlık diliyorum arkadaşım..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç kere ben de başarısız oluyorum bilsen neler attım olmadı deyip.ama yılmak yok yani canımsın çok sağol.çok selamlar

      Sil
  6. :))) evde herşeyi beyaza boyamak geldi içimden:))))
    çok ferah görüntüler. bizler boğulduk kahvelere koyu tonlara :)atamayınca üstlerine beyaz örtüler seriyorum ben de:))

    ferforjene bayıldım nefis olmuş ellerine sağlık.
    fotoğrafını albüm kapağı da yapabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuttuğumu beyaza boyuyorum canım ben de .aa.doğru diyosun albüm kapağı hoş fikir.çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  7. Muhtesem olmus bayildim ellerine yüregine saglik fotolar harika♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol arkadasım selam ve sevgiler

      Sil
  8. harika fotolar canım.resminide çok beğendim.ellerine emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadasım.selamlar sevgiler

      Sil
  9. ellerine sağlık çok güzel yapmışsınız çok yaratıcı olmuş yoğun işlerinizden vakit ayırabilmenizi taktir ediyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım hobilerime vakit bulmaya çalışıyorum Allaha şükür bunlar var..tüm yorgunluğumu alıyorlar ...

      Sil
  10. Görseller çok güzel,çerçevede çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş !!!Çok güzel fikir :)ellerine sağlık
    bayılırım vintage havası taşıyan eşyalara.
    Sevgiler Güzel Hemşire :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma hastasıyım bu vintagenin.o zamanı anlatan filmleri hep seyrederdim hala da öyle..resimlerini biriktirirdim şimdi moda...sevgiler güzel arkadasım

      Sil
  12. insan bu dekorları görünce kendi evinden bıkıyor yani, hepsi birbirinden şık, fotoda hoş olmuş canım..
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  13. canım çok haklısın..teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Vintage fincanlara dayanamıyorum, muhteşem oluyorlar!

    YanıtlaSil
  15. Çerçeve çok güzel olmuş ama ben mumluğa bittim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil