2 Temmuz 2013 Salı

şişeye mavi güller ..ve mavi takıntım...


peçete dekupaj olayını çok seviyorum.bu kez şişeye uyguladım.beyaza boyadığım şişeyi peçeteledim.hamurdan gül ve yaprak yapıp yapıştırdım.vernikledim.


cam şekerlik de az biraz nasibini aldı boyama
ve peçete dekupajdan...

maviyi çok seviyorum..beyazla çok yakışıyor...
 mavi ojeye maviş yüzük iyi gider mi gider...
 nöbette yorgun olsa da ağlayan ayaklar ;mavi formaların altında maviş çiçekler açar çoraplar..

maviş küpeler olmadan olur mu olmazzzz.....

veee bir de şablonum..daha ne olsun herşey mavi...sizlerin de hergünü ışıl ışıl masmavi olsun...

51 yorum:

  1. Şişene bayıldım. Çok güzel olmuş Yetenekli arkadaşım benim :)
    Ama ne yalan söylüm en çok çoraplarını beğendim. O nasıl bir güzellik.
    Ah insanın güzel olması böyle bişi olsa gerek . Ne yapsa ne giyse yakışıyor.
    Maşallah sana :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.ay o çoraplara ben de bayıldım feriha diye çok şeker bir arkadaş var onun hediyesi sağolsun.görünce aaaa diye bir çığlık atmıştım sevincimden..çok çok sağol.sevgiler

      Sil
  2. Yalnızca maşallah demek istiyorum.. Her zaman gülen güzel yüzünüzle gerçekten pozitif bir enerji kaynağınız.
    Blog temanız son derece süper.. Kedişli olur da kötü olur mu hiç:))
    Dekupaj şişe ve şekerlik gerçekten çok çok güzeller.. Bir türlü peçete dekupajını yapamıyorum çok ince titiz bir iş..
    Çoraplar da çok cici..
    Vallahi ne yapsanız yakışır size maşallah diyorum..
    İyi nöbetler diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi dimi ama kedişli olması yeter ,çok çok teşekkür ediyorum ..kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum

      Sil
    2. canım bide fırçan azıcık sert olacak peçete olayında.fırçayı önce ıslatıyorum sonra dekupaj tutkalından alıyorum o zaman kolay olur bi de böyle dene denemediysen bu şekil.

      Sil
  3. ayy allah nöbetlerde yardımcın olsun
    becerinede hayranım
    beyaza maviyi bede çok yakıştırırım
    dekobaj yapmayı bende çok seviyorum ama beyaza boyamada çok zorlanıyorum
    siz sprey vernikmi kullamıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadasım..zira çok yardımına ihtiyacım oluyor gerçekten.ben beyaz boya marshallın iç cephe boyası akrilikli olanı kullanıyorum çok memnunum cnm.bazı objeleri birkaç kat boyamak gerekiyor tabi bazen

      Sil
  4. Tek kelime SÜPER diyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol arkadasım.sana da sevgiler

      Sil
  5. Kuşum maviseverler listesine beni de hemmen kaydediver! :)
    Bende çok çok severim,son iki yıldır evimin duvarları pastel lila ama sanırım bir sonraki renk mavi mavi mavi olacaktır şimdiden sabirsizlaniyorum..kareler çok hoş şablonun bu hali de hoş eh tabi ki sen de hoşsun arkadaşım kolaylıklar diliyorum sana can.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaydettim gitti...evin duvarları da dingin mavi diye geçiyor ondan boyalı..çok çok teşekkürler arkadasım.Amin..maviye devammmmmmmm....

      Sil
    2. kESİNLİKLE :)
      gÜZEL VE UMUT VERİCİ İÇ AÇICI OLMASA MAVİYE BOYAR MIYDI GÖKLERİ YARADAN :)

      Sil
  6. çok haklısın Allahıma çok şükürler olsun...

    YanıtlaSil
  7. Gözüm gönlüm açıldı şu sıcak yaz günü :) yüzük oje mükemmel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemcim teşekkürler cnm ojeyi ben de çok tuttum yani

      Sil
  8. şişe ve şekerlik çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra cım çok sağol beğenmene sevindim sevgiler

      Sil
  9. Şişen ve şekerliğin çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Maviyi bende çok severim.Güzel bir his uyandırıyor insanın ruhunda.Güzel dileklerin için teşekkürler.Birmukabele:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Çoraplara bayıldım arkadaşım, çok ciciler. Ben de hastanede eczacıyım. Ama 6 aydır genel sekreterlikte geçici görevliyim. Tek çekilir tarafı nöbet-icap olmaması, yoksa çekilir dert değil:) Bizde eczacı da personel de çok az olunca, üstelik Afyon'un da uzun zamandır teminci hastanesi olunca işler yoğun. Nöbete kalacak, hadi nöbete kalsak ertesi günki izin yüzünden çalıştıracak kimse olmayınca aylık 1 hafta ile 10 gün arasında icap tutuyorduk. İnanır mısın bir hafta sonu, cuma eve geldikten sonra tam 7 kere icaba gitmişliğim var. Gerçi icap konusundaki en büyük rekorum, SSK zamanında, yine bir cuma gününe ait: Akşam saat 17.30 dan gece 24.00 a kadar tam 5 defa hastaneye gidip geldim:( En fenası da SSK'lar Sağlık Bakanlığına devredilmeden önceki bir kaç seneye ait hatıralar: Mesela; eczane personelimiz Acilde nöbet tutardı, ertesi gün izin kullandırılmaz, 36 saate kadar çalıştırılır, bir de bunun parası verilmezdi. Amaaan, dışardan bakılınca hastanede çalışıyoruz, rahat rahat:) İyi nöbetler diyeyim, ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmam mı arkadasım işimizhiç de dışardan bakıldığı gibi değil haklısın.yıpranma payımız olması gerek ama kimin umrunda.
      bir sürü hobiyle uğraşıyorum terapi niyetine ve bunlarla uğraşırken uykumdan çalıyorum zaman yok ama bu kadar yorgunluk ve stresle ancak hobilerimle başa çıkıyorum.olsun cnm ne yapalım bir mesleğimiz var çok şükür diyoruz...
      sana da kolaylıklar diliyor çok teşekkür ediyorum

      Sil
  11. canım benim mormenekşem sen senn harikasın yaa:))bayıldımm herşey o kadar güzel olmuşki şişe ve şekerlik hele o çoraplar beni benden aldı:))
    bende bayılıyorum maviye veee hatta bugün mavi mavii bir işe başlıcam yakında paylaşırım:))sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel sen de öyle:)

    YanıtlaSil
  13. ama çok şık olmuş bu mavi güller.bayıldım canım.ellerine sağlık maviş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol feyzacım kucak dolusu sevgiler cnm

      Sil
  14. Oooooh mavi mavi. Ne güzel. Şişe de şekerlik de çok güzeller. Mavi huzur veriyor sanki değil mi? Bu arada mavi çoraplar bir harika. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol yeldacım.çorap deyince gülme geliyor bana o kadar sevimliler ki baktıkça gülüyorum şirinliklerine

      Sil
  15. şişeler tam anlamıyla harika..
    hiç denemedim ama beni bile heveslendirdin..
    galiba dekupajıda deneyeceğim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idilcim dene cnm hem stres attırıyor bu iş çok güzel.sevgiler

      Sil
  16. canım maviyi bende çok severim hepside bir ayrı güzel ama ben en çok çorabına bittim çok güzel:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hııı çorap hi hi hi...ben de çok sevdim.feriha bunu bana iyi ki almış.yoğun bakımdan arkadasım kendisi.

      Sil
  17. SANA KIRMIZI ÇOK YAKIŞIYOR YERİNİ MAVİ YAKIŞIYOR ALDI CANIM FENADA OLMADI

    YanıtlaSil
  18. çok sevdim mavi fonu ve de çorapları :)

    YanıtlaSil
  19. harikasın çok güzel olmuşlar ellerine sağlık bende şu elimdeki işleri bir bitirebilsem boyama işlerine başlayacam inşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eldeki işler hiç bitmiyor ki cnm en azından benimkiler öyle.bitse başkası bekliyor sırada.hele sıcaklardan mayıştım iyice.

      Sil
  20. ayyy bu şişe harika olmuş
    her dekupaj tutkalıyla oluyor mu
    yoksa ayrıca peçete dekupaj tutkalı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer peçeteyle dekupaj yapacaksan peçete dekupaj tutkalı olacak cnm,resimle yapacaksan sadece dekupaj tutkalı.yani ayrıca peçete dekupaj tutkalı var.teşekkür ederim sevgiler

      Sil
    2. hımmm normal dekupaj tutkalıyla peçete yapılamıyor anladığım kadarı ile
      zaten dekupaj tutkalını zor bulmuştum, şimdi peçete olanını nasıl bulucam bilmiyorum :)

      Sil
  21. Maviyi bende çok severim Ellerine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  22. hep böyle güzel şeyler yapıyorsun. maviş maviş içimi açtın valla canım :) tema da süper olmuş, puantye olsun nasıl olursa olsun :)

    öpüyorum canım..

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. bende çok severim maviyi, çok yakışmış özelliklede ayaklar ve çoraplar dizesi süper olmuş canım, mavili günler...

    YanıtlaSil
  24. anneciğine çok geçmişler olsun canımacil şifalar dilerim....
    Mavi benim de en sevdiğim rektir yeni cicilerini güle güle kullan şablonun çok güzel ,iyi okumalar dilerim ama en çok çoraplarını beğendim sanırım penti den aldın ...

    YanıtlaSil
  25. Ben bugün ahşap boyamaya başladım peçeteler aldım rengarenk büyük bir hevesle bir de tutkal ama bana kimse peçete için ayrı bi tutkal olduğundan bahsetmedi alırken hevesle geldim kutumu boyadım kuruttum dekupaja başladım ve peçete paramparça oldu o kadar özen göstermeme rağmen :) bu yazıdan sonra tutkalın üzerini okudum ve kendime güldüm :)size iyi ki rastladım takibe alıyorumm hemen :) bende beklerim henüz yeniyim artık zamanla bir şeyler yapacağım:) http://bitteraskina.blogspot.com/ iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm aslında satıcının madem peçete aldın tutkal verirken sorması gerekirdi peçete tutkalı mı diye.pçete dekupaj yazılarımda bu peçete tutkalından bahsetmiştim. karışmasın diğer tutkalla ama neyse bu durum ilk senin başına gelmedi tabi ilk başlarken karışıyor malesef.neyse bundan sonraki çalışmalarında bir sorun olmaz inşallah.fırçan azıcık sert olacak.önce azıcık ıslatıp sonra tutkaldan alıp peçeteyi zemine ortasından kenarlara doğru yapıştıracaksın.kolay gelsin sevgiler cnm

      Sil
  26. evet bugün tekrar gideceğim aldığım yere hesap sormak için teşekkürler önerinizi dikkate alacağımm :)

    YanıtlaSil
  27. Harika olmuş Ellerinize saglık

    YanıtlaSil