16 Temmuz 2013 Salı

peynirli açma ve ...hoş fikirler ...


tarif diğer açmalarımla aynı.bu kez peynir kullandım tek fark bu.
tarif için...http://mormenekselerr.blogspot.com/search/label/hamur%20i%C5%9Fleri


tıktık 
DSC_0145DSC_0142
bu sitedeki kıyafetlere bittim... tıktık


 (525x700, 143Kb)
bayıldım bu fikre...tıktık

pet şişelerden yapımı burada


yapay şömine fikri harika ,en kısa zamanda bundan yapmam gerek ,ama ben biraz değişiklik katarım.....nasıl yapılmış link .
Heirloom Newsboy Hat


burada tıktık .
Gelin Beni Shrug Take Out
çokşık olmuş... daha fazlası için tıktık .
Bizim küçük için * Genel Bakış * mobilya
harika... burada .
 (461x500, 74Kb)
tıktık .

tıktık .


холодильник_роспись00 (630x499, 208Kb)
tıktık .

22 yorum:

  1. Poğaça maşallah enfes görünüyor..:))
    Maharetlisin maşallah güzel arkadaşım..:))
    Fikirler olayı son derece süper en çok kedilere duvara yapılmış basamaklara bayıldım..:))
    İlerde eve birkaç kedi daha aldığım zaman bunu kesinlikle düşünüyorum..
    Aman bu kedi fikrini anneme söyleme ama..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  2. çok sağol ,o basamaklara ben de bayıldım...olur anneciğine sadece selam söylüyorum o zaman...

    YanıtlaSil
  3. Açma nefis gözüküyor,fikirler harika teşekkürler.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. açma çok iştah açıcı canım fikirlere de bayıldım sevgiyle kal kocaman öpüldün

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten iyiymiş... Priz,soğanlar, şapka, rustikte çerçeveler... Yaratıcılıkta sınır yok. Bu arada açma da çayın yanına ne gider ama:)Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Arkadasim tum fikirlerin onerilerin bayildigin ve bayilttiklar sahane :)
    Ve yine soylemeden gecemeyecegin blogunun mavi hali icime huzur veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadsım.mavi halini ben de çok sevdim..

      Sil
  7. Paylaşımlarının hepsi çok güzel.Fakat dantelli şapkaya bayıldım.Teşekkürler.Tekrar görüşmek umuduyla .

    YanıtlaSil
  8. ben teşekkür ederim arkadasım selamlar

    YanıtlaSil
  9. açmana süs terliğine kola kabında soğan fikrine ve duvara az hasarla yerleştirilen panolara bayıldım, eline sağlık arkadaşım paylaşım için.. bu arada annenin durumu nasıl oldu canım, pek uğrayamadım son günlerde, sağlık versin yarabbim bir an önce.. mutlu günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.Allahtan umut kesilmez dedi doktorlar yapcak hiçbişey yok Allah kimseyi çaresiz bırakmasın çok zor arkadasım.sağol AMİN

      Sil
  10. priz bere ve buzdolaplarına bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. açma enfes fikirler şahane görünüyor mormenekşem!

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller bayıldım :) sevgiler..

    YanıtlaSil