12 Temmuz 2013 Cuma

mim ve hediyelerim...çok duygulandım ama ben...

sevgili http://kediminhobidefteri.blogspot.com güzel insan..seni çok seviyorum en zor anımda kucağıma tutuşturdukları paketin öyle anlamlı oldu ki benim için hala duygulanıyorum.Allah senden razı olsun...hepsini çok beğendiğimi buradan da paylaşmak istedim..kitaba daha başlamadım elimdekini bitiremedim ki daha..
geçelim mi mimine ablacım,arkadasım,zor günümde dostum.çok sağol çok...

Ben Kimim?
esra yım..

 hakkında azcık çatlak azcık delidir ama çok  iyidir diye konuşulan biriyim..yoğun bakımda hemşireyim.37 yaşındayım, başak burcuyum,terapim hobilerim...hobilerim de tüm elişleri...

Bloğumun adı nerden geliyor?
mor menekşeyi çok seven ama bir türlü yetiştirmeyi başaramayan biri olunca blog adımı mormenekşeler koydum..

Blog açmaya nasıl karar verdim?
10 marifette gezinirken benim de blogum olsun,ben de hamaratım, hamaratların arasına katılayım dedim..hi hi hi...

 Neden bu blog.?
yaptığım ve hissettiğim şeyleri paylaşmayı -bir nevi günlük gibi- istediğim için..
veee çok güzel dostluklar kurulduğu için

kişiliğim.?
her daim insanları güldüren hep şakacı,ama bir o kadar da agresif,depresif,ajite,vs vs ..

Hoşlandıklarım?
evde zaman geçirmek,elişleriyle uğraşmak,kedişim,hayvanlar ve denizlerle ilgili belgeseller,sezen aksu dinlemek,vintage tarzı,insanları sevindirmek

hoşlanmadıklarım?
futbol maçı anlatan spikerlerin sesi ve anlatımı
programlarda gayet ayarlı çıkan televizyon sesinin reklamlarda bas bas bağırması
beyazlar çok olduğu için 9-10 günde bir saç boyama zorunluluğu
trafikte elini stop lambası olarak kullananlar
kadınları mal gibi gören erkekler
politikacılar
gözyaşlarıma engel olamamak
yoğun bakımdaki makinaların sesleri
çıkarcılar,yalakalar
kedilere nankör diyenler
daha sayım mi....

En sevdiğim makyaj malzemem?
gözaltı kapatıcım ve allık

Çantamda olmazsa olmazım?
ikisi bir arada 5-6 adet vipkahvem..başka kahve içemiyorum da...

En son okuduğum kitap?
yatağımdaki düşman..çok güzeldi..yalnız seninim..daha bitiremedim

28 yorum:

  1. Sevgili Esracığım kardeşim, Hepsi ufak tefek şeyler sana layık değil ama seni en sıkıntılı anında biraz olsun sevindirdiyse geçekten ne mutlu bana..:))
    Her zaman ki gibi resimde harika görünüyorsun maşallah diyorum bak..:))
    İşin çok zor Allah kolaylık versin. Kendini ne güzel tanımlamışsın ben bayıldım..
    Başak buru çok titiz, tertipli temiz oluyor yakınen biliyorum..:))
    Seni çok çok öpüyorum..
    Çook çok tatlı çok güzel bir insansın sen..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bi tanesin canımcım benim.olur mu hiç nasıl sevindirdiler beni Allah razı olsun.Amin ...ablam sen de çok tatlısın

      Sil
  2. Özlemciğim çok düşüncelidir. Canım benim hepsini iyi günlerde kullan canım. Bu mimler iyi oluyor aslında :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o anı anlatamam çok zor anımdı.kendisi yanımdaymış sanki bana güç veriyormuş gibi yalnız olmadığımı hissettirdi bana.çok sağol.Allah hepinizden razı olsun..çok çok sevgiler

      Sil
  3. canım hediyelerin çok güzel güle güle kullan :) miminde çok eğlenceli bir cevap olmuş seni daha yakından tanımış olduk...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..güzel bir mimdi gerçekten..sevgiler

      Sil
  4. shazili kahve de çok harika.. tavsiye ederim..
    azcık deli olmak, pozitif enerji yaymak, doğayı sevmek.. çok güzel özellikler.. tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç denemedim teşekkürler bakarım bir ara tadına.

      Sil
  5. cevapları severek okudum, seni biraz daha detaylı tanımış oldum :)
    hediyelerini de güzel günlerde kullan canım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Esracım güle güle kullan güzel hediyelerini.Ne güzel bir dostlu.Allah daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım haklısın ne kadar uzaklardan ne güzel dostluklar kuruyoruz.sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi.

      Sil
  7. Hediyelerinizi güle ,güle kullanın hepsi çok güzel.İsminizi öğrendiğime çok sevindim hemde sizi daha iyi tanımış oldum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş...Güle güle kullan canım. Çok da tatlı anlatmışsın kendini...

    YanıtlaSil
  9. Hediyelerin hayırlı olsun,dostluğunuzun daim olması dileklerimle..Selamlar:)

    YanıtlaSil
  10. Hediye almak insanın içinde güzel duygular oluşturuyor, senin adına çok sevindim sağlıkla kullan hediyelerini.
    Harika mim cevapları olmuş, demek toprak burcu başaksın ve depresifsin, demek ki depresif olmak topraklara özgü bir şey.bende depresif oğlağım da :) sen bir de yoğun bakımda çalışıyorsun Allah kolaylık versin.
    reklamlarda bir bizim tv 'nin sesi açılıyor sanıyordum hatta televizyon bozuk sanıyordum, meğer tüm televizyonlar aynıymış yahu !
    hoşlanmadıkların listesinin hepsine katılıyorum ben de hoşlanmam.
    Güzel bir hafta sonu dilerim :)
    Sevgiler Güzel ve titiz başak burcu :)

    YanıtlaSil
  11. Aynı bensiniz=her daim insanları güldüren hep şakacı,ama bir o kadar da agresif,depresif,ajite,vs vs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu iki zıt şey nasıl oluyosa artık dimi..sevgiler

      Sil
  12. bu mimi çok sevdim ben okuduğumuz blogları daha yakından tanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Hediyeleşirken aynı zamanda duygularında birlikte hediye edildiğine inanırım. Hediyemizle ufak veya büyük bir hediye olsun duygularında karşılıklı aktığını düşünürüm. Yani bir tür enerji alış verişi.
    Senin hk dada bilgi sahibi olduk bu arada...
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  14. çok haklısın birine hediye verirken kalbimdeki sevgiden bir tutam avucuma koyup kendisine veriyorum gibi geliyor gerçekten

    YanıtlaSil