26 Temmuz 2013 Cuma

okuyorum,örüyorum,boyuyorum...

evet hepsini birden yapmaya çalışıyorum,delirdim heralde :)
 motifler biriktiler biraz eklemeye başladım,diyordum ya köşe yastığı düşünüyorum diye...devam ediyorum anlayacağınız...
bu arada sevgili http://kediminhobidefteri.blogspot.com/ can dostumun gönderdiği gecenin çobanlarını okumaya başlıyorum nihayet...onu burdan çok çok öpüyorum....diğerleri de ihanet,umut dolu bir kalp,melekler ve şeytanlar adlı kitaplar..okunmayı bekliyorlar şimdilik.

bu da beyaz boyadığım vintage çerçeve.. güllü dekupaj kağıdı kullandım..vernikledim.

sevgiyle kalın can dostlarım....

40 yorum:

  1. Ne denir bilemedim...Yoğun bakımda bu kadar yoğun çalış,Allah bilir yoğun bir nöbet çizelgen de vardır,sonra da yoğun bir şekilde hobilen...Bu ne yoğunluk:))Kahvesiz olmaz tabi arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara raporluydum yeni bitti haklısın canım kahvesiz olmaz

      Sil
    2. Sevgili cafemola, menekşem alışmış yoğunluğa güzelciğim,işi yoğun; hobileri de öyle:)
      Menekşem, en iyisini yapıyorsun, delilik buysa canıma minnet; ben de delirmek istiyorum.Ellerin dert görmesin.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel canım. Bende öyleyim yaptımmı hepsini birden yapmaya çalışırım :)
    Oku bakalım sen nasıl bulacaksın Özlemin yolladığı kitabı canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülaycım ancak başlıyorum bakalım.sevgiler

      Sil
  3. Yaptıklarının hepsi de çok güzel,bundan daha güzel bir şey yok:))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlarla uğraştıkça kendime geliyorum galiba...sevgiler

      Sil
  4. teşekkürler haklısın canm sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ee çalışkan kadının hali bir başka olur :) seni tebrik ederim iş, elişi kitap ve boyama hepsini bir arada yürütmek gerçektende emek ister...
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar canım hobikoliklik böyle bişey işte ne diyim cnm sevgiler

      Sil
  6. ne güzel işte herşeyden biraz biraz :) tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama...sıkılmadan hepsi birden bitsinler

      Sil
  7. oh ohh maşallah..
    işleyen demir ışıldar canım..
    aynen devam..
    çerçece çok güzel olmuş bu arada..

    YanıtlaSil
  8. Menekşem, ben alıştım canım senin 'Yoğun' olmana.Allah seni böyle yaratmış, gurur duy bence.
    Delilik buysa, ben de delirmek istiyorum.Örgüleri gördüm hafiften delirdim zaten :)Diyorum ya, kış gelse de örgü örsek şöyle ağız tadıyla hahaha!Burada bir sıcak var ki, etamin bile ıslanıyor bacım ellerin terinden:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım galiba ben de benim yoğun olmama alıştım ki bu durumdayım boş kalcam diye aklım çıkıyor yani..sevgiler

      Sil
  9. Hem çalışıp hem de bunca işe iyi vakit buluyorsun tebrikler valla
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buluyorum valla canım nasıl beceriyosam artık

      Sil
  10. Ellerinize sağlık çerçeve çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Canım harikasın.Ellerine sağlık.insan boş durmak istemiyor demi?çerçeveye bayıldım.ellerine sağlık.Yastığı da bekliyoruz canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canm istemiyor vallahi düşün düşün olmuyor yani..seviler arkadasım

      Sil
  12. ohh canım boşver içinden ne geliyorsa onu yap:))köşe yastığın cıvıl cıvıl olucak belli, çerçeveye zaten diyecek söz bulamıyorum şahane duruyor, kitaplarda eminim çok güzeldir okudukça bizlerlede paylaş emi fikirlerini merak ediyorum:))sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım nasıl olcak eklemedeyiz şimdilik.pek yorum yapamam ama paylaşmaya çalışcam suzancım

      Sil
  13. Tam enerji dopingi :)) yaptiklarin kendine moral olmus stres atmisindir bunlarla insan mutlu oluyor dimi♥ ellerine saglik diyorum ikiside birbirinden güzel kitaplara gelince hepsi güzel kitap okumayi bende cok severim sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  14. zaten bunları yapmazsam nasıl stres atarım bilmiyorum.sağol canm sevgiler

    YanıtlaSil
  15. en güzeli yapıyorsun mormenekşem ve bak nasıl güzellikler çıkıyor ortaya.örgü bitince çok güzel olacak belli şimdiden.çerçeve ise tam vintage olmuş.ellerine sağlık.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanaycım çok sağol canım.haklısın arkadasım sevgiler

      Sil
  16. iyi yetişiyorsun Esra'cım maşallah :) canın sıkılmaz en azından, birinden sıkılsan diğerine :)

    sevgiler canım


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetişmesem ne olacak beklerler semracım ...ama ne yapayım boş olmuyor.doğru diyosun cnm sevgiler

      Sil
  17. azicikta bana yolla canim enerjinden ma2allah allah nazardan 2akla2in ellerine 2aglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerelerdesin sehercim ya..merak ediyordun valla.yollayım hayatım sen iste...

      Sil
  18. Her biride ayrı keyifli işler :)

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  19. Oh, mis gibi. Hepsi bir yerde:) Eline, gönlüne, aklına sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Esra Hanım ,annenizin hasta olduğunu öğrendim.Annenize acil şifalar diliyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. çok sağol arkadasım.sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel bir oyalanma yöntemi.
    Çerçeven çok hoş olmuş,eminim yastık bitince köşede yerini alacak.
    ellerin dert görmesin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler haklısın bunlar da olmasa ...oyalanıyorum dedğin gibi...

      Sil