3 Temmuz 2013 Çarşamba

neler yapıyorum ..okuyorum...alıyorum...ama dertliyim...

nihayet okumaya başladım..http://kediminhobidefteri.blogspot.com/ güzel insan;çok güzel kitaplar tavsiye ediyor  yorumlarını da yaptığı için çok faydalı oluyor.gecenin çobanlarını seçtim okumak için bu güzel arkadasımın blogundan elimdeki kitaptan sonra inşallah...
bu kitap nicedir duruyordu hediyeydi bana ve sınavlardan fırsat bulamamıştım okumaya.2 gün oldu başladım..güzel gidiyor şimdilik.aşk romanı ama farklı değişen hayatların da anlatıldığı bir kitap.bakalım bitince paylaşırım fikirlerimi...

bu arada alışverişten de geri kalamıyoruz annemle...
bu terliklerle çok rahat ettim.maalesef çok sorunlu ayaklarım var.ince ...denediğim herşey bol geliyor.yani şöyle ayağımı sarıp sarmalamıyor hep bol üst kısımları.ilk kez parmak arası ayağımın üst bölümünü saran  bol gelmeyen bir model buldum rahat olarak.ne çektim ben bu ayaklarımdan ya..eee..bunu güle güle giyim ben o zaman...

annemin tahlilleri vardı karaciğer büyümesi olduğu için kontroldeyiz ama durum ciddi olduğundan moraller bozuk...tetkikler için gidince alışveriş de yaptık, alışveriş biraz terapi ne de olsa.tutturdu hep koyu şeyler alıyorsun şöyle cıvıl cıvıl olsun diye bu elbiseyi beğendi.aldım kıramadım.hıh dedi şöyle,git renkli ojelerini de sür..e tamam ne yapalım...mutlu oldu...elbise de üstümde güzel durdu önce çok renkli gelse de ...güzel olmasa da giyerdim ben bunu zaten yeter ki anneciğimin yüzü gülsün...güldü de..

biliyor musunuz aslında şu an öyle dertler içindeyim ki...yine yüzüm gülüyor ve nasıl gülüyor bilemiyorum...5 yıla yakındır aşkım dediğim insan bırakıp gitti 3 gün önce,koynumda yılan beslemişim,annemin karaciğer olayında kanserden şüpheleniliyor şu an.üstelik hiçbir akrabam yok annemden başka hayatta. Allah beterinden saklasın derdini veren rabbim çaresini de verecektir mutlaka...

bakın !ben dertlerle alay etmek için yaratılmışım.
http://kediminhobidefteri.blogspot.com/ can arkadasım özellikle sen bak diyorum hani hep diyorsun ya bana ne güler yüzlü ne pozitifsin diye...ne gelirse Allahtan deyip teselli bulacağıma ve senin sevdiğin gibi hep böyle kalacağıma -inşallah diyerek tabiii- söz veriyorum.....hem kendime...hem sevenlerime...
hadi ben nöbete gidiyorum şimdi kalın sağlıcakla...

39 yorum:

  1. CANIM GÜLEN YÜZÜN SOLMASIN İNŞALLAH
    ANNECİĞİNE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM
    ANNEN HAKLI GENÇKEN GENÇLİĞİNİZİN TADINI ÇIKARIN CIVILCIVIL GİYİNİN
    ARKADAŞINDA DOĞRU SÖYLEMİŞ
    NE GELİRSE KULUNA ALLAHTAN GELİR
    SABREDELİM GÖNÜL ELDEN NE GELİR
    HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol iyi dileklerin için..haklısın ne diyelim hayırlısı

      Sil
  2. Umarım her şey yoluna girer, pozitif düşünce ile üstesinden gelirsin inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım esracım.zorlu bir yol ama başarıcaz inşallah

      Sil
  3. Ah canım benim ne desem bilemedim . Ama sen o kadar güzel demişsinki.
    Annene acil şifalar canım. İnşallah Allah yardımcınız olsun.İnşallah sonuçlar düşündüğün şekilde çıkmaz ...
    Gidene de ne diyeyim. Demekki senin için hayırlı bir insan değilmişki çekip gitmiş. Böyle durumlarda çok konuşmakdan da hoşlanmam . Çünkü ister istemez yıpratıyor.
    Ah canım kimsen olmaz olurmu bak burada bir çok arkadaşın var. Her zaman buradayız. Keşke yakın olsak da daha güzel teseliler versek.
    Güler yüzlü olmaya gelince canım Özlemimde hep güler yüzlühep düşüncelidir. bende ne kadar sıkıntılı da olsam hep gülerim. Hatta çoğu zaman ağlanacak halimize güleriz.
    Ama olsun çok şükür bu halimize en azından hep olumlu ve pozitifiz.
    Canım hep böyle gül.
    Allah sevdiği kullarına hep dert gam tasa verirmiş . Demekki sen çok sevgili bir kulsun ki hala şikayet etmiyorsun.
    Tamam çok konuştum artık susuyorum. Konuşmak istersen hep buradayım. Bir mail kadar yakındayım.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen sözlerin bittiği anlar vardır ne desek bilemeyiz.Amin..iyi ki sizler ve hastanedeki arkadaslarım var bana destek.eşim beni en zor anımda bırakıp gitti beni üzen bu ama ne diyim.uzakta da olsak bu güzel yorumunla bana moral verdin bazen mesafelerin hiç önemi kalmıyor bak ne güzel dertleşebiliyoruz.paylaşabiliyoruz iyi kötü herşeyimizi.bu blog aynı zamanda benim günlüğüm gibi...içimi de döktüğüm.sana çok çok ama çok teşekkür ederim iyi ki varsınız hepiniz.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sana da kucak dolusu sevgiler arkadasım

      Sil
  5. geçmiş olsun, tatsız günler geçiriyorsun anladığım kadarıyla. Annene üzülürken hiç olmamış öbürü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma arkadasım ...başa gelen çekiliyor.üstesinden geleceğiz inşallah

      Sil
  6. Şimdi yazını ağlayarak okudum güzel arkadaşım..
    Allaha dua edeceğim bu gece Dert veren Allahım dermanını da verecektir annene. Allah çok büyük mutlaka şifasını gönderecektir. Dua edelim şu mübarek günlerde..
    Gidene hiç üzülme sakın.. Kurtulduğuna say.. Demek ki seni hak etmiyormuş güle güle gitsin..
    Vicdansızmış demek ki. Amaann hahhaaayt de vallahi.. Hiç üzülme inan sen gülümsemeye devam et.. Şöyle eski bir şarkı var benim her zaman prensibim olmuştur
    Giden gitsin sen şarkılar söyle içinden boşver...
    Sertap Erener in çook çok eski bir şarkısı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun cnm Amin.haklısın demek ki öyleymiş.vicdansızmış..
      zaten şu an tek düşüncem annem o iyi olsun yeter bana..önümüzde zorlu bir yol var aşacağımıza inanıyorum inşallah iyileşecek.

      o şarkıyı ben de çok severim biliyor musun yıllardır.can arkadasım çok sağol..sen de gül olur mu..ağlamak yakışmaz senin o güzel yüzüne.moral oldunuz hepiniz bana sağolun.

      Sil
  7. canım benim.ne de güzel gülmüşsün yaşadıklarına rağmen.Rabbim acil şifalar versin anneciğinee.giden kaybetmiş canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin feyzacım haklısın cnm .ne dielim önümüzdeki maçlara bakacağız artık:)

      Sil
  8. Aaa bu arada Gecenin Çobanlarını gönderebilirim. İsterseniz siz almayın ben okudum nasıl olsa..:))
    Tekrar çok çok selamlar ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür neden olmasın senden bir hatıra olur bana..anneciğine de sevgiler

      Sil
    2. Seve seve canım arkadaşım mail adresim miyavkedicik@gmail.com a adresini yazarsan çok sevinirim..:))
      Ne güzel böylece paylaşmış oluruz..
      Seni çok çok içten kucaklıyorum selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

      Sil
  9. canım çok üzüldüm ama önce sağlık bence.gidenin arkasından bakmaya bile değmez.boşver o kayetmiş.annene acil şifalar diliyorum.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadasım çok sağol inşallah cnm

      Sil
  10. geçmiş olsun, neşeni kaybetmemene çok sevindim :) umarım herşey yoluna girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ebrucum...inşallah

      Sil
  11. umarım anneciğinizde malign bir problem çıkmaz çünkü sizde bilirsiniz, kc in diğer hastalıkları bir şekilde tolere edilebiliyor.kendini çok rahat tamir edebilen bir organ.diğer sıkıntınıza gelince kafanıza takmayın emin olun dönecektir erkekler genelde aman sen olmazsan ben ne yaparım dedirtmek istiyorlar bunun içinde ellerinden geleni yapıyorlar. zor günler yaşadığınız kesin allah kolaylığını verir inşallah.hep sevgiyle ve mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın yeldacım inşallh dediğin gibi olur anneciğimin durumu.ileri tetkiklerimiz devam ediyor çok iyi bir cerrahmız var hastanemizde pek iyi görmedi emarları ama inşallah diğerlerinde bu böyle olmaz.
      gideni de geri alacak değilim dönse de ,beni en zor günümde bırakıp giden biri eşim olamaz artık .güven olmadan hiçbişey olmaz.
      iyi dileklerin için çok çok teşekkürler cnm Amin

      Sil
  12. canım annene çok büyük geçmiş olsun... Allah şifasını versin bu arada Allah o gülen yüzünü hiç soldurmaz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah arkadasım sizlerle moral buluyorum inan.Amin

      Sil
  13. Umarım en kısa zamanda anneciğinin iyi haberlerini alırsınız..O resimlerinde hep gülen yüzün hiç solmasın sevgili blog komşum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallh arkadasım o güzel gönüllerinizle hepiniz bana moral verdiniz,hastanedeki arkadaşlarım da öyle .iyi ki varsınız hepiniz insan böyle durumlarda çaresiz ve yanlız hissedince kendini etrafında böyle iyi dileklerle destek çıkan arkadaşları olduğunu görünce moral buluyor inan

      Sil
  14. Acil şifalar diliyorum. Bazen gülen yüzlerin verdiği moral en yakınına da gerekebiliyor. Rabbim yüzünüzden eksik etmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ediyorum

      Sil
  15. canım geçmiş olsun Rabbim anacığına acil şifa versin gülen yüzün hiç solmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadasım sevgilerimi gönderiyorum çokçok sağol

      Sil
  16. çok geçmiş olsun... anneciğine acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin ruşyena seni burda görmek güzel..inşallh Amin arkadasım.

      Sil
  17. Geçmiş olsun Tez zamanda Allah annene şifalar versin.
    Gidene de üzülme belki böylesi hayırlıdır.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadasım haklısın gittiğinden çok en zor günlerimde gittiği için koydu ama ne yapalım şu an benim için sadece annem önemli.

      Sil
  18. En önemlisi sağlık, acil şifalar diliyorum annenize, Allah dermansız dert vermesin hiç kimseye, dilerim bu güzel Ramazan'la birlikte tüm dertleriniz, sıkıntılarınız biter...
    Aldıklarınızı güle güle, iyi günlerde giyin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Bizde de zor zamanlar var bu aralar, annenize acil şifalar diliyorum, ama olumlu kalmalı insan, her zaman işe yarıyor.!

    YanıtlaSil
  20. Sizin olumlu enerjiniz Yüzünüzdeki sıcacık gülümsemeye yansımış.Ne hoş bir fotoğraf...
    Çoook acil şifalar diliyorum.
    Siz iyi hissedin ki anneciğiniz de moral bulsun
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Ahh ne içten yazmışsınn
    umarım herşey yoluna girer
    Annen maşallah hükümet gibi kadın derler ya işte aynen öylee
    kolay kolay yıkılmaz o merak etme sen
    moralinizi hep yüksek tutun
    şu an biricik dayıcığımda aynı nusubet hastalıkla uğraşıyor :(
    Umarım tüm hastalara Şifa verir Allahımmm
    derdi veren de o çaresini şifasını verende

    hep gül...

    YanıtlaSil